OvidiuBV
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2013
- Mesaj Privat
Salutare,
Am un Opel Astra G din 2002 motor Y17DTI. Problema mea este ca motor se,, inneaca,, foarte des cand se incalzeste. De foarte multe ori in mers mi se aprinde masinuta cu chita pe ea si imi moare turbo.Daca o opresc si stau 5 secunde dupa care pornesc iara se stinge eroare si merge normal dar nu pentru mult timp deoarece imi apare iar acea eroare.Problema este ca motorul tacane tare atunci cand apare eroare.Am pus testerul pe ea si imi dau urmatoarele erori.Aceste erori imi dau si prin metoda agrafa.
P0100 -Mass or Volume Air flow Circuit Malfunction Masa sau volum fluxului de Aer Circuit Defecþiunile
P0110 -Intake Air Temperature Circuit Malfunction Intake Aer Temperatura Circuit Defecþiunile
P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit Malfunction Arborele cotit POSITION SENSOR-un circuit de Defecþiune
Am fost si am luat un debitmetru de la un prieten si l-am pus pe masina , dar problema persista deci nu este de la debitmetru. Calculatorul de la pompa de injectie a fost reparat si el(este inca in garantie)
Am un Opel Astra G din 2002 motor Y17DTI. Problema mea este ca motor se,, inneaca,, foarte des cand se incalzeste. De foarte multe ori in mers mi se aprinde masinuta cu chita pe ea si imi moare turbo.Daca o opresc si stau 5 secunde dupa care pornesc iara se stinge eroare si merge normal dar nu pentru mult timp deoarece imi apare iar acea eroare.Problema este ca motorul tacane tare atunci cand apare eroare.Am pus testerul pe ea si imi dau urmatoarele erori.Aceste erori imi dau si prin metoda agrafa.
P0100 -Mass or Volume Air flow Circuit Malfunction Masa sau volum fluxului de Aer Circuit Defecþiunile
P0110 -Intake Air Temperature Circuit Malfunction Intake Aer Temperatura Circuit Defecþiunile
P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit Malfunction Arborele cotit POSITION SENSOR-un circuit de Defecþiune
Am fost si am luat un debitmetru de la un prieten si l-am pus pe masina , dar problema persista deci nu este de la debitmetru. Calculatorul de la pompa de injectie a fost reparat si el(este inca in garantie)
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
OvidiuBV
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2013
- Mesaj Privat
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
OvidiuBV
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2013
- Mesaj Privat
- florin38
- **
- 245 mesaje
- din 06 Aug 2011
- Vectra 2002 y22dtr
- Alta tara
florin38
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2011
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
bozsan a scris:salutare am si eu o problema, cine ma poate ajuta ? (Opel vectra C Y22dtr - diesel 125cp) : cand pornesc masina imi apare instant masina cu cheie in bord si se opreste , fac manevra asta de cateva ori apoi ramane pornita dar tot cu eroarea pe bord , plec cu masina de pe loc nu trage aproape de loc , apoi in maxim 5 minute dispare eroare si masina revine la normal . Si mai patesc aceasti treaba masina cu cheia cand accelerez mai brusc (de exemplu de la 80 la ora in treapta 5) si nu mai trage, trebuie sa opresc masina si sa o repornesc si apoi merge . E ceva grav ? Masina are aproape 200.000 km
am dus masina la un service si cei de acolo au zis ca trebuie demontat tot motorul , lantul de la distribuie dat jos , sa schimbe nu stiu ce pompa pe dedesubt , apoi alti doi senzori ,sa curete admisia , si injectoarele, si sa vada daca merge , manopera cu piese ar duce la 1000 euro si masina in ziua de azi daca face 3500-4000 . ar fi mai bine sa ma duc la reprezentanta pentru o diagnoza or stii aia mai multe ? eu nu cred ca are atatea probleme mai ales ca masina merge normal dupa primele cateva minute cand nu se tureaza ....?
Stie cineva un mecanic bun in zona Braila Galati?
am dus masina la un service si cei de acolo au zis ca trebuie demontat tot motorul , lantul de la distribuie dat jos , sa schimbe nu stiu ce pompa pe dedesubt , apoi alti doi senzori ,sa curete admisia , si injectoarele, si sa vada daca merge , manopera cu piese ar duce la 1000 euro si masina in ziua de azi daca face 3500-4000 . ar fi mai bine sa ma duc la reprezentanta pentru o diagnoza or stii aia mai multe ? eu nu cred ca are atatea probleme mai ales ca masina merge normal dupa primele cateva minute cand nu se tureaza ....?
Stie cineva un mecanic bun in zona Braila Galati?
Fugi de acolo cat poti de repede. De unde si-au dat seama ei ca trebuie sa desfaca motorul? Daca nu bate motorul si nu face presiune exagerata in vasul de expansiune nu ii lasa sa se apropie de motor.
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
OvidiuBV a scris:Ma poate sfatui si pe mine cineva ce pot sa fac?
Crantanitul vine de la senzorul de arbore. Scoate mufa si mergi asa cu ea. Daca doar vibreaza mai tare la ralanti dar trage bine ai gasit vinovatul. Eu am mers aproape 2 ani fara senzor fara nici un fel de probleme. Acum 2 zile l-am montat pe masina pentru ca nu aveam ce face in casa
Dupa ce scoti mufa (e undeva sub electromotor, in partea volantei) sterge erorile si vezi daca mai apare eroarea de debitmetru.
aplesa
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2008
- Mesaj Privat