- valy_petcu2008
- OP
- 12 mesaje
- din 24 Apr 2012
- Astra 2004 z18se
- Bucuresti
valy_petcu2008
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 z18se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2012
- Mesaj Privat
Salut colegi,am si eu o problema ,incep cu mica povestioara, ma intorceam de la Slobozia catre Bucuresti ,pe Autostrada Soarelui,am simtit un fum asa un pic in nas,dar nu am dat importanta,ajung in intersectia la targ Vitan,stau la semfor,dau sa plec,bag treapta 1,apoi a 2,si nu se accelera,fortez cu pedala de acceleratie,dau a 3,nu avea putere,dau iar a 2 ,si indicatorul de turatii,a ramas blocat undeva pe la 2,in urmatoarea intersectie,Vitan Barzesti cu Soseaua Oltenitei (Benzinaria Lukoil) ,stateam la semfor,ies fum foarte puternic de la roata dreapta,cobor repede,iau bornele de curent,noroc cu un taximetrist ,a sarit cu un extintor,am verificat partea electrica,am desfacut si carcasa filtrului de aer,dar problema era de la roata dreapta,a ramas blocat etrierul.Ce este posibil sa-mi fi stricat si ce trebuie inlocuit ,si spuneti-mi va rog si pretul reparatiei.Multumesc frumos .
- Pisboy
- ***
- 705 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Astra 2004 Z17DTH
- Bacau
Pisboy
- Mesaje scrise: 705
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
disc albastru-se schimba,ambele niciodata unu
garnituri etrier-se schimba dupa ce a fost curatat in locasu unde intra garniturile
poate ai noroc si a scapat rulmentu,de obicei la o astfel de problema se topeste vaselina din rulment si dupa o perioada se sparg bilele
preventiv inlocuieste si furtunu de la etrieru in cauza,sau intalnit cazuri in care interioru furtunului sa rupt si actiona ca o supapa,adica intra lichid in etrier dar nu mai revenea la luarea piciorului de pe pedaua de frana
si mai schimbi si placutele,pe partea unde sa incins,placutele sau carbonizat(ars) si se poate sparge la o franare mai violenta,se schimba pe ambele roti ca si discurile,niciodata pe o singura parte
si cu ocazia asta inlocuiesti si lichidu de frana,tot umbli la sistemu de franare
costuri,depinde de magazin/piese/manopera la service sau la meseriasu care face reparatia,sau daca te pricepi scapi ieftin cu manopera,doar cateva beri reci
garnituri etrier-se schimba dupa ce a fost curatat in locasu unde intra garniturile
poate ai noroc si a scapat rulmentu,de obicei la o astfel de problema se topeste vaselina din rulment si dupa o perioada se sparg bilele
preventiv inlocuieste si furtunu de la etrieru in cauza,sau intalnit cazuri in care interioru furtunului sa rupt si actiona ca o supapa,adica intra lichid in etrier dar nu mai revenea la luarea piciorului de pe pedaua de frana
si mai schimbi si placutele,pe partea unde sa incins,placutele sau carbonizat(ars) si se poate sparge la o franare mai violenta,se schimba pe ambele roti ca si discurile,niciodata pe o singura parte
si cu ocazia asta inlocuiesti si lichidu de frana,tot umbli la sistemu de franare
costuri,depinde de magazin/piese/manopera la service sau la meseriasu care face reparatia,sau daca te pricepi scapi ieftin cu manopera,doar cateva beri reci