- bpinsignia
- OP
- 69 mesaje
- din 22 Apr 2013
- Insignia 2010
- Vaslui
bpinsignia
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2013
- Mesaj Privat
Salut,
Dimineata cand am incercat sa pronesc motorul am primit urmatorul mesaj in CB: Service theft deterrent system
Si nu vroia sa porneasca.. am scos cheia de doua ori si a tre-a oara nu a mai aparut. De atunci am mai oprit motorul de vreo 4 ori dar nu a mai aparut.
Din ce am citit pe net am inteles ca e o eroare referitoare la recunoasterea cheii.. a mai avut cineva problema asta?
Masina este o insignia sports tourer A20DTC din 2010 .
Multumesc frumos!
Dimineata cand am incercat sa pronesc motorul am primit urmatorul mesaj in CB: Service theft deterrent system
Si nu vroia sa porneasca.. am scos cheia de doua ori si a tre-a oara nu a mai aparut. De atunci am mai oprit motorul de vreo 4 ori dar nu a mai aparut.
Din ce am citit pe net am inteles ca e o eroare referitoare la recunoasterea cheii.. a mai avut cineva problema asta?
Masina este o insignia sports tourer A20DTC din 2010 .
Multumesc frumos!
- Protektor
- **
- 497 mesaje
- din 27 Feb 2011
- Insignia 2011
- Harghita
Protektor
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2011
- Mesaj Privat
nutzicu
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2010 A 20 DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2013
- Mesaj Privat
da si mie mi sa intamplat odata dar sincer nu mai tin minte daca scria asa cum tia scris tie pt ca eu am selectat limba italiana dar daca nu ma insel ceva legat de codu cheiei in fine nu a vrut sa porneasca de 2 ori am scos cheia am ast 5 sec si dupa a pornit a fost singura data care mia facut acceasta problema cred ca aku vreo 4 luni
- bpinsignia
- OP
- 69 mesaje
- din 22 Apr 2013
- Insignia 2010
- Vaslui
bpinsignia
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2013
- Mesaj Privat
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
robertexe
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
daniM
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2014
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
...la mine a aparut acel mesaj concomitent cu martorul portocaliu cu lacatelul...Coincidenta sau nu, a aparut DOAR(repetitiv) de 2 ori si DOAR cand aveam telefonul conectat prin bluetooth(din cate imi aduc aminte...eram intr-o parcare mergand in treapata 1 si cautam ceva in agenda. Am oprit motorul, l-am repornit....asemenea mesajul se mentinea. Am deconectat telefonul, am repornit motorul si totul era in regula. De atunci nu am mai avut acel mesaj cu toate ca am mai folosit telefonul prin bluetooth).
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
robertexe
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
La mine inainte sa moara de tot bateria, am patit de vreo doua ori chestia asta, la fel si o cunostinta. Din pacate lui i-a murit bateria in Italia pe timp de vara dupa ce a mers 1500 km, cost 200 Euro! Nu stiu cum poti vedea cat mai tine, parca sunt ceva aparate care masoara in ea nu stiu ce chestii, dar dupa cati ani are masina cred ca trebuie sa te pregatesti sa o schimbi, la primul frig va fi gata, dpmdv.
- ciobysp
- **
- 220 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
La mine a aparut mesajul cand mi-a ""murit" bateria(originala din 2009)
Chiar azi dimineata am dat sa plec la serviciu si nu a mai pornit. Dupa vreo 2 incercari mi-a dar mesajul "service theft deterrent system" .
Am masurat bateria si arata 11.6V. Am reusit sa o pornesc dupa ce am incarcat bateria de la un vecin si am plecat la un service unde i-au masurat durata de viata si era de 81%. Electricianul din service mi-a zis cel mai bine e sa schimb bateria ca cea veche isi da duhul la primul ger, ceea ce am si facut.
Cheers
Chiar azi dimineata am dat sa plec la serviciu si nu a mai pornit. Dupa vreo 2 incercari mi-a dar mesajul "service theft deterrent system" .
Am masurat bateria si arata 11.6V. Am reusit sa o pornesc dupa ce am incarcat bateria de la un vecin si am plecat la un service unde i-au masurat durata de viata si era de 81%. Electricianul din service mi-a zis cel mai bine e sa schimb bateria ca cea veche isi da duhul la primul ger, ceea ce am si facut.
Cheers
- deleted-112115
- *
- 39 mesaje
- din 10 Aug 2016
deleted-112115
- Mesaje scrise: 39
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2016
- Mesaj Privat
Salutare,
am folosit masina pe parcusul zilei, totul in regula. Ajung cu ceva treaba in parcarea din fata casei poporului si opresc motorul. Las muzica in treaba ei si discut cu un prieten. Dupa cca 20 de minute pleaca amicul si ajunge mandra. Mai stau vreo 10 minute de vorba si cu ea si ne hotaram sa o luam din loc.
In bord este afisat urmatorul mesaj: "service theft deterrent system" si nu vrea sub niciun chip sa porneasca. Constat ca bateria e sursa problemei. Un baiat din parcare imi atrage atentia ca am si o pana de toata frumusetea la roata dreapta spate. Vorbeste stalcit romana, pentru ca e din Siria, dar ne intelegem. Eu nu mai pot de draci, cauciuc nou nout si uite ce patesc.
Trage Opelul lui Astra H langa a mea si ma ajuta sa umflu roata. Coboara si prietenul lui, tot din Siria, si o impingem, in ideea ca poate poate porneste. Nu vrea neam.
Scrutam parcarea in speranta ca vom identifica un posesor de autoturism ce ar putea sa aiba cabluri de curent. Gasim repede o domnisoara, foarte frumoasa de altfel, pe care o intreb de cabluri. Sa vezi si sa nu crezi, are.
In urma acestui transfer de energie, motorul porneste la prima cheie. Apare in bord in schimb mesajul de: "check rear number plate light". Nici nu mai conteaza.
Identificam si motivul pentru care am facut pana, am doua urme de cuie in pneu. Ajung ulterior si la vulcanizare unde aplic un petic.
Aflu ca Adel este de 3 ani in Romania, student in Bucuresti la Business Administration. Prietenul lui, n-am reusit sa ii retin numele, este si el student. Chiar daca nu vor vedea acest mesaj, eu tin sa le multumesc pentru ajutorul acordat cu atata bunavointa. Le-am promis ca ii cinstesc zilele astea si ma voi tine de cuvant.
Bateria este cea originala, masina fiind din anul 2011, iar modelul este Astra J. O voi schimba in zilele ce urmeaza.
Multumesc.
Toate bune,
Cristi.
am folosit masina pe parcusul zilei, totul in regula. Ajung cu ceva treaba in parcarea din fata casei poporului si opresc motorul. Las muzica in treaba ei si discut cu un prieten. Dupa cca 20 de minute pleaca amicul si ajunge mandra. Mai stau vreo 10 minute de vorba si cu ea si ne hotaram sa o luam din loc.
In bord este afisat urmatorul mesaj: "service theft deterrent system" si nu vrea sub niciun chip sa porneasca. Constat ca bateria e sursa problemei. Un baiat din parcare imi atrage atentia ca am si o pana de toata frumusetea la roata dreapta spate. Vorbeste stalcit romana, pentru ca e din Siria, dar ne intelegem. Eu nu mai pot de draci, cauciuc nou nout si uite ce patesc.
Trage Opelul lui Astra H langa a mea si ma ajuta sa umflu roata. Coboara si prietenul lui, tot din Siria, si o impingem, in ideea ca poate poate porneste. Nu vrea neam.
Scrutam parcarea in speranta ca vom identifica un posesor de autoturism ce ar putea sa aiba cabluri de curent. Gasim repede o domnisoara, foarte frumoasa de altfel, pe care o intreb de cabluri. Sa vezi si sa nu crezi, are.
In urma acestui transfer de energie, motorul porneste la prima cheie. Apare in bord in schimb mesajul de: "check rear number plate light". Nici nu mai conteaza.
Identificam si motivul pentru care am facut pana, am doua urme de cuie in pneu. Ajung ulterior si la vulcanizare unde aplic un petic.
Aflu ca Adel este de 3 ani in Romania, student in Bucuresti la Business Administration. Prietenul lui, n-am reusit sa ii retin numele, este si el student. Chiar daca nu vor vedea acest mesaj, eu tin sa le multumesc pentru ajutorul acordat cu atata bunavointa. Le-am promis ca ii cinstesc zilele astea si ma voi tine de cuvant.
Bateria este cea originala, masina fiind din anul 2011, iar modelul este Astra J. O voi schimba in zilele ce urmeaza.
Multumesc.
Toate bune,
Cristi.
Tibyanu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Braila
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2015
- Mesaj Privat
Salutare!
Am un Opel Insignia A20DTH 2.0 DCTI 2009 160cp!
Pana de una zi, totul a mers perfect pana s-a intamplat urmatorul lucru:
M-am urcat in masina, am introdus cheia in butuc, am rotit pana la faza 2 ( punere contact ) si pana se se stinga toate becurile ( preincalzirea bujiilor incandescente ) am inceput sa-mi pun centura...in acel moment, cuiul de la cheia briceag ( care era in contact ) a cedat si lamela a ramas in interior iar carcasa cu cipul a cazut pe podea.... in acel moment s-a activat modul : service theft deterrent system! S-au blocat usile si atat!
Am ridicat carcasa ( cheia cu cip ) si apoi am rasucit inapoi lamela care a ramas in contact pentru a o putea scoate. Mi-am dat seama ca s-a activat acest lucru datorita faptului ca a fost intrerupta comunicarea brusc cu cipul si calculatorul masinii a vazut asta ca o tentativa furt.
