- bpinsignia
- OP
- 69 mesaje
- din 22 Apr 2013
- Insignia 2010
- Vaslui
bpinsignia
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2013
- Mesaj Privat
Salut,
Mi-a aparut astazi din senin in CP "Service vehicle soon" si masina nu mai tragea parca e infundata.
Am fost la o diagnoza si a gasit urmatoarea eroare: "P2453 - Diesel particulate filter differential pressure sensor malfunction" adica senzorul de presiune al DPF-ului stricat si cica acum e in modul avarie, de asta se comporta asa.
A mai avut cineva aceasta problema?
Care au fost costurile?
Multumesc frumos.
Mi-a aparut astazi din senin in CP "Service vehicle soon" si masina nu mai tragea parca e infundata.
Am fost la o diagnoza si a gasit urmatoarea eroare: "P2453 - Diesel particulate filter differential pressure sensor malfunction" adica senzorul de presiune al DPF-ului stricat si cica acum e in modul avarie, de asta se comporta asa.
A mai avut cineva aceasta problema?
Care au fost costurile?
Multumesc frumos.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Da,aceasta eroare iti apare datorita intreruperii sau a periodei foarte scurte in care s-a efectuat regenerarea DPF.
Senzorul este destul de scump,aproximativ 650 lei.
Va trebui sa efectuezi o regenerare fortata(cost aprox.200 lei,service) sau sa incerci sa mergi in regim de turatie constanta pe la 2000 rot/min,de preferat pe autostrada.
In cazul in care efectuezi o regenerare fortata trebuie sa ai suficienta motorina in rezervor intrucat masina trebuie sa functioneze pe loc la turatii de aprox 3500 rot/min,sa fie pozitionata afara din garaj(gaze),abia cand temperatura gazelor evacuate ajunge pe la 600 grade Celsius este pornita operatiunea de regenerare.
In cazul in care operatiunea de regenerare fortata nu porneste trebuie insistat deoarece aceasta eroare poate intarzia initializarea regenerarii(acest lucru l-am intampinat eu).
Am sa incerc sa uploadez un filmulet cu acest lucru.
Senzorul este destul de scump,aproximativ 650 lei.
Va trebui sa efectuezi o regenerare fortata(cost aprox.200 lei,service) sau sa incerci sa mergi in regim de turatie constanta pe la 2000 rot/min,de preferat pe autostrada.
In cazul in care efectuezi o regenerare fortata trebuie sa ai suficienta motorina in rezervor intrucat masina trebuie sa functioneze pe loc la turatii de aprox 3500 rot/min,sa fie pozitionata afara din garaj(gaze),abia cand temperatura gazelor evacuate ajunge pe la 600 grade Celsius este pornita operatiunea de regenerare.
In cazul in care operatiunea de regenerare fortata nu porneste trebuie insistat deoarece aceasta eroare poate intarzia initializarea regenerarii(acest lucru l-am intampinat eu).
Am sa incerc sa uploadez un filmulet cu acest lucru.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Cam pe aici se ajunge in timpul regenerarii fortate.Operatiunea a durat aproximativ 8-10 minute.
http://img16.imageshack.us/...znmaeyotzcckl.mp4
http://img16.imageshack.us/...znmaeyotzcckl.mp4
- bpinsignia
- OP
- 69 mesaje
- din 22 Apr 2013
- Insignia 2010
- Vaslui
bpinsignia
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- bpinsignia
- OP
- 69 mesaje
- din 22 Apr 2013
- Insignia 2010
- Vaslui
bpinsignia
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
La mine nu a trebuit schimbat,am avut aceeasi eroare,insa m-am interesat cat costa deoarece nu vroia sa initializeze regenerarea si m-am gandit ca va trebui sa-l inlocuiesc.
Vezi ai grija ca sunt doua tipuri de senzori de presiune diferentiala,intai uita-te ce model ai pe masina,cu un furtun sau cu doua furtune.Vezi ca senzorul este pozitionat in spatele motorului cum stai cu fata la masina,dupa rampa de admisie.
Daca vrei iti trimit oferta de pret pe care am primit-o eu pe mail,insa sunt colegi de aici de pe forum de la sectiunea publicitate,"piese opel".
Vezi ai grija ca sunt doua tipuri de senzori de presiune diferentiala,intai uita-te ce model ai pe masina,cu un furtun sau cu doua furtune.Vezi ca senzorul este pozitionat in spatele motorului cum stai cu fata la masina,dupa rampa de admisie.
Daca vrei iti trimit oferta de pret pe care am primit-o eu pe mail,insa sunt colegi de aici de pe forum de la sectiunea publicitate,"piese opel".
- bpinsignia
- OP
- 69 mesaje
- din 22 Apr 2013
- Insignia 2010
- Vaslui
bpinsignia
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2013
- Mesaj Privat
Eu am facut o poza dimineata:
http://awesomescreenshot.com/0f61g4l31d
Iti poti da seama ce model e? stii cumva si codul piesei?
http://awesomescreenshot.com/0f61g4l31d
Iti poti da seama ce model e? stii cumva si codul piesei?
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Teodor_900
- **
- 71 mesaje
- din 29 Jun 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
Teodor_900
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2013
- Mesaj Privat
Buna ziua, o problema asemanatoare am intampinat si eu la masina mea , este vorba de un Opel Insignia 2.0 CDTI 160 CP, care l-am luat SH la 145.000 km, dupa 300 km s-a aprins in bord " Service Vehicle Soon" motorul intrand in avarie deaba mai urca in ture ( ziceai ca esti caruta) , am puso pe tester acelasi cod de eroare a aparut ca aici , dar filtrul de particule aparea ca-i incarcat 150% , am demontat DPF-ul si l-am trimis la curatat , pe bord nu a mai aparut aceasta eroare, dar acum dupa inca 200 km, s-a crapat furtunul de la intercooler , si mi s-a aprins dupa inca vreo 50 km martorul acela ca un canal ( de la emisii poluante) , am inteles ca din cauza furtunului care s-a spart...... Mai cunosc cazuri care au schimbat senzorul si defapt e de la filtru ca nu si-a facut regenerarea cum trebuie....... O zi buna !
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
@bpinsignia,
Din ce am observat ai acelasi tip de senzor ca mine,adica cu un furtun.Din pacate site-ul celor de la ecat24.com nu mai functioneaza ca sa-ti pot furniza codul exact.Nici cei care mi-au emis factura proforma nu au trecut codul GM.
Poza cu senzorul din partea opusa:
Uploaded with ImageShack.us
Ai verificat si integritatea furtunului de la intercooler pentru ca si el poate genera acest cod de eroare,motorul nu se mai tureaza,nu are viata si are si un zgomot ciudat.
Din ce am observat ai acelasi tip de senzor ca mine,adica cu un furtun.Din pacate site-ul celor de la ecat24.com nu mai functioneaza ca sa-ti pot furniza codul exact.Nici cei care mi-au emis factura proforma nu au trecut codul GM.
Poza cu senzorul din partea opusa:
Uploaded with ImageShack.us
Ai verificat si integritatea furtunului de la intercooler pentru ca si el poate genera acest cod de eroare,motorul nu se mai tureaza,nu are viata si are si un zgomot ciudat.
- bpinsignia
- OP
- 69 mesaje
- din 22 Apr 2013
- Insignia 2010
- Vaslui
bpinsignia
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2013
- Mesaj Privat
- luciferus4ever
- *
- 2 mesaje
- din 31 Jul 2016
- Astra 2011
- Dambovita
luciferus4ever
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2016
- Mesaj Privat
GPosdarie
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2017
- Mesaj Privat
LucianCv
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2012
- Mesaj Privat
- COSTACHE04
- *
- 3 mesaje
- din 12 Nov 2018
- Insignia 2010 A20DTH
- Prahova
COSTACHE04
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2018
- Mesaj Privat
Atenție cu acest senzor.....se pare cã nu se impune înlocuirea,ci doar actualizarea softului.Am avut aceeași problemã,am înlocuit senzorul...însã dupã 2000 km a reapãrut. Am fãcut resoftarea,am pus senzorul original(norocul meu a fost cã nu îl aruncasem 😁).......și totul e ok.Singura problemã a fost cã a trebuit sã plãtesc operația(se aplicã pentru mașinile mai vechi de 2014):40 euro numai la reprezentanțã.
- ciobysp
- **
- 220 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
Salut,
Am SVS în bord si urmãtoarea eroare: P2453-5A Present, Diesel Particular Filter (PDF) Diferential Pressure SENSOR Circuit - Not Plausible.
Am încercat sa sterg eroarea dar fãrã succes.
Am aruncat o privire sub masina și am ulei la capãtul de jos al furtunului intercooler
Știe cineva cum se demonteazã mai ușor furtunul (farã sa o duc la service) ca sã îl verific în detaliu?
Multumesc
Am SVS în bord si urmãtoarea eroare: P2453-5A Present, Diesel Particular Filter (PDF) Diferential Pressure SENSOR Circuit - Not Plausible.
Am încercat sa sterg eroarea dar fãrã succes.
Am aruncat o privire sub masina și am ulei la capãtul de jos al furtunului intercooler
Știe cineva cum se demonteazã mai ușor furtunul (farã sa o duc la service) ca sã îl verific în detaliu?
Multumesc
- ciobysp
- **
- 220 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
ABelea
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2018
- Mesaj Privat
- DCatalin580
- *
- 12 mesaje
- din 05 Aug 2019
DCatalin580
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2019
- Mesaj Privat