tweak7
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2009
- Mesaj Privat
Salutare.
Am un Opel Astra G Caravan din 2002. Motor Z22SE, automatic. 200.000km
De ceva vreme am observat o scadere tot mai drastica in puterea motorului. Am senzatia ca e strangulat ca si cand ar fi tot timpul cuplat modul de zapada al cutiei - antiderapaj. Se tureaza tot mai greu si de la 4000 rpm nu mai trage. Fara sa fie bagat in viteza se accelereaza pana la 4000 si decupleaza accelereatia.
S-a intamplat sa incerc sa il turez in timp ce urcam o panta, sa incerce sa schimbe violent in treapta inferioara si sa intre in ceva regim de avarie - ramane aprins becul de la sistemul antiderapaj. Dupa ce am oprit/pornit, s-a stins becul dar puterea era tot aceeeasi.
Testul cu pseudoagrafa nu a dat nici un rezultat.
Filtrele sunt noi - ulei,aer,benzina si la fel si uleiul.
Am un Opel Astra G Caravan din 2002. Motor Z22SE, automatic. 200.000km
De ceva vreme am observat o scadere tot mai drastica in puterea motorului. Am senzatia ca e strangulat ca si cand ar fi tot timpul cuplat modul de zapada al cutiei - antiderapaj. Se tureaza tot mai greu si de la 4000 rpm nu mai trage. Fara sa fie bagat in viteza se accelereaza pana la 4000 si decupleaza accelereatia.
S-a intamplat sa incerc sa il turez in timp ce urcam o panta, sa incerce sa schimbe violent in treapta inferioara si sa intre in ceva regim de avarie - ramane aprins becul de la sistemul antiderapaj. Dupa ce am oprit/pornit, s-a stins becul dar puterea era tot aceeeasi.
Testul cu pseudoagrafa nu a dat nici un rezultat.
Filtrele sunt noi - ulei,aer,benzina si la fel si uleiul.
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
- Tabac
- **
- 353 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2002 Z22SE
- Prahova
Tabac
- Mesaje scrise: 353
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
Salutare, am si eu o problema cu masina mea, Opel Vectra C, Z22SE.
Dupa ultimul schimb de: ulei motor, ulei cutie, antigel, filtru ulei, aer, polen, benzina, motorul are o scadere de putere intre 1500-3500 rpm. Mentionez ca i-am pus si aditiv DuraLube pentru benzina, dar si pentru ulei. Dupa ce trece de 3500 rpm mi se pare ca trage normal, dar pana in 3500rpm, trag de el si urca destul de greu in ture si parca are un sunet mai infundat.
Atunci cand i-am schimbat filtrul de benzina, ceva nu a fost montat corespunzator si pierdea foarte multa benzina pe la filtru, dupa care s-a remediat pierderea de benzina in 2 minute. Poate sa influenteze,sa traga aer fals sau e de la altceva?
Dupa ultimul schimb de: ulei motor, ulei cutie, antigel, filtru ulei, aer, polen, benzina, motorul are o scadere de putere intre 1500-3500 rpm. Mentionez ca i-am pus si aditiv DuraLube pentru benzina, dar si pentru ulei. Dupa ce trece de 3500 rpm mi se pare ca trage normal, dar pana in 3500rpm, trag de el si urca destul de greu in ture si parca are un sunet mai infundat.
Atunci cand i-am schimbat filtrul de benzina, ceva nu a fost montat corespunzator si pierdea foarte multa benzina pe la filtru, dupa care s-a remediat pierderea de benzina in 2 minute. Poate sa influenteze,sa traga aer fals sau e de la altceva?