- mycutzu_jr
- OP
- 13 mesaje
- din 06 Mai 2013
- Vectra 1996 X17DT
- Buzau
mycutzu_jr
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1996 X17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2013
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- mycutzu_jr
- OP
- 13 mesaje
- din 06 Mai 2013
- Vectra 1996 X17DT
- Buzau
mycutzu_jr
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1996 X17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2013
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Atunci va fi mai mult de demontat, nu stiu sigur... dar cel mai probabil vei pierde freonul din instalatie.
Nu vad cum ai putea scoate doar intercooler-ul. Daca reusesti, hai cu un tutorial ca ma intereseaza si pe mine.
Incearca cumva sa-l scoti impreuna cu radiatorul de apa, fara a demonta bara/traversa/ventilatoarele din fata/radiatorul de A/C.
Nu vad cum ai putea scoate doar intercooler-ul. Daca reusesti, hai cu un tutorial ca ma intereseaza si pe mine.
Incearca cumva sa-l scoti impreuna cu radiatorul de apa, fara a demonta bara/traversa/ventilatoarele din fata/radiatorul de A/C.
- krashy22
- ****
- 1,207 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
La x20dth am reusit sa scot intercoolerul fara a mai demonta radiatorul de apa. Nu stiu daca la 1.7 TD se poate, dar eu am dat jos: bara, traversa dintre lonjeroane, faruri, filtrul de aer , ventilatorul de ac, radiatorul de Ac( la mine se poate misca fara a demonta conductele lui), suportul de "bacterie" si cam atat cred. La 1.7 cred ca este un pic mai aerisit compartimentul motor.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
La X17DT cu A/C e mai aglomerat compartimentul motor decat la X20DTH.
Si conductele de cauciuc de pe acest motor sunt pacatoase, iasa usor doar cand sunt dilatate. Am tras doi oameni simultan de furtunul de apa de pe radiator (furtunul de pe partea pasagerului) si simteam ca daca mai tragem se va rupe. Nu vroia sa se miste 1mm. Am dus motorul la 95grade C si apoi a iesit. Trebuie bagate inapoi pe conducte cat sunt dilatate, altfel nu le poti baga la loc.
Si conductele de cauciuc de pe acest motor sunt pacatoase, iasa usor doar cand sunt dilatate. Am tras doi oameni simultan de furtunul de apa de pe radiator (furtunul de pe partea pasagerului) si simteam ca daca mai tragem se va rupe. Nu vroia sa se miste 1mm. Am dus motorul la 95grade C si apoi a iesit. Trebuie bagate inapoi pe conducte cat sunt dilatate, altfel nu le poti baga la loc.
- krashy22
- ****
- 1,207 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Sa nici sa nu se gandeasca sa se apuce de scos furtune daca nu are 2 clesti de scos coliere (unul drept si unul la 90grade). Majoritatea colierelor sunt cu autostrangere si pe langa faptul ca cele mari se opun serios desfacerii lor prin presare partea cea mai frumoasa e ca clemele de desfacere sunt adesea orientate inspre zone greu accesibile, parca in mod special ca sa ai maxim de lucru.