ionutmig
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2013
- Mesaj Privat
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
1. Nu folosesti mastic la imbinarea furtunurilor de racire. Face mai mult rau pentru ca atunci cand bagi furtunul masticul nu ramane uniform pe corp creand locuri prin care poate curge.
2.Da corpul termostatului are garnitura (se vede si in prima poza) . Fara ea sunt sanse de 90 % sa curga.
Esti sigur ca identificat corect locul prin care curge?
2.Da corpul termostatului are garnitura (se vede si in prima poza) . Fara ea sunt sanse de 90 % sa curga.
Esti sigur ca identificat corect locul prin care curge?
ionutmig
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2013
- Mesaj Privat
Am curatat bine acel mastic si am folosit si smirghel fin ca sa indepartez acele depuneri corozive de pe teu-ri.M-am uitat aseara cu lanterna si se vede cum se scurge lichid in partea de sus a furtunului.Precizez ca am strans si pozitionat f bine acel colier pana in gatul teului ce ajunge in spatele corpului termostatului.Fiind pozitionat f incomod acel furtun,nu reusesc sa vad 100% scurgerea.Nu am idee ce se afla in spatele acelui corp.Ast rasp.Ms mult