dessecr8
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2011
- Mesaj Privat
Va salut ,
Am un pacient de care sunt tare atasat si care sufera de o boala care sper sa nu fie foarte grava.
Simptomul principal ar fi ca uneori turatia(viteza) se "blocheaza" in mers si nu mai creste peste ~3100 rpm in orice treapta de viteza ar fi.
Mi s-a intamplat de aproximativ 3 ori in cateva luni bune de mers, dar inca nu imi dau seama ce declanseaza acest simptom.
De fiecare data cand mi-am dat seama ca face asa, am oprit motorul si cand am repornit si-a revenit.
Caut de zile bune postari cu ceva probleme asemanatoare, insa nu am gasit nimic.
Daca aveti sugestii sau va suna cunoscuta problema, va rog sa imi dati o idee.
Pana acum nu imi indica nicio eroare, nici un martor aprins, nimic.Insa aseara cand ma intorceam de la un drum mai lung, mi-a facut iar figura cu turatia blocata si cand am repornit motorul am accelerat prin treapta a treia peste 3500 rpm ca sa vad daca si-a revenit si ulterior am observat ca era aprins si martorul "check engine".Insa, am depistat o alta problema, a inceput sa curga in masina condensul de la AC, deoarece am gasit multa apa in dreapta jos, in mocheta.
Acum nu stiu daca aprinderea martorului are legatura cu problema cu turatia sau cu aceasta scurgere a condensului.
O sa programez o vizita in service, daca aveti cunostinta de service opel cu baieti seriosi in bucuresti, va rog sa imi dati o recomandare.
Am un pacient de care sunt tare atasat si care sufera de o boala care sper sa nu fie foarte grava.
Simptomul principal ar fi ca uneori turatia(viteza) se "blocheaza" in mers si nu mai creste peste ~3100 rpm in orice treapta de viteza ar fi.
Mi s-a intamplat de aproximativ 3 ori in cateva luni bune de mers, dar inca nu imi dau seama ce declanseaza acest simptom.
De fiecare data cand mi-am dat seama ca face asa, am oprit motorul si cand am repornit si-a revenit.
Caut de zile bune postari cu ceva probleme asemanatoare, insa nu am gasit nimic.
Daca aveti sugestii sau va suna cunoscuta problema, va rog sa imi dati o idee.
Pana acum nu imi indica nicio eroare, nici un martor aprins, nimic.Insa aseara cand ma intorceam de la un drum mai lung, mi-a facut iar figura cu turatia blocata si cand am repornit motorul am accelerat prin treapta a treia peste 3500 rpm ca sa vad daca si-a revenit si ulterior am observat ca era aprins si martorul "check engine".Insa, am depistat o alta problema, a inceput sa curga in masina condensul de la AC, deoarece am gasit multa apa in dreapta jos, in mocheta.
Acum nu stiu daca aprinderea martorului are legatura cu problema cu turatia sau cu aceasta scurgere a condensului.
O sa programez o vizita in service, daca aveti cunostinta de service opel cu baieti seriosi in bucuresti, va rog sa imi dati o recomandare.
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
Faptul ca nu se mai tureaza mai mult de 3500rot/min este din cauza unei defectiuni care comuta motorul in modul de avarie. Bineinteles ca trebuie citit codul sau codurile de eroare si interpretate cu ajutorul TIS-lui. pentru fiecare cod de eroare exista un test si un set de masuratori iar in final se poate sti ce piesa trebuie reparata sau inlocuita. Ai mesaj privat.
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
Sunt multe care pot declansa acest limp mode (limitare) Dar unele din variante ar fi :
1.Debitmetru.
2.Senzorul MAP sau o pierdere de boost pe undeva.
3.EGR
Pune un tester pe ea ca asa nu are prea are rost sa ne dam cu parerea.
Cat despre apa de pe mocheta... esti sigur ca nu e antigel ? Daca da atunci scurgerea de la AC este infundata O gasesti cam in dreptul vaporizatorului sub masina.
1.Debitmetru.
2.Senzorul MAP sau o pierdere de boost pe undeva.
3.EGR
Pune un tester pe ea ca asa nu are prea are rost sa ne dam cu parerea.
Cat despre apa de pe mocheta... esti sigur ca nu e antigel ? Daca da atunci scurgerea de la AC este infundata O gasesti cam in dreptul vaporizatorului sub masina.