adrianAV
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 1.7 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2010
- Mesaj Privat
Am o poveste cam lunga sper sa nu fie plictisitoare si sper ca sa ma puteti ajuta .
Sapt.trecuta am plecat in concediu in grecia am pornit masina bine merci , cand am ajuns a doua zi masina nu a mai vrut sa porneasca la prima cheie . Puneam contactul asteptat 5 sec.toti martori se stigeau dar a ramans aprins service ( masina+cheie) atunci cand cuplam motorul nu invartea de loc . Daca scoteam cheia din contact si incecam din nou martorul service disparea ,electromototul cupla , motorul pornea dar dupa 5 sec se oprea , si asa trebuie sa fac pana temperatura motorului trecea pest aprox.40grade.
Am fost in grecia la service Opel mi-au schimbat carbuni la electromotor , au demontat butucul de la cheie crezand ca probl.vine de acolo dar fara succes.
Ultima veste pe care mi-au dat-o a fost ca problema vine de la cheie .
Am ajuns cu masina in Romania am condus 1000km fara opri motorul de loc . In brasov am oprit motorul si am ramas peste noapte iar a doua zi cand am vrut sa pornesc a pornit foarte greu a trebuit sa dau cam 15 chei dar se oprea in mers.
Am dus masina pe platforma pana la Iasi la Opel , iar cei de aici mi-au spus ca nu se pot conecta cu calculatorul masini ( cei din grecia au putut ) , ca undeva are un fir intrerupt , dupa o zi mi-au spus ca sunt sanse de 70=80% ca calculatorul masini sa fie ars si trebuiie schimbat pret aprox.1000euro.
Eu nu inteleg cum poate fi calculatoru atat timp cand masina pornita merge perfect , nu am nici o alarma pe display-ul masini care sa indice acet lucru , la Testet la Opel in Grecia nu a fost nici o alarma despre CPU.
Va rog sa imi spune-ti daca ati mai intalnit situati asemanatoare ca sincer sa arunc 1000euro pe fereastra dupa care sa imi spuna ca trebuie schimbata cheia .
- seftaka
- ****
- 1,183 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
LISSANDER
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2011
- Mesaj Privat
Cateva sugestii, ar fi binevenite, nu sunt familiarizat cu aceasta marca.
Cu multumiri anticipate !
- seftaka
- ****
- 1,183 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
LISSANDER
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2011
- Mesaj Privat
- ciotic
- **
- 223 mesaje
- din 09 Oct 2009
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
ciotic
- Mesaje scrise: 223
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2009
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,183 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
LISSANDER
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2011
- Mesaj Privat
Mulțumesc pentru feedback !
Opelul lui fiicã-mea n-are filtru cu pompã de amorsare, acolo n-am la ce sã mã uit, este un cartuș filtrant într-o carcasã de plastic. De la rezervor în compartimentul motor, ajunge carburantul, n-am niciun dubiu. Din pompã la injectoare nu mai ajunge ! O sã mã uit astãzi la ce mi-ați spus voi. Nu o fac cu foarte mare plãcere, mașinã cu motor mai înghesuit ca asta, rar am vãzut. Unde a fost un pic de loc, au bãgat o piesã, și trebuie sã desfaci jumate de mașinã pânã ajungi sã vezi cât de cât ce te intereseazã. De-asta se și distrug o grãmadã de piese chiar și la coliziuni ușoare, pentru cã toate-s una lângã alta, cred cã dac-aș turna o gãleatã cu apã peste motor, abia peste 10 minute ar apãrea primii stropi sub mașinã.
LISSANDER
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2011
- Mesaj Privat
Dupã o sesiune de încercãri (infructuoase) de pornire prin tractare, m-am ales cu o "gascã" de coduri de eroare:
-ECN 050074
-ECN 007071
-ECN 000275
-ECN 008703
-ECN 111002
-ECN 050056
-ECN 112501
Motorul n-a pornit, iar dupã aparitia acestor erori, constat cã nu mã mai lasã sã actionez demarorul.
- insignia
- ***
- 619 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 619
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
in cazul in care presiune de motorina nu este suficienta inlocuieste regulatorul de presiune de pe pompa ....
daca nu iese deloc motorina atunci ai pompa de inalte defecta si trebuie inlocuita...
ai incercat sa faci o diagnoza profi ?
LISSANDER
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2011
- Mesaj Privat
Te rog sã mã lãmurești cu o chestie.
Dacã ținem cont de schema common rail (in atașament), eu trag concluzia cã presiunea de ieșire spre fiecare injector este egalã cu presiunea de intrare (rampã comunã). Nu știu cât de familiarizat esti cu motorizarea de 1,7 CDTI, dar este destul de dificil sã desfaci conducta care iese din pompã, indiferent la ce capãt (iesirea din pompã sau intrarea in rampã). Eu am desfãcut olandeza de la cilindrul 1 si am dat la automat, constatând cã la injectoare nu ajunge motorinã !
[u]

Da, am fãcut și diagnozã profi, când am înlocuit crankshaft sensor. Injectoarele erau perfecte.
FCostea
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2018
- Mesaj Privat
VAlb
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2021
- Mesaj Privat
Multumesc anticipat !
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat