Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salutare colegi forumisti.
As dori un sfat de la voi in legatura cu achizitionarea unui Astra G combi 1.6 16v din Germania,bine adusa de cineva de acolo de prin 2000-2003 cu GPL.Intreb nu pentru mine,ci pentru un var care nu le are cu ale internetului Very Happy.
S-ar merita sa ia una cu GPL gata pus de acolo,probabil din fabrica sau mai bine sa caute una pe benzina?Km va face undeva la 60 pe zi cu naveta +alte drumuri ocazionale.
Eu ma gandesc la faptul ca daca masina are GPL de fabrica,avand 10+ ani are si km pe masura,ca doar daca i-a pus GPL a si mers cu ea.Astept si parerile voastre.Stima!
Skip ads

  • cyber

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Pentru el indicat un diesel face multi km !
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
deobicei alea cu GPL sunt pe firma si au o gramada de km...
este cumva alba?
  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Cati km are masina pe care vrei sa o cumperi. si ce pret cere pe ea.
Din ce am citit masina este inscrisa in romania.
La asta cu GPL sau care vrei s-o cumperi, faci compresia la cilindri daca iese buna 14-16 bar nu mai mult de 1 bar diferenta intre cilindri, poti sa o cumperi daca nu ia una pe benzina.


Benzina:
Avantaje: iarna nu-ti bati capul cu ea, carburant mai ieftin la pompa
Dezavantaje: este pe curea.
Taxa de timbru: mai ieftin fata de Diesel

Diesel:
Avantaje: (Daca este pe) lant
Dezavantaje: carburant mai scump la pompa.
Taxa de timbru: Cam scump (ajunge peste

Eu unul as merge pe Benzina. Numai ca trebuie sa schimbi neaparat distributia si pompa de apa 1000 RON ajungi linistit daca nu mai mult cu manopera cu tot.
Fiecare motorizare are avantaje si dezavantaje apropo butelia pe GPL unde se afla la ceea din fabrica, este loc in porbagaj.

Dupa ce te decizi, indiferent care o cumperi nu uita sa faci Compresia OK alfel multi bani de bagat in ea.
- Masurarea presiunii de compresie (foarte important)
- Ce trebuie sa stii inainte sa o cumperi?
- CALCULATOR TIMBRUL DE MEDIU 2013 Apasa
- Aici gasiti, cum se calculeaza Timbru de Mediu (Apasa)
  • AIin

  • Mesaje scrise: 558
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
de ce nu spuneti si de avantajele gpl-ului, si anume: iesi mai ieftin cu 40%-50% decat pe benzina, cam acelasi pret la kilometru ca dieselul, si in afara de asta scapi de eventuala problema a dieselului, si anume sa pice cumva pompa de injectie, care la unele masini este extfrem de scumpa, ajungand la 20mil, poate peste second.
  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Cred ca am spus-o destul de echilibrat, (la mine in primul rand conteaza compresia)
Nu conteaza asa mult nr. km sa iasa compresia (numai ca baieti mi-au spus la lucru ca sunt aditivi de ulei care pot face ca compresia sa iasa buna atunci pe moment sau timp de saptamana....
Achizitia si testul sa se faca in aceias zi, fara date stabilite ai vazut-o pe test cu ea nu ca maine sau mai dupa masa direct in service-ul ales de tine nu de el.
Sau daca vrea adoua zi bine dar sigilez capota. Tocmai ca sunt patit.
Cand am luat-o era duminica normal cine lucreaza duminica si m-am luat dupa baieti nu vezi ca merge hai fie.

Normal ca te mai uiti la km
A : B= C
A - Km masini
B - Ani ei vechime
C - O medie de Km efectuati pe an (daca da mai mult de 18000 este Forjata)

Cel mai bine pe tester in service compresia directia serie de motor si de sasiu de uitat pe sub ea de scurgeri tobe sparte etc...
Sau cum spunea un coleg pe forum sa se scoata bornele bateriei 15 min. Dupa aceea masina cere tot ce trebuie sa aibe Car Pass sincronizare cheie, gamuri, pass Radio-CD.

Asa ca nimic nu mai este sigur in ziua de azi. au aparut tot nemul de prosti.
  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...p=1536313#1536313
dancuciureanu a scris:Test compresie faci doar daca vrei sa stii daca e praf si atunci cumperi altul, ca sa honuiesti, alte pistoane etc. te costa cat nu face.
Daca ai toba afumata si papa ulei clar segmenti noi, ghiduri, simeringuri dar abia dupa ce verifici blocul sa fie intact. In plus e bine de schimbat si simeringurile acum (vibrochen) si cuzineti.

  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Am senzatia ca se discuta mai mult in plan teoretic aici. Ceva de genul ,,cam cum ar trebui sa procedam la achizitionarea unei masini SH - idei beton si stufoase daca tot stam la masa si ne plictisim ,,.
Daca ar verifica toti potentialii ( POTENTIALII !) cumparatori asa o masina cred ca s-ar vinde in Ro 10 SH-uri pe saptamana.
Eu sa-mi vand Opelul acum si sa vina un nene din asta care sa sigileze capota pana a doua zi si a doua zi sa faca masina bucatele , l-as trimite la plimbare cu maxima urgenta. Nu mai vorbesc de cazul ca dupa ce ma trage prin service-uri sa vada el si interiorul tobei finale , sa-mi zica ca nu-i convine ceva si pleaca ........ si cu urmatorii potentiali clienti ce fac , patesc la fel ?
S-apoi vorbim despre niste masini de 2-3 mii de euro ....... prin toata verificarea asta la sange ce sa urmaresti ? - sa nu-ti cada masina in urmatorii 42 de ani ?...iar la gasirea unui chitibus vrei sa se taie 1000 de euro din pret ?
Pai te uiti frate pe ce dai banii ! Vezi masina cum sta pe drum, ce sunete scoate , cum porneste , fum daca este ...... o misti putin in parcare ( sint vanzatori care nu accepta sa o conduca potentialul cump in trafic - si bine fac !) .....vezi frane , porniri de pe loc , etc ....pt alte citeva verificari, ok, hai la un service unde mai faci o diagnoza , mai baga aia pe acolo ranga pe la bucsi , mai trage de una-alta ....te uiti si tu daca tot e pe elevator ...... Adica maxim o ora/doua ...mai mult nu-ti va acorda nimeni fara avans.

Si oricum On-topicul era legat de o masina cu GPL daca ar merita luata de dincolo cu GPL pe ea sau sa caute una pe benzina.
@Silviu - daca se poate afla daca masina n-a fost scoala, taxi sau ce stiu eu ce masina de firma ...... si daca GPL a venit montat din fabrica , da , eu cred ca merita. Ca si cheltuiala cu combustibil iesi aproape de jumate fata de benzina, intretinere simpla ....eventual mici sensibilitati iarna, dimineata pe racoare si o oarecare reducere de putere fata de un benzinar. In rest numai de bine.
Ar mai fi de discutat aspectul motorului de 1,6/16 valve .....am inteles de pe forum ca nu ar fi chiar cel mai fiabil motor de la Opel ....dar aici doar un posesor de 1,6/16 valve te poate lamuri mai bine.
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salutare colegi forumisti si multumesc pentru atentia acordata.
Deci treaba este in felul urmator:Nu eu doresc sa achizitionez masina,eu detin un Astra G combi z16xe si sunt multumit de masina.
Masina pentru care va cer parerea va fi achizitionata de un var de-al meu,cam aceeasi cu a mea.Masina va fi adusa "la comanda" de un samsar de pe la noi de la care am luat-o si eu.Este destul de serios in ceea ce priveste calitatea masinilor aduse,cel putin pe aici prin zona.Treaba este ca varul meu ar vrea o masina cu GPL pus pe ea posibil din fabrica,adusa de prin DE.Nu vrea sa auda de diesel desi face km destui,de i-a intrat in cap ca la diesel pica injectoarele.
Eu v-am intrebat cam ce parere avei despre o masina cu peste 10 ani vechime adusa din DE cu GPL de fabrica?
Eu ma gandesc la un numar mare de km,deci posibile viitoare probleme destul de grave si costisitoare.
  • AIin

  • Mesaje scrise: 558
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
oricum are peste 200-250.000 km, oricum ai da-o. acolo cumpara gpl pentru protectia mediului mai mult decat pentru consumul bun. diferenta intre benzina si gpl nu este ca modul cum se comporta masina.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Silviu1393 a scris:
Eu v-am intrebat cam ce parere avei despre o masina cu peste 10 ani vechime adusa din DE cu GPL de fabrica?

Pai eu cel putin ce parere sa am ? Aceeasi ca la achizitionarea unui diesel sau benzinar . La varu'tau i-o aduce samsarul ..... si ce se face varu' daca pica ceva serios la masina dupa 3 saptamani ? Da vina pe samsar ? Da vina pe tine ? Evident ca nu ..... Achizionarea unui SH implica un risc si nimeni nu va putea , oricat de buna credinta ar fi, sa garanteze ceva. Se poate intampla ca nici macar proprietarul sa nu stie ca o oarecare piesa e pe picate.
Varul tau ar trebui sa se gandeasca la cateva aspecte.
- daca vrea GPL ca asa a auzit el ca iesi mai bine la combustibil sau a mai avut GPL si cunoaste mersul unei masini pe GPL.
- daca isi permite sa intretina/repare un Opel . Faptul ca tu ai unul cu aceeasi motorizare si esti f multumit , nu poate fi obligatoriu la fel si in cazul lui. - a se vedea pe forum principalele piese ce pica la o astfel de motorizare.
- in general sint destul de rare masinile cu km reali si aici a punctat bine Alin .....oricum are in jur la 250 mii k. Daca zice vanzatorul sau samsarul ca e masina unui batranel care doar a folosit masina sa mearga dimineata pana la toaleta, poti doar sa zambesti.
In concluzie, nimeni nu-ti poate acoperii riscul unui SH ...... masina se va spune in primele luni de folosinta.
Nici macar testeru' si alte verificari nu sint intodeauna concludente ....doar citesc pe forum ce figuri le face masina unora si pe tester nu le arata nimic.
Poti insa face acea verificare minima de care s-a vorbit mai sus in postari plus iesit cu masina putin pe sosea .....vazut cum merge pur si simplu inclusiv la viteze mari gen 140-150 km/h.
In rest doar bafta si urari de bine.
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc de sfaturi bh13ncu.Adevarat ce spui tu,total de acord cu tine.Eu ma gandeam la ideea ca cineva daca pune GPL il pune pentru economie,iar economia nu se vede daca faci putini km,mai bine zis nu scoti investitia sau o scoti greu.Ma gandesc la faptul ca o masina fara GPL are sanse sa aiva mai putini km fata de una cu GPL.
Cat despre replica "A avut-o o batranica ce facea doar piata cu ea" trebuie sa fii prea ...... ca sa crezi,mai ales despre o Astra break.
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Dany7776 a scris:
Eu unul as merge pe Benzina. Numai ca trebuie sa schimbi neaparat distributia si pompa de apa 1000 RON ajungi linistit daca nu mai mult cu manopera cu tot.

Apropo,unde ai schimbat tu distributia de ti-a luat atatia bani?Vad ca avem acelas motor,eu am schimbat-o acum 1 luna si m-au costat 400 lei piesele(Conti+INA si pompa HEPU),ce-i drept luate cu discount de un prieten pe firma,iar manopera mi-a luat 100 lei.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 814
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
bh13ncu nu stiu de ce esti atat de revoltat pe ce a zis mai sus Dany si eu daca as cumpara o masina de 2-3000 de euro as proceda la fel adica i-as face o verificare temeinica (poate nu cu sigilii pe capota) si daca as da peste tine care ma trimite la plimbare sunt sigur ca as gasi inca 10 maisini si oameni care sa ma lase sa o verific daca vor sa o vanda.
Ziceai ca mergi cu ea si vezi daca sta pe strada si daca scoate fum , masina mea nu scotea un gram de fum si consuma 10 litri -11 litri de ulei la 10.000 km deci nu e sigur ce zici tu cea mai sigura metoda ar fi sa ii faci un test de compresie.
Am fost cu prieteni sa cumparam si masini de 10-15 mii de euro si cand un baiat care o vindea s-a suparat pentru ca nu voiam sa facem cum vrea el am plecat , pana am ajuns la iesirea din Zalau am fost sunati si ne-am inteles pana la urma.
Stii cum e normal ca o masina de 2-3000 de euro va avea probleme ca doar are 10 ani dar important e sa nu ai probleme mari cu ea gen desfacut motor din cauza consumului mare de ulei.
Benzinarele de la opel sunt mari consumatoare de ulei la o masina de 10 ani un test de compresie mi se pare un lucru normal.
In legatura cu GPL-ul nu stiu ce sa zic din cate stiu are o actiune mai proasta asupra supapelor .
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
@Silviu - n-ai de unde sa sti ce a fost in capul unui om cand a cumparat masina aia de noua pe GPL .... foarte bine o putea cumpara un ecologist convins ca ajuta mediu ...... sau o firma ce avea nevoie de masina pentru multi km . Nu toti nemtii sint bogati si nu toti au serviciul la sute de km de casa ........ In fond si la urma urmei conteaza cum se prezinta masina acum.
Oricum , ma gandesc ca masina de fapt e benzina +GPL si ca a costat cu ceva mai mult decat una simpla pe benzina.
Sincer , eu nu mi-as bate foarte tare capul cu asta. Cand aduce samsarul masina , il iei pe varul si eventual inca un mecanic si o studiati putin. Sigur , conteaza numarul de km dar cred ca determinant e cum au fost rulati acei km : in batjocura si nepasare sau in conditii normale. In general , dupa o experienta destul de lunga cu GPL , personal am ajuns la concluzia ca motoarele pe GPL au o viata ceva mai lunga pentru faptul ca arderile nu sint atat de violente in cilindrii, implicit nici ,,loviturile,, din el suportate de vibrochen, biele, etc. Dezavantajul e ca se duc mai repede ghidurile supapelor nerealizandu-se in timp etanseitatea necesara cit si infiltrari de ulei in cilindru pentru ca amestecul gaz-aer e mult mai ,,uscat,, ca cel benzina-aer. Cat am avut GPL am reconditionat doua chiuloase : scaune supape, etanseitate, schimb ghidaje, semeringuri , etc dar oricum la numarul de km rulati pe GPL merita reconditionarea.
La un GPL prima impresie ti-o lasa pornirea. Trebuie sa porneasca instant , fara 5 invartituri si fara balbaieli. Se poate insa sa aiba pornirea pe benzina si doar dupa o anumita temp sa treaca pe GPL. Apoi sa aiba viata in ea ! Singur in masina , fara bagaje si prin oras nici n-ar trebui sa simti diferenta gaz/benzina. Esti usor dezavantajat de GPL cind ai de urcat pante lungi prin munti cu masina plina sau la viteze mari. Consumul de gaz ar trebui sa fie aproximativ ca la benzina , eventual 1L in plus. Castigul mersului pe GPL se realizeaza la diferenta de pret/litru fata de benzina.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
@alexx_gan Very Happy
...da ce ai intrat asa turat ? ... si de ce ma crezi revoltat ?
Eu am citit ce s-a postat inclusiv link-urile , ceea ce m-a facut sa zic ca eu unul personal n-as pierde o zi intreaga cu un potential cumparator care la final sa gaseasca nu stiu ce chichite cu care sa-mi dea peste ochi la negociere. Nici n-am zis ca absenta fumului = zero consum ulei ....aminteam doar ca aspect ce trebuie avut in vedere .
Nu stiu cite masini ai cumparat tu dar fi convins ca daca mergi la vanzator si te-apuci sa verifici tu fiecare piulita ori vei fi trimis la plimbare ori sa fi fericit ca nu te si bate ala.
Cum spuneam ....da nene , uite , asta-i masina , cauta, verifica , mergem si la tester , o urca sus , te uiti si tu ..... altceva ? Compresia ? Poate vanzatorii de diesel mai accepta asta si-ti fac si acest hatar ...... la benzinare nu prea. Mai sint curios dintre SH-urile astea de 10-12 ani cite au compresia cf manualului ? Dupa ce-i iei la puricat masina omului constati ca pistonul x scapa ceva compresie si ce faci ? Ii spui omului ca-ti pare rau dar masina n-a trecut testul ? Pai nu-ti da ala castane ? Iti da ! ...asta daca nu ti-a luat un avans ! Si ce faci mai departe ? Te apuci si faci teste de compresie la toate masinile care te intereseaza ? Nu zic ca nu ar fi util dar uite ca oamenii sint de multe feluri ..... sint metode ca-ti face din cel mai prapadit motor unul bun ...si la 2 luni constati ca te costa mai mult uleiul ca si combustibilul.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
alexx_gan a scris:
Ziceai ca mergi cu ea si vezi daca sta pe strada si daca scoate fum , masina mea nu scotea un gram de fum si consuma 10 litri -11 litri de ulei la 10.000 km deci nu e sigur ce zici tu cea mai sigura metoda ar fi sa ii faci un test de compresie.
.

Nu-mi rastalmacii cuvintele te rog , eu n-am afirmat ca fumul ar fi un test de compresie - vezi ca te-a luat valul.
In alta ordine de idei , asa cum am scris si mai sus , sint metode chiar si pt motorul tau ca cel putin pentru o saptamana se poate face sa nu consume gram de ulei si rezultatele testului de compresie sa iasa relativ bune.
bh13ncu a scris:
Pai te uiti frate pe ce dai banii ! Vezi masina cum sta pe drum, ce sunete scoate , cum porneste , fum daca este ...... o misti putin in parcare ( sint vanzatori care nu accepta sa o conduca potentialul cump in trafic - si bine fac !) .....vezi frane , porniri de pe loc , etc ....pt alte citeva verificari, ok, hai la un service unde mai faci o diagnoza , mai baga aia pe acolo ranga pe la bucsi , mai trage de una-alta ....te uiti si tu daca tot e pe elevator ...... Adica maxim o ora/doua ...mai mult nu-ti va acorda nimeni fara avans.
.

  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Mda...Stiti ca era o vorba...Facerea de bine e f****e de mama...Dupa ce pierd cateva ore pe net,pe forumuri,ma interesez,va mai retin si voua din timp,dragutul meu var imi spune numai aberatii cum ca i-a spus lui un "mecanic" ca motoarele de 1,6 16v de la opel nu consuma ulei,ca numai alea de 8v consuma,cand,cel putin cei care aveti 1,6 16v stiti care este treaba cu ele,mai ales z16xe.Dupa care imi zice ca i-a spus lui "mecanicu`" ala ca si daca il lasa motoru cu 500 de lei isi ia altu cica si cu garantie=)),cand ele se vand cu 2000+ lei.Ma stresez eu ca tampitu` si acum zice ca tot din ceea ce ii spun eu sunt vrajeli, "ce stiu aia de pe net,mi-a zis mie mecanicu".Si colac peste pupaza ma mai ia ca de ce i-am spus eu lui tacsu` ca motoarele astea consuma ulei ca ala nu vrea sa ii mai dea bani de masina sau ceva de genu,am inteles ca i-ar da tacsu` o parte din bani,ma rog.
In legatura cu testele dinaintea cumpararii unei masini,nu stiu ce sa zic.Eu cand am luat-o pe a mea m-am dus cu samsarul la un mecanic,de cartier ce-i drept,a urcat-o omul pe rampa,s-a uitat pe sub ea,pe la bucsi,i-a pus laptopul si nu a gasit nicio eroare,gata am si luat masina.
Despre testul intr-un service calumea,cu test de compresie,verificare vopsea,nr de km si toate astea amanuntite nu stiu ce sa zic.Costa destul,am inteles de vreo 300-400 de lei,si daca te apuci sa faci test la 4-5 masini ca de,una are un surub ruginit,alta are placutele duse sau mai stiu eu ce,ajungi sa cheltui o suma importanta.Eu unul nu prea sunt de acord cu teste dastea.Pana la urma iei o masina SH nu una noua,si care are 10+ ani,normal ca o sa ceara ceva banuti,acum depinde de norocul fiecaruia cati banuti va cere.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
ooooo , daaaaa ! Very Happy Very Happy Very Happy Asa-i cu ,,facerea de bine,, ! Cred ca am patit-o cam fiecare dintre noi. Nu mai departe de acum citeva zile cand m-a rugat tot asa un coleg de serviciu sa-i spun cite ceva despre un Astra 1,6/16 valve ca are nu stiu ce oferta frumoasa ....... ca sa intreb pe forum ...... Nici poveste , i-am dat adresa ClubOpel sa se intereseze singur.
Cind am cumparat eu Astra mea m-am dus singur de capul meu desi n-am avut diesel in viata mea. Am vazut in 3 zile vreo 10 Opeluri ( cautam hatchback si inm RO) ..frateeeee, am vazut tot felul de prabusiri. Ba fix atunci cind ajungeam eu nu pornea , ba era pus chitul pe ele cu lopata , ba mergea in suturi ...in rest toate sclipicioase si intretinute , ce sa zic. Dezamagit , m-am mai dus la una .....am sculat omul din pat la ora 7 , afara vreo zero grade , toamna , etc ....... A venit omul , mi-a deschis masina si a inceput sa-mi spuna ca a pus leduri la plafoniera si la nr din spate ....din astea. El vorbea prostii , eu ma uitam la masina. Am verificat stalpii masinii , ornamentele praguri , oale interioare , scaunul soferului, manson schimbator, uzura volan , jocul balamalelor, existenta acelei deschideri,, in scari,, a usilor , aspectul interior ....apoi am cautat cu palma si vizual chituri si reparatii ....... m-am bagat putin sub ea cat am putut sa arunc o privire ...si am ajuns la motor. Motorul putin prafos peste tot, mers rotund,sunet ,,moale,, fara chitaituri si tacanituri , nici un fel de fum ( nici atunci si nici acum), suruburi, clipsuri, coliere originale , pareau toate la locul lor , faruri cu urechi intregi , plasticaraie intregi , izolatia anticoroziva continua si fara diferente de culoare , scutul cu suruburile jegoase ...etc .... A pornit omul masina , mi-a placut cum a pornit ...am stat in interior cu toate inchise sa descopar greieri ... am turat-o cu simt ..... pe bord pareau toate in regula asa ca am iesit la plimbare. A spus ca-i pare rau dar nu poate sa ma lase pe mine la volan ...... nu m-a deranjat , ci dimpotriva am avut timp mai mult sa fiu atent la orice zgomot. Am cerut sa traversam orasul ..... si apoi l-am rugat sa iesim afara , pe E60 ..... masina s-a comportat excelent , afara la 160km/h am zis ca e suficient ...relantiu stabil , de tras simteam ca trage , vitezele nu caraiau , mergea drept pe drum si fara maini pe volan , nu batea, nu troncanea, farurile, stopurile si halogenele ok , ventilator caldura , geamuri ... etc .... Mi-a placut. El a fost cel care mi-a sugerat sa mergem pe tester sau pe elevator dar i-am spus ca nu e necesar. Oricum stiu cite manarii se pot face la o masina asa ca la ce folos ? Un SH de 11 ani ramane un risc si mi l-am asumat. Da , mi-a spus omul ca nu merge motorasul clapeta recirculare aer habitaclu, dezaburire spate , greier in usa sofer si vopseaua e cam matuita. Mi s-a parut acceptabil. Dezaburirea am rezolvat-o , greierele cind dispare , cind nu , motorasul ala nu ma deranjeaza , iar matuirea o pot scoate cu un polish dar nu ma grabesc tare.
Doua ore mai tarziu aveam toate formele facute si eram cu masina acasa. Masina trage si acum , nivelul de ulei a inlemnit pe joja fix in acelasi punct ....intre timp mi-a aparut eroarea 1125 la 130 la ora dar nici asta nu ma deranjeaza foarte tare. In rest sint multumit. ( masina se poate vedea in garajul meu de pe forum)
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 814
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Cand ai scris fum daca este mai sus eu automat m-am dus cu gandul la consumul de ulei avand benzinara , nu ti-am rastalmacit cuvintele si nu am zis ca sta nimeni 10 ore sa vada toate prostiile la o masina.
Probabil cum ai zis sunt metode prin care sa faci motorul sa aiba compresie buna chiar daca el este terminat (eu nu am auzit)
ideea este ca acum daca mi-as lua o masina care stiu ca ar putea sa aiba probleme de compresie as merge in service si as face compresia si daca nu ar iesi bine ce ar putea sa imi faca potentialul vanzator, nimic ce castane mi se pare o aberatie atat timp cat tu imi spui ca imi dai o masina buna si cand ajung in service nu e asa din punctul meu de vedere poti sa pierzi si 2 zile este din cauza ta nu ai livrat ceea ce ai zis eu ar trebui sa iti dau castane ca am pierdut timpul cu o persoana care ma minte.
Stii asta e problema cu majoritatea samsarilor tot timpul iti zic ca masina e buna iar cand ajungi acolo e cu totul altceva.
Eu am avut norocul ca masina pe care o am sa nu consume ulei de la inceput abia dupa vro 30.000 km in care am cam flocait-o a inceput.
Dar am avut nenorocul sa o i-au si sa constat ca nu merge AC-ul si ca trebuie sa schimb radiatorul pentru ca am luat-o iarna si am vazut compresorul pronind , am presupus ca e ok.A fost un risc pe care mi l-am asumat cumparand o masina SH , toata distractia m-a costat vro 700 de lei ceea ce nu e foarte mult.Dar sa iei o masina de 2000-3000 de euro si sa trebuiasca sa bagi vro 3000-4000 de lei intr-un motor doar pentru ca unul este nesimtit si te minte mi se pare revoltator.
Si ma turez cum ziceai mai sus pentru ca din cauza tepelor luate de multi incepem sa nu ni se mai para anormal ca cineva vrea sa ne vanda o masina stricata pur si simplu ne asteptam la asta sincer nu e asa am mai scris sunt unii care fac imprumuturi in banca ca sa isi permita o masina.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR