Salutare tuturor si trebuie sa recunosc spre rusinea mea ca desi sunt de mult timp fan inrait Rekord abea acum am ajuns la recomandarile lui walker sa intru si eu aici..foarte frumos.
Sa va prezint si eu dragalasele in ordinea numerelor de pe tricou:
Rekord P2 1961 1700cc
Rekord P2 1962 1700cc
Rekord C 1972 1900cc in curs de restaurare
SI piesele pt C-ul care se restaureaza
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Foarte misto masinile! Cumva ai pe una dintre ele de vanzare pe autovit? Era un opel rekord de vanzare, si o poza era facuta intr-o curte in care se mai afla un Rekord...unul era alb si altul negru parca.
Daca cumva va intalniti sa schmbati impresii despre masini, chemati-ma si pe mine...am si eu un Ford Granada 1982(deci ceva mai nou...dar tot cat de poate de clasic), in stare foarte buna, si mi-ar face placere sa vad mai multe masini clasice. Asa as veni si eu cu prietenul care are Rekordul din '67(cu care se chinuie sa il repare)
Maximilian a scris:Foarte misto masinile! Cumva ai pe una dintre ele de vanzare pe autovit? Era un opel rekord de vanzare, si o poza era facuta intr-o curte in care se mai afla un Rekord...unul era alb si altul negru parca.
walker vinde unul dintre rekordurile sale (cel crem) din lipsa de spatiu
asa e ,din pacate din lipsa de spatiu ( vine Commo A din restaurare sunt nevoit sa-l vand pe cel mai original din exemplarele mele) . Sinxcer ....................imi pare rau ca trebuie sa-l dau dar sunt convins ca va cadea pe maini bune
Andrei cum sunt podelele la P2-uri...in general..din cate ai vazut u? k eu am ratat un P2 berlina in 2 usi la cheie, lipsa baterie..pret de 200$ si nr vechi. Si per total parea ok..vopsea scorojita, deh..trecerea vremii, un ceas lipsa prin bord in dreapta parca(dk nu era loc taiat de proprietar) si de 4-5-6 ani mai stiu una in 4 usi, cam indoita prin fata...si sunt curios cum stau cu "burta" in general..mai ales expuse la aer 😊
burtile sunt ok, pe la lonjeroane si trompele de la arcurile spate crapa, podeaua chiar nu are importanta. un ala 4 usi caut si eu...fix pentru o usa 😊 dreapta fata
Sfat : dupa ce efectuati reparatii la caroserie e bine sa dati imediat cu spray zinc ( se gaseste la selgros --> cca. 17 RON un tub. E foarte bun impotriva coroziunii .
L-am rematizat. Nu avea serie pe caroserie, incomplet, vandut piese, folosit altele. Era sudat ciobaneste si unde nu a mers sudura umplut cu spuma poliuretanica.
coupe-ul are usa de berlina cumva? sau de ce e asa descentrata? 😃
eu am gasit unul fff bun...doar fata(masca) era modificata si avea nr noi/vopsita albastru..dar a disparut..neavand fonduri..nici nu m-am chinuit sa aflu detalii dk e..sau nu 4 SALE 😢
nu cred ca inafara de un model de dacia sport a mai existat vre-o masina cupe cu usa de berlina. sunt vizibil mai mari usile de cupe fata de cele de berline.daca te referi la usa stanga P2 era slabita de la rugina si mai bagasem si un cric in prag de inaltase nitel staplu frontal. masina aia a fost mama ruginei, ca sa tai botu a fost nevoie de o ranga si ceva forta, nu de flex.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com și partenerii noștri folosesc cookies pentru a vă putea oferi informațiile și serviciile pe care le doriți și, în unele cazuri, pentru a personaliza experiența online.
Puteți seta ce cookies acceptați, pe care nu și puteți schimba aceste setări oricând accesând opțiunea 'Setări cookie' disponibilă în toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare funcționării site-ului
Dacă blocați aceste cookies nu mai puteți folosi site-ul clubopel.com în mod corespunzător, funcționarea lui fiind afectată.
Cookie-uri pentru publicitate netargetată - se asigură doar că nu primiți aceeași reclamă mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveți detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului în mod anonim, care ne permit să știm câți utilizatori accesează clubopel.com și care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizează reclamele în funcție de locul de unde vizitati
site-ul și interesele manifestate până acum, astfel încât să aveți reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu oprește reclamele, în schimb v-ar putea oferi anunțuri care să nu vă intereseze.
Demografice
Pentru a vă cunoște mai bine, sunt stocate cookies care ajută serviciile de monitorizare a traficului să
rețina sexul, orașul, categoria de vârstă sau alte detalii care ar putea determina pe viitor conținut
relevant și o politică editorială care să corespundă așteptărilor vizitatorilor noștri prin serviciul
oferit de Google Analytics.