Florin822
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2013
- Mesaj Privat
Florin822
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2013
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
nu e vorba de ce ai scris tu.
eu am avut un coleg de munca care a lucrat 6 ani inainte la Bilstein in Sibiu. El mi-a explicat cum sta treaba cu amortizoarele.
Daca pune arcuri sport cu dimensiune redusa si elasticitate mai mica si vrea sa puna amortizoare normale atunci supapa de amortizare (niste taleere calibrate subtiri) care se gaseste in captul tijei nu va mai fii la mijlocul amortizorului ca pozitie ci va fi mai jos. La o groapa mai mare si masina incarcata aceasta va ajunge sa loveasca in capatul amortizorului si se distruge. In afara de asta, amortizorul (standard nu sport) nu va functiona corect pentru ca el a fost calculat sa amortizeze un arc cu o anumita elasticitate nu un arc sport care are alta caracteristica mult mai rigida si atunci s-ar putea sa ai surpriza sa oscileze in continuare la gropi pentru ca nu se poate opune elasticitatii scazute a arcului sport. E chestie de fizica mecanica oscilatorie...
Si ca sa va spun si un secret: stiti cat il costa pe fabricant diferenta intre arc sport si arc normal? 0.25 euro/amortizor. E vorba despre o singura piesa adaugata la amortizor care schimba totul...
eu am avut un coleg de munca care a lucrat 6 ani inainte la Bilstein in Sibiu. El mi-a explicat cum sta treaba cu amortizoarele.
Daca pune arcuri sport cu dimensiune redusa si elasticitate mai mica si vrea sa puna amortizoare normale atunci supapa de amortizare (niste taleere calibrate subtiri) care se gaseste in captul tijei nu va mai fii la mijlocul amortizorului ca pozitie ci va fi mai jos. La o groapa mai mare si masina incarcata aceasta va ajunge sa loveasca in capatul amortizorului si se distruge. In afara de asta, amortizorul (standard nu sport) nu va functiona corect pentru ca el a fost calculat sa amortizeze un arc cu o anumita elasticitate nu un arc sport care are alta caracteristica mult mai rigida si atunci s-ar putea sa ai surpriza sa oscileze in continuare la gropi pentru ca nu se poate opune elasticitatii scazute a arcului sport. E chestie de fizica mecanica oscilatorie...
Si ca sa va spun si un secret: stiti cat il costa pe fabricant diferenta intre arc sport si arc normal? 0.25 euro/amortizor. E vorba despre o singura piesa adaugata la amortizor care schimba totul...
- gabytzuxxl
- ***
- 818 mesaje
- din 03 Jul 2009
- Bucuresti
gabytzuxxl
- Mesaje scrise: 818
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2009
- Mesaj Privat
Sa ne arati si noua un amortizor care ajunge la capat de cursa cu arc sport pe langa tampoanele care au rolul de a prevenii acest lucru ))))))))))))))))))))))))))))))
Eu am amortizoare stock sachs super touring cu arcuri sport drop -60mm si n-au nici pe dracu.
Amortizorul ar ajunge la capat de cursa daca as pune probabil inca o vectra peste a mea )
Vorbesc din experienta, nu din ce am auzit la "prietenul meu".
Eu am amortizoare stock sachs super touring cu arcuri sport drop -60mm si n-au nici pe dracu.
Amortizorul ar ajunge la capat de cursa daca as pune probabil inca o vectra peste a mea )
Vorbesc din experienta, nu din ce am auzit la "prietenul meu".
- photoviorel
- 0 mesaje
- din 13 Nov 2010
- Astra 2001 z16se
- Timis
photoviorel
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2010
- Mesaj Privat
- photoviorel
- 0 mesaje
- din 13 Nov 2010
- Astra 2001 z16se
- Timis
photoviorel
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2010
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- ****
- 2,846 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
Ce imi plac vorbele din popor si prieteni ))
DAca pui arc de -30mm curge amortizoru )
La mine cu -100mm a curs abia dupa 1 an..si totusi erau 10cm...si amortizor original de 12-13-14 ani...si asta doar unul singur pe spate
Stiu un logan cu -30mm de 3 ani si nimic:))
Numai alti raman fara case:)) le curg amortizoarele ca sifonu )
Dar na:))
DAca pui arc de -30mm curge amortizoru )
La mine cu -100mm a curs abia dupa 1 an..si totusi erau 10cm...si amortizor original de 12-13-14 ani...si asta doar unul singur pe spate
Stiu un logan cu -30mm de 3 ani si nimic:))
Numai alti raman fara case:)) le curg amortizoarele ca sifonu )
Dar na:))
- photoviorel
- 0 mesaje
- din 13 Nov 2010
- Astra 2001 z16se
- Timis
photoviorel
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2010
- Mesaj Privat
- photoviorel
- 0 mesaje
- din 13 Nov 2010
- Astra 2001 z16se
- Timis
photoviorel
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2010
- Mesaj Privat
Florin822
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2013
- Mesaj Privat