Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • OvidiuBV

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am un Opel Astra G din 2002 motor Y17DTI. Problema mea este ca motor se,, inneaca,, foarte des cand se incalzeste. De foarte multe ori in mers mi se aprinde masinuta cu chita pe ea si imi moare turbo.Daca o opresc si stau 5 secunde dupa care pornesc iara se stinge eroare si merge normal dar nu pentru mult timp deoarece imi apare iar acea eroare.Problema este ca motorul tacane tare atunci cand apare eroare.Am pus testerul pe ea si imi dau urmatoarele erori.Aceste erori imi dau si prin metoda agrafa.
P0100 -Mass or Volume Air flow Circuit Malfunction Masa sau volum fluxului de Aer Circuit Defecþiunile
P0110 -Intake Air Temperature Circuit Malfunction Intake Aer Temperatura Circuit Defecþiunile
P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit Malfunction Arborele cotit POSITION SENSOR-un circuit de Defecþiune

Am fost si am luat un debitmetru de la un prieten si l-am pus pe masina , dar problema persista deci nu este de la debitmetru. Calculatorul de la pompa de injectie a fost reparat si el(este inca in garantie)
Skip ads

  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
schimba senzorul Question
P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit Malfunction Arborele cotit POSITION SENSOR-un circuit de Defecþiune
  • OvidiuBV

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Acea eroare apare deoarece motorul este oprit. Am discutat asta cu mecanicul si maine merg sa pun un calculator de la pompa de injectie de pe alta masina.
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
cred ca acolo cu o curãțare de egr posibil sã-și revinã ,ori și cum ai ceva erori stocate pune aici sa vedem despre ce este vorba ,
  • OvidiuBV

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Ma poate sfatui si pe mine cineva ce pot sa fac?
  • florin38

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2011

  • Mesaj Privat
pai ti-a raspuns colegul mai sus , curata egr si sensorul map ,
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
bozsan a scris:salutare am si eu o problema, cine ma poate ajuta ? (Opel vectra C Y22dtr - diesel 125cp) : cand pornesc masina imi apare instant masina cu cheie in bord si se opreste , fac manevra asta de cateva ori apoi ramane pornita dar tot cu eroarea pe bord , plec cu masina de pe loc nu trage aproape de loc , apoi in maxim 5 minute dispare eroare si masina revine la normal . Si mai patesc aceasti treaba masina cu cheia cand accelerez mai brusc (de exemplu de la 80 la ora in treapta 5) si nu mai trage, trebuie sa opresc masina si sa o repornesc si apoi merge . E ceva grav ? Masina are aproape 200.000 km



am dus masina la un service si cei de acolo au zis ca trebuie demontat tot motorul , lantul de la distribuie dat jos , sa schimbe nu stiu ce pompa pe dedesubt , apoi alti doi senzori ,sa curete admisia , si injectoarele, si sa vada daca merge , manopera cu piese ar duce la 1000 euro si masina in ziua de azi daca face 3500-4000 . ar fi mai bine sa ma duc la reprezentanta pentru o diagnoza or stii aia mai multe ? eu nu cred ca are atatea probleme mai ales ca masina merge normal dupa primele cateva minute cand nu se tureaza ....?
Stie cineva un mecanic bun in zona Braila Galati?

Fugi de acolo cat poti de repede. De unde si-au dat seama ei ca trebuie sa desfaca motorul? Daca nu bate motorul si nu face presiune exagerata in vasul de expansiune nu ii lasa sa se apropie de motor.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
OvidiuBV a scris:Ma poate sfatui si pe mine cineva ce pot sa fac?

Crantanitul vine de la senzorul de arbore. Scoate mufa si mergi asa cu ea. Daca doar vibreaza mai tare la ralanti dar trage bine ai gasit vinovatul. Eu am mers aproape 2 ani fara senzor fara nici un fel de probleme. Acum 2 zile l-am montat pe masina pentru ca nu aveam ce face in casa Laughing
Dupa ce scoti mufa (e undeva sub electromotor, in partea volantei) sterge erorile si vezi daca mai apare eroarea de debitmetru.
  • aplesa

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Verifica si circuitul de vacuum. Are un furtunas care se fisureaza si da erori la fel, nu are putere etc.
Il gasesti in partea din stanga fata a motorului, intre radiatoare si motor. Este scurt, mic dar de importanta mare.
Poate te ajuta.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR