Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • DjLore

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua, am o problema mare cu masina mea, de cateva zile am inceput sa am probleme cu debitmetrul, cand motorul este rece totul funtioneaza normal, cand se incazeste imi apsare eroare la debitmetru. Am pus un debitmetru nou si simptomele sunt aceleasi. Am facut diagnoza si voltajul pe senzor este zero cand motorul este cald, la prima pornire totul este ok. Banuiesc ca problema este de un contact imperfect. Daca a-ti intalnit probleme asemanatoare, parerile voastre sunt binevenite. Atasez mai jos print screen uri cu diganoza. Multumesc.






Skip ads

  • DjLore

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Am descoperit problema in cele din urma, nu imi vine +5V la pinul 4 de pe debitmetru. Cat e rece merge perfect cand motorul atinge 90 de grade acea tensiune dispare. Masina este din 2000 iar pe diagnoza motorul apare ca fiind Y17DIT. Am inteles ca aceasta tensiune vine de la mufa K pinul 20, este la fel si la Y17DIT ? Nu imi ramane decat sa desfac ecu si sa il verific de contacte imperfect si ulterior schimbat stabilizatorul care face 5V pentru trensiunea de referinta.
  • alx78

  • Mesaje scrise: 604
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
verifiva sa nu ai motorina in ECU. vezi ca e o intreaga discutie pe forum legat de ECU plin cu motorina.
  • DjLore

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Motorina in ecu am avut acum 2 ani, ecu a fost curatat si blindat spill valve, de atunci nu am mai avut probleme. Insa acum din senin am aceasta problema, daca nu voi reusi sa repar ecu voi apela la o metoda mai putin ortodoxa si anume de a trage circuit separat cu referinta de 5V. Voi posta toate detaliile necesare pentru cei care au aceeasi problema si nu pot repara ecu sau ii costa prea mult reparatia.
  • DjLore

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Problema s-a rezolvat, firul subtine de la pinul 20 al mufei K era fisurat in ambele parti ( la prinderea pe placa si la prinderea pe pin), am inlocuit acel fir si problema s-a rezolvat. Operatiunea este una foarte migaloasa, trebuie lucrat cu atentie si cu un letcon ff subtire sau cu masina de aer cald.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Ude ai intervenit, in ecu sau in conector de pe masina ce se infige in ecu?
  • DjLore

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2010

  • Mesaj Privat
In ecu am intervenit. E o problema destul de des intalnita la acest tip de ECU.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
La Y17DT nu am intalnit probleme la ecu, cel putin mie nu mi-a picat in mana unul.
  • georgecezar21

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1999 X20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Baieti, lamuriti-ma si pe mine: ce e ECU? ce inseamna?
  • DjLore

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2010

  • Mesaj Privat
E calculatorul masinii, ECU monitorizeaza toti parametri motorului (temperatura exterioara, temperatura antigel, nivelul noxelor, presiune atmosferica, debitul de aer ce intra in cilindri, airbag, comanda injectoarele, momentul injectiei, momentul scanteii la motoarele pe benzina etc) in funtie de acesti parametri el calculeaza injectia motorului si anume cat combustibil va fi injectat in fiecare cilindru pentru un amestec aer/carburant optim si cat mai eficient.
  • georgecezar21

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1999 X20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2013

  • Mesaj Privat
multumesc, m-am lamurit acum.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
DjLore a scris:Problema s-a rezolvat, firul subtine de la pinul 20 al mufei K era fisurat in ambele parti ( la prinderea pe placa si la prinderea pe pin), am inlocuit acel fir si problema s-a rezolvat. Operatiunea este una foarte migaloasa, trebuie lucrat cu atentie si cu un letcon ff subtire sau cu masina de aer cald.

Da-i cu aer cald si cumperi alt ecu Smile
  • DjLore

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Am reparat 3 ecu de y17dt pana acum folosing aer cald inclusiv al meu si nu a fost nevoie sa cumpere altul. Merg si in ziua de astazi. Daca dai cu atentie jos gelul din zona de lucru si folosesti folie de aluminiu sa acoperi cu grija celalalte componente totul e ok. Bineinteles trebuie sa stii cum sa reglezi temperatura si debitul de aer cald. Pentru mine a fost destul de usor deoarece am multa experienta in reballing si reflow asupra placilor de baza din laptop uri.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR