- alex.panciu
- OP
- 197 mesaje
- din 11 Apr 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Bucuresti
alex.panciu
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
am o nedumerire,vizavi de regenerarea filtrului de particule la masina mea,opel astra j,2010,1.7 cdti 125 cai,manuala...
regenerarea filtrului de particule se face din 300 in 300 km,maxim la 400 km,nu conteaza daca merg in oras sau in afara orasului....
eu merg cu masinile destul de sportiv,de exemplu aceasta vede des 4000 rpm si aproape zilnic,oricum nu merg sub 2000 rpm
la astra h pe care am avut-o inainte,1.9 cdti isi facea regenerarea pe la 600-700 km,mai detin o vectra c 3000 cdti,la aceasta in jur de 500-600 km....
la astra j mi se pare cam ciudat din 300 in 300 km,daca mergeam cu ea linistit sau subturat poate ca era normal...
de exemplu am facut bucuresti-urziceni si retur,mers foarte grabit,am atins top speed si cand m-am dus si cand m-am intors,iar cand am ajuns in bucuresti,la al doilea semafor a intrat in regenerare....
de fiecare data cand intra in regenerare,caut un drum unde pot merge constant,de exemplu cheiul dambovitei(stau in zona) o pun in viteza a 3-a la 2800 rpm pe pilot automat sa isi faca regenerarea linistita si scap destul de repede,dar in 300-400 km,o apuca iar,mi se pare prea repede....
rog posesorii de astra j sa imi spuna si mie la ce interval isi fac masinile lor regenerarea...
multumesc anticipat!
regenerarea filtrului de particule se face din 300 in 300 km,maxim la 400 km,nu conteaza daca merg in oras sau in afara orasului....
eu merg cu masinile destul de sportiv,de exemplu aceasta vede des 4000 rpm si aproape zilnic,oricum nu merg sub 2000 rpm
la astra h pe care am avut-o inainte,1.9 cdti isi facea regenerarea pe la 600-700 km,mai detin o vectra c 3000 cdti,la aceasta in jur de 500-600 km....
la astra j mi se pare cam ciudat din 300 in 300 km,daca mergeam cu ea linistit sau subturat poate ca era normal...
de exemplu am facut bucuresti-urziceni si retur,mers foarte grabit,am atins top speed si cand m-am dus si cand m-am intors,iar cand am ajuns in bucuresti,la al doilea semafor a intrat in regenerare....
de fiecare data cand intra in regenerare,caut un drum unde pot merge constant,de exemplu cheiul dambovitei(stau in zona) o pun in viteza a 3-a la 2800 rpm pe pilot automat sa isi faca regenerarea linistita si scap destul de repede,dar in 300-400 km,o apuca iar,mi se pare prea repede....
rog posesorii de astra j sa imi spuna si mie la ce interval isi fac masinile lor regenerarea...
multumesc anticipat!
- cosmin65397
- **
- 217 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 2011
- Bucuresti
cosmin65397
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
Salut Alex,cam aceleasi intervale le are si breaku meu aceeasi motorizare.Am avut un drum pana la Giurgiu si am tras de ea cu a 3a si a 4 a dar nu am observat sa-si faca regenerare ,cand ajung acasa in parcare a inceput ) parca stia cand ajunge acasa ca trebuie sa o faca. Dupa 1 saptamana de mers in oras la mine incepe sa-si faca regenerarea,nu merg subturat cu ea deloc dar nici exagerat,motor rece pana in 2500 de ture iar cu motoru cald intre 2500 si 3000. Eu cred ca e normal sa-si faca aceasta regenerare mai ales daca circuli prin bucuresti sau imprejurimi unde traficu e cat de cat aglomerat,la drumuri mai lungi si trafic lejer nu cred ca apare asa de des fenomenu de regenerare.
Toate bune!
Toate bune!
- alex.panciu
- OP
- 197 mesaje
- din 11 Apr 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Bucuresti
alex.panciu
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
Încearcã sã schimbi motorinã cu una consideratã premium dacã nu foloseºti deja una ºi o sã vezi regenerari foarte foarte rar .. iar daca vrei sã scapi de grijã regenerarii mergi cel puþin 10 minute cu viteze peste 100km/h ºi 3000rot/min ºi îºi face regenerare automat dacã filtrul e încãrcat . Eu prind câte o regenerare la 2000km în rest ºi le face automat în mers
- alex.panciu
- OP
- 197 mesaje
- din 11 Apr 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Bucuresti
alex.panciu
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
am bagat motorina de la mol,de la rompetrol,de la petrom....face la fel orice motorina as fi bagat....iar vizavi de mers peste 100 km la ora....tocmai ce am spus ca am facut bucuresti-urziceni si retur...numai in localitate am mers cu 90km/h....limita de permis...in afara localtatilor 180-200 km/h,nu doar am atins viteza asta si dupa am lasat-o.....asa am tinut-o si la dus si la intors.....pe pilot automat....
si cand am intrat in bucuresti a intrat in regenerare....
alt drum,aceeasi problema,tinuta autostrada a1 pe pilot automat 170 km/h....cand am ajuns la pitesti,am oprit la benzinarie,dupa ce am pornit masina si am plecat,la primul semafor era in regenerare....
si cand am intrat in bucuresti a intrat in regenerare....
alt drum,aceeasi problema,tinuta autostrada a1 pe pilot automat 170 km/h....cand am ajuns la pitesti,am oprit la benzinarie,dupa ce am pornit masina si am plecat,la primul semafor era in regenerare....
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Nu ma mira ca se initializeaza procesul de regenerare asa de des,si la mine se intampla cam la 300-400km cand merg prin oras,la drum intins porneste dupa 800-1000km,am incercat si motorina premium si tot degeaba.
Nu se compara traficul din Bucuresti cu cel din Tg.Jiu,semafoare la fiecare 200-300m,aglomeratie...
Stiu ca aici se vorbeste despre Astra J,insa si la Insignia sunt aceleasi probleme.
Nu se compara traficul din Bucuresti cu cel din Tg.Jiu,semafoare la fiecare 200-300m,aglomeratie...
Stiu ca aici se vorbeste despre Astra J,insa si la Insignia sunt aceleasi probleme.
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- alex.panciu
- OP
- 197 mesaje
- din 11 Apr 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Bucuresti
alex.panciu
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- alex.panciu
- OP
- 197 mesaje
- din 11 Apr 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Bucuresti
alex.panciu
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
lucio85 a scris:stiu ca nu se compara traficul, dar colegul mai sus vb doar de drumuri facute in extraurban, si regenerarea la 3-400km nu e in regula
nu are nici o treaba ca merg in oras sau ca merg in afara...e la fel,la acelasi interval...
ma gandesc daca as merge cu ea subturat sau nu as alerga-o asa la ce interval si-ar face regenerarea la 100 km?
intr-adevar merg mai mult in oras,dar tot nu mi se pare normal d-asta am intrebat...la vectra c mers numai in oras si nu trag atat de tare de ea,merg un pic mai cuminte,are putere si cuplu mult mai mare si nu are nevoie zilnic de 4000 rpm...isi face regenerare la 500-600 km....acelasi lucru si la astra h 1.9 cdti 120 cai...
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- alex.panciu
- OP
- 197 mesaje
- din 11 Apr 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Bucuresti
alex.panciu
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
am inteles,mersi lucio de sfat...nu mai stiu sigur,dar parca cu tine am mai avut o discutie vizavi de oscliatia relantiului....facea f.rau cand am cumparat masina,acum nu mai face deloc,o apuca doar in momentul cand pornesc clima....stii de la poate fi?majoritatea ziceau de un senzor de presiune?!
mi se pare ciudat acum ca nu mai face deloc,iar in momentul in care pornesc clima incepe si galopeaza...
mi se pare ciudat acum ca nu mai face deloc,iar in momentul in care pornesc clima incepe si galopeaza...
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
Postez si eu chiar daca nu am 1.7. La mine, in vara asta vad ca regenerarea se face din 200 in 200 km. A tot fost masina pe la service, nu stiu ce naiba i-or fi facut astia. Dar am tot urmarit si fix din 200 in 200 km in Bucuresti, se regenereaza. Si sta si vreo 20 de minute.
Pana prin mai-iunie, facea regenerari la aprox. 800 km.
Pana prin mai-iunie, facea regenerari la aprox. 800 km.
- alex.panciu
- OP
- 197 mesaje
- din 11 Apr 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Bucuresti
alex.panciu
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
alexus24
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2013
- Mesaj Privat
- cosmin65397
- **
- 217 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 2011
- Bucuresti
cosmin65397
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
Alexus,regenerarea se refera la autocuratarea filtrului de particule(se afla montat pe toba ,in partea din fata ,te uiti sub masina si il vezi) care inseamna un proces de ardere a particulelor solide de carbon,sulfiti care raman in filtru.Poti observa acest fenomen cand pe displayul de la bord la consumul instant ai o crestere de combustibil ,la relanti ai un comsum de 0.5 litri sau 0.6 de exemplu,cand filtru incepe regenerarea o sa ai pe display o valoare de 2-3 litri iar in mers vei observa un consum mult mai mare(la mine in treapta a 2-a imi arata undeva la 14-17litri,aprox 2000-2200 de ture),mai poti simti mici zdruncinaturi ca niste lovituri in dreptul schimbatorului de viteze sau in podea, miros de gaze arse si toba foarte fierbinte. Se recomanda ca de la inceputul regenerarii si pana la sfarsit sa nu se opreasca motorul,un mers constant intre 2000-2500 ture sau daca nu poti in trafic opresti si tii motorul turat constant la 2000 de ture pana se opreste,poti verifica oprirea regenerarii cand vezi ca pe display ai afisata valoarea consumului instant pe cea cea normala,si cam atat....
- Octavian_opel
- **
- 54 mesaje
- din 08 Jan 2009
- Zafira 2008 A 17 DTR
- Brasov
Octavian_opel
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2008 A 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- alex.panciu
- OP
- 197 mesaje
- din 11 Apr 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Bucuresti
alex.panciu
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
lucio explica si tu ce vrei sa spui....eu nu prea inteleg...
deci hai sa o luam logic.....am 2 masini diesel amandoua,bag motorina din acelasi loc mereu...
am acelasi sil de mers cu amandoua....una isi face regenerarea la 300 km,alta la 600 km...
si celelalte opeluri pe care le-am avut ca erau 1.3 ca erau 1.7 ca erau 1.9...nu isi faceau regenerarea mai devreme de 500 km...
in orice caz am ajuns la concluzia ca astra j nu se compara cu astra h din nici un punct de vedere....
sincer am vandut astra h sa imi iau astra j.....mare prostie...
deci hai sa o luam logic.....am 2 masini diesel amandoua,bag motorina din acelasi loc mereu...
am acelasi sil de mers cu amandoua....una isi face regenerarea la 300 km,alta la 600 km...
si celelalte opeluri pe care le-am avut ca erau 1.3 ca erau 1.7 ca erau 1.9...nu isi faceau regenerarea mai devreme de 500 km...
in orice caz am ajuns la concluzia ca astra j nu se compara cu astra h din nici un punct de vedere....
sincer am vandut astra h sa imi iau astra j.....mare prostie...