Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • vallyku

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut,astazi am constatat ca nu intra tot timpul turbo la masina,are momente cand plec si atunci cand intra se simte si fuge si imediat dupa cateva accelarari si opriri,cand plec iar de pe loc,este lenesa ,ma rog de ea ca sa urce in turatie sa pot schimba treapta,mentionez ca singurul lucru anormal care il observ este ca relatiul sta la 1000 rpm si nu in jurul lui 900 si se aude ca un "tacanit" in rest e ok.din cate stiu este un dispozitiv ceva vacum langa EGR cu o mufa in el.care este rolul lui,ca are ceva legatura cu turbo din cate stiu.Egr-ul lam curatat,palele de la turbo leam verificat,furtunele la fel..atunci cand intra se simte destul de bine,dar de ce nu porneste tot timpul?motorul este y17dt,are cineva un sfat o ideie ceva?
Si inca ceva,cum pot verifica debitmetrul?se poate masura cu multimetru ceva?
Skip ads

  • vallyku

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
am cautat azi si furtunul de pleaca din turbo din vacumul acela sau cum se numeste cel care misca clapeta de la turbo este scos si atarna undeva prin spatele masini si nu stiu unde vine pus.ma poate ajuta cineva cu o poza sau o informatie?va multumesc
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Circuitul de vacuum e simplu, pleaca de la pompa de vacuum, merge sus pe langa distribuite la o elevtrovalva EGR, apoi coboara pe spre calculatorul de injectie, pe acelasi suport cu calculatorul se afla o alta electrovalva la fel ca aia de EGR, dar care comanda Turbo!
Daca zici ca furtunul de la turbo nu e conectat, vezi in zona calculatorului electrovalva respectiva, acestea au 2 intrari ( out si in ) dar au diametre diferite la furtunase! Baft!
  • vallyku

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
ok multumesc de raspuns dar imi era de ajutor si o poza pentru ca la mine sunt ceva modificari facute de fostul proprietar sau de vreun carpaci si vreau sa refac si nu stiu exact cum vin....
  • vallyku

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
chiar nu poate nimeni sa puna o poza cum vin vacumurile in spate langa EGR?pentru ca ale mele au fost modificate si nu stiu cum sa la refac
  • vallyku

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Oare se fie elctrovalva aia neagra de langa EGR?westgate cred ca este numita si comanda turbo daca nu ma insel...se incerc una de la alta masina sa vad daca este cumva defecta?dar tot nu am aflat exact cum vin furtunasele acolo in spate la egr si la acea electrovalva neagra pe care scrie IN si Out.Furtunul de la turbo in care intra?in cea negra sau in acea ramnificatie?si furtunul de la EGR unde intra?la mine furtunul de la EGR intra in Out la electrovalva si furtunul de la pompa de vacum intra in IN si cel de la turbo atarna in spatele motorului,si din ce am vazut,am luat de la dezmebrari acea raminificatie care eu nu o aveam dar si acolo furtunele erau scoase si nu am putut sa imi dau seama cum vin
  • vallyku

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
am rezolvat problema se poate inchide topicul
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR