Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Am cautat ceva subiecte asemanatoare, dar n-am gasit o problema cat de cat identica.

Deci:
- de cand cu frigul asta dupa ce porneam motorul turatia nu scadea sub 1200-1300 rpm la relanti. Am zis ca e frig afara, motorul rece... Asa trebuie sa stea?
- in ultimile 2 zile n-am prea circulat cu masina, am facut doar drumuri scurte...mai mult a stat in ger
- azi am mers pana in Carrefour (foarte aproape de mine). La prima cheie a dat sa moara...a luat-o la a 2-a cheie. Turatia tot pe la 1200 rpm
- dupa ce am plecat din Carrefour (pornita tot la a 2-a cheie), tot 1200 rpm la relanti, la nici 100m s-a aprins becu minune (in manual de intretinere de la Vauxhal se cheama "Exhaust emission"). Motorul mergea ok, n-am turat-o peste 2.000 rpm , dar am tras-o pe dreapta si am oprit motorul.
- am incercat s-o pornesc din nou, nimic...a carait de 2 ori, mort.
- am curatat bornele de la baterie tot nimic.
- am luat curent de la un Logan 1.4mpi (amperaj mic) tot nimic, desi acum motorul ar fi vrut s-o ia, pana la urma am ajuns tractat acasa

Acum am bateria la incarcat (70Ah) circa 15 ore de stat la redresor.

Inca o chestie: imediat dupa ce dadeam cheie se stingeau toate becurile din bord si motorul nimic.

Ar putea fi ceva legat de unul dintre becurile de mers inapoi cu care merg ars de ceva zile? (citisem la cineva ca i s-a aprins becul minune si de la lampile de stop a fost - asa zicea el)

Distractie faina de Revelion!
La multi ani!
  • ROBERTby2000

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2006

  • Mesaj Privat
repara-ti circuitul de incarcare.mai exact alternatorul.de aia sta turata.calc ii da turatie mai mare ...dar el tot nu reuseste sa ajunga la tensiunea nominala de incarcare 14v~14.8v max
scuze exprimarea dar ma grabesc.
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
S-a rezolvat Very Happy
Am incarcat bateria 15 ore si a luat-o din prima.
Am masurat si tensiunea la bornele bateriei (la relanti cu motorul pornit) si era 14.5V, adica incarca alternatorul ala suspect.

Bafta!
  • ROBERTby2000

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2006

  • Mesaj Privat
ai sa revii si ai sa spui ca ai iar probleme.este primul semn ca incarcarea iti face probleme.eu am mers 2 luni cu problema de incarcare.stiam.dar cand incarca cand nu .pana m-a lasat de tot si mi-a murit si servodirectia(intra in avarie si se taie toti consumatorii puternici)
Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR