doru75
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2003 2.2DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2012
- Mesaj Privat
Am un vectra C 2.2 DTI, 2003, si de putin timp imi apare aprins martorul ,,cheita si masina,, iar problema cea mai mare este ca in timpul mersului...dupa aprox 50 km de mers continu atunci cand se aprinde martorul respectiv nu mai pot sa accelerez peste 2500 de turatii...si asta treptat. Am fost la 3 Service-uri si mi-au dat 3 raspunsuri diferite :
1- la turbina iese putin fum cand accelerez puternic- de vina ar fi axul turbinei care a prins joc.....deci sa schimb turbina
2-EGR defect si care nu mai poate fi curatat ca e electronic- deci sa schimb EGR
3-sa le schimb pe toate ....adica EGR, TURBINA.....SI CE S-O MAI GASII .....
1- la turbina iese putin fum cand accelerez puternic- de vina ar fi axul turbinei care a prins joc.....deci sa schimb turbina
2-EGR defect si care nu mai poate fi curatat ca e electronic- deci sa schimb EGR
3-sa le schimb pe toate ....adica EGR, TURBINA.....SI CE S-O MAI GASII .....
- d3ath_sm0k3
- **
- 176 mesaje
- din 19 Dec 2010
- Vectra 2006 Z19DT
- Alta tara
d3ath_sm0k3
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2010
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
1. daca e turbina, de obicei asta se lasa si cu consum de ulei...
2. egr poate fi imbacsit, murdar, etc, si cauza poate fi o defectare (anterioara) a turbinei.
daca e murdar se curata.
daca e defect se schimba. cred ca e mult mai costisitor sa-l repari decat sa-l schimbi.
3. la service pentru un surub slabit la capacul motorului ti se schimba becul de la stopul pe frana. asa ca nu te baza pe ce zic cei din service.
2. egr poate fi imbacsit, murdar, etc, si cauza poate fi o defectare (anterioara) a turbinei.
daca e murdar se curata.
daca e defect se schimba. cred ca e mult mai costisitor sa-l repari decat sa-l schimbi.
3. la service pentru un surub slabit la capacul motorului ti se schimba becul de la stopul pe frana. asa ca nu te baza pe ce zic cei din service.
- andu105
- **
- 130 mesaje
- din 02 Jan 2011
- Vectra 2005 z19dt
- Bucuresti
andu105
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2011
- Mesaj Privat
Costln
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2012
- Mesaj Privat
Salut , acum o luna am vazut la un prieten aceiasi problema , avea masina si cheia in bord , nu se tura , am saltat capota si am gasit furtunul care duce la turbina era fisurat . la 2 zile l-a schimbat si mi-a zis ca masina merge perfect , culmea acum mi se intampla si mie dar dupa 120 Km/h , o sa verific furtunele , poate am aceiasi problema .
- drf
- **
- 113 mesaje
- din 19 Jul 2012
- Vectra 2003 Y22DTR
- Bucuresti
drf
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2012
- Mesaj Privat
- clauss daniel
- **
- 59 mesaje
- din 28 Sep 2009
- Vectra 2003 y22dtr
- Timis
clauss daniel
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2009
- Mesaj Privat