Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • mycutzu_jr

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1996 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua aveti idee cum as putea si eu sa demontez intercooleru dupa un Opel Vectra B motor 1.7 TD ISUZU? Si cum se demonteaza el singur sau e legat de radiaturl de apa si trebuie dat si radiatorul jos?
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ai A/C pe motor ?
  • mycutzu_jr

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1996 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Aer conditionat da am
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Atunci va fi mai mult de demontat, nu stiu sigur... dar cel mai probabil vei pierde freonul din instalatie.

Nu vad cum ai putea scoate doar intercooler-ul. Daca reusesti, hai cu un tutorial ca ma intereseaza si pe mine.
Incearca cumva sa-l scoti impreuna cu radiatorul de apa, fara a demonta bara/traversa/ventilatoarele din fata/radiatorul de A/C.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
La x20dth am reusit sa scot intercoolerul fara a mai demonta radiatorul de apa. Nu stiu daca la 1.7 TD se poate, dar eu am dat jos: bara, traversa dintre lonjeroane, faruri, filtrul de aer , ventilatorul de ac, radiatorul de Ac( la mine se poate misca fara a demonta conductele lui), suportul de "bacterie" si cam atat cred. La 1.7 cred ca este un pic mai aerisit compartimentul motor.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
La X17DT cu A/C e mai aglomerat compartimentul motor decat la X20DTH.

Si conductele de cauciuc de pe acest motor sunt pacatoase, iasa usor doar cand sunt dilatate. Am tras doi oameni simultan de furtunul de apa de pe radiator (furtunul de pe partea pasagerului) si simteam ca daca mai tragem se va rupe. Nu vroia sa se miste 1mm. Am dus motorul la 95grade C si apoi a iesit. Trebuie bagate inapoi pe conducte cat sunt dilatate, altfel nu le poti baga la loc.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Atunci colegul Mycutzu_Jr v-a trebui sa se inarmeze cu muuuuulta rabdare, scule si cel putin o persoana pentru o mana de ajutor.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Sa nici sa nu se gandeasca sa se apuce de scos furtune daca nu are 2 clesti de scos coliere (unul drept si unul la 90grade). Majoritatea colierelor sunt cu autostrangere si pe langa faptul ca cele mari se opun serios desfacerii lor prin presare partea cea mai frumoasa e ca clemele de desfacere sunt adesea orientate inspre zone greu accesibile, parca in mod special ca sa ai maxim de lucru.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR