- deleted-61307
- OP
- 741 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 741
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
Salutare. De 2 zile alternatorul meu face foarte urat, ca si cum as avea turbina pe masina ( si aia pe moarte ).
Pana acum 2 zile, timp de vreo jumatate de an imi scotea sunetul acela ( hâș hâș hâș - la intervale de cateva secunde ). Dupa o perioada de mers nu se mai auzea.
Ei, acum de 2 zile scoate un sunet in continuu, ca de rulment gripat si odata cu cresterea turatiei creste si intensitatea zgomotului. Zici ca am masinuta d-aia pe baterii.
Zgomotul mi se pare ca se aude de la alternator, de la zona galbena (habar nu am cum se numeste) chestia aia mica pe care vine cureaua. Cureaua pare destul de intinsa, e schimbata acum un an, curea CONTI.
Ce piesa e aceea? Fulie alternator(asta am gasit pe siteuri de piese) ?
Se schimba doar rulmentii din alternator, piesa aia sau alternatorul cu totul?
Se poate lua si sh? Noua am vazut ca e in jur de 300 de lei.
Am observat ca de cand cu chestia asta nici motorul nu mai trage asa bine, e puturos.
Am avut nevoie de masina, cred ca am facut cam 100 de km de cand a inceput sa faca asa urat. E vreo problema? Risc ceva in afara de ruperea curelei -> mers pe baterie ?
Si inca o chestie: cand opresc motorul mi se aprinde martorul de baterie pentru 1-2 secunde. E ok sau nu? Pentru ca nu-mi vine in minte daca asa facea si pana acum sau nu, iar acum cu defectiunea asta am bagat de seama.
Motorul este c20ne, fara aer conditionat, cu servo.
Pana acum 2 zile, timp de vreo jumatate de an imi scotea sunetul acela ( hâș hâș hâș - la intervale de cateva secunde ). Dupa o perioada de mers nu se mai auzea.
Ei, acum de 2 zile scoate un sunet in continuu, ca de rulment gripat si odata cu cresterea turatiei creste si intensitatea zgomotului. Zici ca am masinuta d-aia pe baterii.
Zgomotul mi se pare ca se aude de la alternator, de la zona galbena (habar nu am cum se numeste) chestia aia mica pe care vine cureaua. Cureaua pare destul de intinsa, e schimbata acum un an, curea CONTI.
Ce piesa e aceea? Fulie alternator(asta am gasit pe siteuri de piese) ?
Se schimba doar rulmentii din alternator, piesa aia sau alternatorul cu totul?
Se poate lua si sh? Noua am vazut ca e in jur de 300 de lei.
Am observat ca de cand cu chestia asta nici motorul nu mai trage asa bine, e puturos.
Am avut nevoie de masina, cred ca am facut cam 100 de km de cand a inceput sa faca asa urat. E vreo problema? Risc ceva in afara de ruperea curelei -> mers pe baterie ?
Si inca o chestie: cand opresc motorul mi se aprinde martorul de baterie pentru 1-2 secunde. E ok sau nu? Pentru ca nu-mi vine in minte daca asa facea si pana acum sau nu, iar acum cu defectiunea asta am bagat de seama.
Motorul este c20ne, fara aer conditionat, cu servo.
- deleted-61307
- OP
- 741 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 741
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat