- rarespepsi
- OP
- 4 mesaje
- din 01 Mai 2011
- Vectra 2006
- Neamt
rarespepsi
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2011
- Mesaj Privat
Am luat masina acum 3-4 zile si ieri a inceput sa scoata fum alb pe toba(miros de motorina nearsa) .Fac ceata in urma masinii. consumul e de 9-9,1 (cam mare cred. Am vrut sa o duc la bacau , dar dupa ce am citit pe aici , nu prea am curaj. Pe tester nu da eroare . Am avut eroare cu aerul fals acum vreo saptamana si nu a mai aparut.
Ieri am bagat un op com pe ea si am scos datele de pe injectoare care nu par a fi in regula .
Ma poate ajuta cineva ?
multumesc si sper sa prind si eu vechime in tagma opel.
Ieri am bagat un op com pe ea si am scos datele de pe injectoare care nu par a fi in regula .
Ma poate ajuta cineva ?
multumesc si sper sa prind si eu vechime in tagma opel.
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
daca ai probleme cu injectoarele -recomand endor diesel-buzau
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=83113
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=83113
- rarespepsi
- OP
- 4 mesaje
- din 01 Mai 2011
- Vectra 2006
- Neamt
rarespepsi
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2011
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- deleted-60758
- **
- 111 mesaje
- din 10 Mar 2011
deleted-60758
- Mesaje scrise: 111
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
- rarespepsi
- OP
- 4 mesaje
- din 01 Mai 2011
- Vectra 2006
- Neamt
rarespepsi
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2011
- Mesaj Privat
lanza
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Meriva 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2011
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
flebusca
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2009
- Mesaj Privat
- PAlexandru819
- *
- 1 mesaje
- din 11 Dec 2020
- Bacau
PAlexandru819
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2020
- Mesaj Privat
Salut,
Nu este turbina si nici injectoarele, nu mai panicati omul aiurea, este vorba de filtru de particule care isi face regenerare.
Am aceeasi problema si am injectoarele noi, turbina noua si am schimbat si senzorii de temperatura aer din evacuare care dau comanda catre injectorul numarul 5.
Porneste masina, pune-o deasupra unei balti si vezi daca iti lasa urme de motorina, daca da e motorina arsa de catalizator pe care o impinge injectorul numarul 5 care se afla pe el.
Ai doua posibilitati :
1.Anulezi DPF , EGR si din soft si fizic.
2.Incearca sa mergi la un drum intins intr-o treapta superioara la 3000 turatii si poate reusesti sa faci o regenrare cum trebuie si injectorul numarul 5 se opreste din a injecta motorina in catalizator.
Sper sa iti fi fost de folos.
Nu este turbina si nici injectoarele, nu mai panicati omul aiurea, este vorba de filtru de particule care isi face regenerare.
Am aceeasi problema si am injectoarele noi, turbina noua si am schimbat si senzorii de temperatura aer din evacuare care dau comanda catre injectorul numarul 5.
Porneste masina, pune-o deasupra unei balti si vezi daca iti lasa urme de motorina, daca da e motorina arsa de catalizator pe care o impinge injectorul numarul 5 care se afla pe el.
Ai doua posibilitati :
1.Anulezi DPF , EGR si din soft si fizic.
2.Incearca sa mergi la un drum intins intr-o treapta superioara la 3000 turatii si poate reusesti sa faci o regenrare cum trebuie si injectorul numarul 5 se opreste din a injecta motorina in catalizator.
Sper sa iti fi fost de folos.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat