sunt fericitul posesor al unui opel corsa din 2007, motor z13dtj.
la 175.000 km mi s-a rupt lantul de transmisie circuland pe autostrada la aprox 140 km/h.
Dupa ce am lasat masina in service, si dupa ce au fost schimbate piesele listate in imaginea atasata, motorul tremura ingrozitor la ralanti, cu masina cu tot, si nu avea turatie constanta.
Am lasat masina in service sa remedieze plroblema, si cand am luat-o am inteles ca au verificat chiuloasa si au facut rectificari.
Trepidatiile au disparut (aproape de tot) dar dupa un drum de autostrada in weekend m-am intors in service inca o data pentru ca motorul pierde ulei in mers. De la curentii de aer care se formeaza la viteza, usa de la portbagaj era plina de ulei.
Intrebarea mea este urmatoarea: era necesara rectificarea chiulasei chiar daca pare a fi remediat trepidatiile motorului, sau in contextul de lant rupt problema af fi fost mai de graba de la piston? Este posibil ca scurgerile de ulei sa fie din cauza rectificarii? Exista pericolul ca uleiul sa fi ajuns si pe evacuare?
Ma tem sa nu fi 'rectificat' chuloasa cand de fapt problema era de la piston?
Va rog sa ma ajutati cu sfaturi cum sa pun problema la service, in cazul in care reparatiile facute de ei nu sunt de fapt solutii pentru problema pe care o avea motorul.
Mersi mult!
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)