Mentionez ca toata ziua, a mers ireprosabil, am avut cel putin 10-15 orpiri/porniri....pana seara la 16:00...
Am iesit linistit din masina, am blocat usile....din cheie...a inceput sa comunice iar cu masina dupa 3 min, si am luat un taxi si am mers la un centru de reparat/copiat chei auto...nu au facut nimic altceva decat sa puna lamela la loc fara a desface cheia si sa puna alt cui ( pin ) care tine lamela in briceag si am revenit la masina. Tot nu mergea! acelasi mesaj.
Cheiea verificata, emite semnal, descuie usile, incuie, deschide geamurile, se pune contactul dar cand dau faza 3 de rotire a cheii sa pornesc moturl imi apara mesajul de mai sus fara sa faca nici un zgomot!
Am tot citit si pe net si se spune ca se face resetare ECU cu Car Pass-ul!
Zis si facut, ma duc la reprezentanta si cer acest lucru.
Elecxtricianul, dupa 30 de min vine la mine si imi spune ca trebuie alta cheie. I-am explicat cele de mai sus, ca acea cheie este originala din 2009...si bla bla bla... eu l-am intrebat , ce procedeu ati urmat, si imi spune lear key ! What the fuck man~ Am zis resetare ECU, ce nu intelegi! si imi spune, ca nu! se face invatare cheie si imi trebuie alta! si i-am zis omule cum sa inveti alta cheie cand motorul este imobilizat !
Poti pune si mama cheii noi pe ea, can calculatorul blocheaza orice conexiune catre acesta!
NU SE RESETEAZA ECU ?!
El mi-a zis ca nu stie sa faca reset ECU, nu a facut niciodata. Si acum asteptam raspuns de la Bucuresti!
CE NAIBA SA FAC?!
Ma poate ajuta cine va rog mult!
Bateria este noua, Varta Silver Dinamic 85A ( de 1 luna )
Am un Opel Insignia A20DTH 2.0 DCTI 2009 160cp!
Pana de una zi, totul a mers perfect pana s-a intamplat urmatorul lucru:
M-am urcat in masina, am introdus cheia in butuc, am rotit pana la faza 2 ( punere contact ) si pana se se stinga toate becurile ( preincalzirea bujiilor incandescente ) am inceput sa-mi pun centura...in acel moment, cuiul de la cheia briceag ( care era in contact ) a cedat si lamela a ramas in interior iar carcasa cu cipul a cazut pe podea.... in acel moment s-a activat modul : service theft deterrent system! S-au blocat usile si atat!
Am ridicat carcasa ( cheia cu cip ) si apoi am rasucit inapoi lamela care a ramas in contact pentru a o putea scoate. Mi-am dat seama ca s-a activat acest lucru datorita faptului ca a fost intrerupta comunicarea brusc cu cipul si calculatorul masinii a vazut asta ca o tentativa furt.
Mentionez ca toata ziua, a mers ireprosabil, am avut cel putin 10-15 orpiri/porniri....pana seara la 16:00...
Am iesit linistit din masina, am blocat usile....din cheie...a inceput sa comunice iar cu masina dupa 3 min, si am luat un taxi si am mers la un centru de reparat/copiat chei auto...nu au facut nimic altceva decat sa puna lamela la loc fara a desface cheia si sa puna alt cui ( pin ) care tine lamela in briceag si am revenit la masina. Tot nu mergea! acelasi mesaj.
Cheiea verificata, emite semnal, descuie usile, incuie, deschide geamurile, se pune contactul dar cand dau faza 3 de rotire a cheii sa pornesc moturl imi apara mesajul de mai sus fara sa faca nici un zgomot!
Am tot citit si pe net si se spune ca se face resetare ECU cu Car Pass-ul!
Zis si facut, ma duc la reprezentanta si cer acest lucru.
Elecxtricianul, dupa 30 de min vine la mine si imi spune ca trebuie alta cheie. I-am explicat cele de mai sus, ca acea cheie este originala din 2009...si bla bla bla... eu l-am intrebat , ce procedeu ati urmat, si imi spune lear key ! What the fuck man~ Am zis resetare ECU, ce nu intelegi! si imi spune, ca nu! se face invatare cheie si imi trebuie alta! si i-am zis omule cum sa inveti alta cheie cand motorul este imobilizat !
Poti pune si mama cheii noi pe ea, can calculatorul blocheaza orice conexiune catre acesta!
NU SE RESETEAZA ECU ?!
El mi-a zis ca nu stie sa faca reset ECU, nu a facut niciodata. Si acum asteptam raspuns de la Bucuresti!
CE NAIBA SA FAC?!
Ma poate ajuta cine va rog mult!
Bateria este noua, Varta Silver Dinamic 85A ( de 1 luna )