- astracu2peu
- OP
- 12 mesaje
- din 28 Oct 2012
- Astra 2003 Y22DTR
- Brasov
astracu2peu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2012
- Mesaj Privat
Buna ziua,
De scurt timp am urmatoarea problema: Am pornit masina dimineatza, am data sa plec de pe loc si s-a oprit motorul. De atunci nu a mai pornit.
Simptome: Cand pun contactul se aprind martorii normal in afara de cel cu cheita (masina cu cheita), martorul de la bujii se aprinde si se stinge dar nu de tot, ramane aprins dar nu la aceeasi intensitate. Masina nu mai porneste deloc.
Cu Op-Com-ul am gasit urmatoarele erori dar nu la toate am o explicatie. Daca este cineva amabil sa-mi dea un diagnostic ar fi super. As mai dorii sa stiu si o cauza probabila. Si daca se poate si o solutie. Fac cinste neconditionat.
Din cate inteleg eu ar fi ECU dus si trebuie inlocuit. Intrebarea mea este daca schimband ECU (si Immo si cip) exista sansa ca sa se arda iar? Mai precizez ca ma aflu cu masina in Germania si mi-ar fi de mare ajutor daca as primii niste sfaturi concrete.
Opel Astra G 2.2DTI Sport, 2003, 125Ps, Y22DTR
P1622 - Tensiune de referinþã prea mare
(01) - Prezent
P0380 - Circuit pentru bujii incandescente
(0B) - Nu este prezent
P1600 - Înlocuiþi modulul de comandã(ECU)
(0A) - Nu este prezent
P0606 - Defect modul de comandã(ECU)
(0D) - Prezent
P1612 - Lipsã semnal sau semnal fals IMMO
(00) - Nu este prezent
Multumesc anticipat!
De scurt timp am urmatoarea problema: Am pornit masina dimineatza, am data sa plec de pe loc si s-a oprit motorul. De atunci nu a mai pornit.
Simptome: Cand pun contactul se aprind martorii normal in afara de cel cu cheita (masina cu cheita), martorul de la bujii se aprinde si se stinge dar nu de tot, ramane aprins dar nu la aceeasi intensitate. Masina nu mai porneste deloc.
Cu Op-Com-ul am gasit urmatoarele erori dar nu la toate am o explicatie. Daca este cineva amabil sa-mi dea un diagnostic ar fi super. As mai dorii sa stiu si o cauza probabila. Si daca se poate si o solutie. Fac cinste neconditionat.
Din cate inteleg eu ar fi ECU dus si trebuie inlocuit. Intrebarea mea este daca schimband ECU (si Immo si cip) exista sansa ca sa se arda iar? Mai precizez ca ma aflu cu masina in Germania si mi-ar fi de mare ajutor daca as primii niste sfaturi concrete.
Opel Astra G 2.2DTI Sport, 2003, 125Ps, Y22DTR
P1622 - Tensiune de referinþã prea mare
(01) - Prezent
P0380 - Circuit pentru bujii incandescente
(0B) - Nu este prezent
P1600 - Înlocuiþi modulul de comandã(ECU)
(0A) - Nu este prezent
P0606 - Defect modul de comandã(ECU)
(0D) - Prezent
P1612 - Lipsã semnal sau semnal fals IMMO
(00) - Nu este prezent
Multumesc anticipat!
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Salut.
ECU îl poți repara cand te întorci acasã: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=98958
Dacã vrei sã înlocuiești ECU și ai codurile de securitate, al mașinii tale și ale celei de pe care iei ECU, nu e nevoie de immo si cip. Se poate împerechea ECU cu celelalte module.
ECU îl poți repara cand te întorci acasã: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=98958
Dacã vrei sã înlocuiești ECU și ai codurile de securitate, al mașinii tale și ale celei de pe care iei ECU, nu e nevoie de immo si cip. Se poate împerechea ECU cu celelalte module.