- bx3m
- OP
- 827 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 827
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
Dupa nu stiu ce reguli, compresorul meu porneste selectiv. Dar sa incep cu inceputul :
1. Primavara asta am schimbat compresorul. Acum avem presiune si freon, fara probleme.
2. Inca de la inceput, dupa ce a pornit normal de cateva ori, a facut probleme la modul pornea compresorul doar daca era apasat butonul inainte sa pornesc motorul ... Daca incercam pornirea aerului dupa pornirea motorului nu mergea. Vreau sa mentionez ca atunci cand pornea, aerul conditionat functiona fara probleme, baga rece cum trebuie.
3. Am schimbat butonul (aseara) - aceeasi poveste, a pornit normal de cateva ori, apoi pa. De aseara incoace nu a mai pornit.
Teste facute :
1. Scos mufa de pe compresor, pus testerul pe masina si ampermetrul la mufa - pe tester vedeam ca apas butonul, la mufa nu se simtea nimic. Pornit motorul, testerul nu mai vedea cand apasam butonul, la mufa in continuare nu se simtea nimic.
2. Re-conectat mufa la compresor - nici nu pornea, nici testerul nu vedea ca apas butonul
3. In aceasta dimineata, iar conectat testerul - in continuare nu vede ca apas butonul. Releul de clima ma gandesc, ca nu are cum sa porneasca atata vreme cat conditia esentiala nu este indeplinita - sa se dea initierea de buton.
Nu mai stiu ce sa ii fac, ce teste sa ii mai fac. Ma gandesc la vreun senzor de presiune, dar cum pot testa ? Si daca ar fi asa ceva, nu cumva ar trebui sa vad in tester (chiar nu imi aduc aminte acum cum se numeste campul ala, dar sunt doi indicatori in OpCom unul care arata daca butonul da semnal, celalalt daca porneste releul clima) ca macar butonul actioneaza ? Cred ca problema este electrica, dar nu am nicio schema, nu stiu ce sa masor exact. Am fost si la un electronist auto, dar in momentul ala (?!?!?!?!?!?) a mers ... am incercat o jumatate de ora sa il facem sa NU mearga, dupa ce pe drumul spre el nu a mers deloc .... De asemena, accept sugestii referitoare la oameni in Ploiesti sau imprejurimi care ma pot ajuta. Dar profesionisti, nu din aia la care te duci si incep sa te trimita sa schimbi cate una pana se rezolva. Vreau pe cineva care stie ce sa masoare, unde, ce valori trebuie sa aiba.
1. Primavara asta am schimbat compresorul. Acum avem presiune si freon, fara probleme.
2. Inca de la inceput, dupa ce a pornit normal de cateva ori, a facut probleme la modul pornea compresorul doar daca era apasat butonul inainte sa pornesc motorul ... Daca incercam pornirea aerului dupa pornirea motorului nu mergea. Vreau sa mentionez ca atunci cand pornea, aerul conditionat functiona fara probleme, baga rece cum trebuie.
3. Am schimbat butonul (aseara) - aceeasi poveste, a pornit normal de cateva ori, apoi pa. De aseara incoace nu a mai pornit.
Teste facute :
1. Scos mufa de pe compresor, pus testerul pe masina si ampermetrul la mufa - pe tester vedeam ca apas butonul, la mufa nu se simtea nimic. Pornit motorul, testerul nu mai vedea cand apasam butonul, la mufa in continuare nu se simtea nimic.
2. Re-conectat mufa la compresor - nici nu pornea, nici testerul nu vedea ca apas butonul
3. In aceasta dimineata, iar conectat testerul - in continuare nu vede ca apas butonul. Releul de clima ma gandesc, ca nu are cum sa porneasca atata vreme cat conditia esentiala nu este indeplinita - sa se dea initierea de buton.
Nu mai stiu ce sa ii fac, ce teste sa ii mai fac. Ma gandesc la vreun senzor de presiune, dar cum pot testa ? Si daca ar fi asa ceva, nu cumva ar trebui sa vad in tester (chiar nu imi aduc aminte acum cum se numeste campul ala, dar sunt doi indicatori in OpCom unul care arata daca butonul da semnal, celalalt daca porneste releul clima) ca macar butonul actioneaza ? Cred ca problema este electrica, dar nu am nicio schema, nu stiu ce sa masor exact. Am fost si la un electronist auto, dar in momentul ala (?!?!?!?!?!?) a mers ... am incercat o jumatate de ora sa il facem sa NU mearga, dupa ce pe drumul spre el nu a mers deloc .... De asemena, accept sugestii referitoare la oameni in Ploiesti sau imprejurimi care ma pot ajuta. Dar profesionisti, nu din aia la care te duci si incep sa te trimita sa schimbi cate una pana se rezolva. Vreau pe cineva care stie ce sa masoare, unde, ce valori trebuie sa aiba.
- bx3m
- OP
- 827 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 827
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
- LucianBadea
- *
- 5 mesaje
- din 31 Mai 2014
- Vectra 1999
- Iasi
LucianBadea
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2014
- Mesaj Privat
- bx3m
- OP
- 827 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 827
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
Exact cum am spus - una dintre sonde era defecta, si am schimbat-o, ea se afla pe traseul care trece prin spatele radiatorului. Fiind la un tip cu dezmembrari, am luat la ghici una dintre ele, am schimbat-o si ea era de vina Nu a iesit nimic pe tester, dar ca sa fiu sincer, baiatul care imi facea altceva atunci la masina a zis sa incerce sa schimbe sondele.