Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • tsk.iulian

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salut, am o zafira din 2002 motor de 2.0tdi si am o problema foarte mare. intr.o zi am alimentat de la un peco am mers 20 de km si dupa am parcat masina in curte. A 2 zi dimineata nu a vrut sa m.ai porneasca dupa o saptamana de chin in care am incercat sa o pornesc am reusit, a pornit dar nu se tura mai mult de 1500. am incercat 2-3 zile la rand sa o tin accelerata cu ideea ca poate isi revine. Am verificat furtunasele de retur si le.am inlocuit. Acum problema este si mai mare, masina porneste la cheie dar nu se mai tureaza deloc nu trece de 1100. Astept sa imi raspundeti.
Skip ads

  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
citeste ultima pagina de aici:
https://www.clubopel.com/vie...357&start=400
mai poate fi senzorul de rotatie de pe vibrochen dar cel mai bine o duci la un tester si vezi exact.
  • meca

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1998 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2013

  • Mesaj Privat
mai pot fi si firele de la calculatorul pompei pana la electrovalva din pompa,dezizolate, daca se pun in scurt nu creste turatia,calculatorul este chiar pe pompa,sau cum a spus si colegul, senzorul de pe vibrochen,dar mai bine pui testerul
  • tsk.iulian

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salut. am pus testarul pe masina si mia dat eroare la debibmetru, senzorul de rotatie si la pompa de injectie mi.a dat eroare p1220..am o intrebare poate sa fie electrovalva de pe pompa de injectie. Astept raspunsurile voastre.
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
este partea mecanica din pompa de injectie defecta daca ai primit P1220.
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Codul P1220 se refera la problema mecanica, adica filtru combustibil murdar, sorb rezervor murdar si in final pompa de injectie dar numai partea mecanica, sau supapa ce regleaza avansul, este montata sub capul hidraulic al pompei
  • tsk.iulian

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2013

  • Mesaj Privat
cum verific daca este supapa care rgleaza avansul?
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@tsk.Iulian, citeste aici : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=115231 ,
  • tsk.iulian

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2013

  • Mesaj Privat
salut am vorbit cu un mecanic si iam explicat ce probleme are masina: nu se tureaza mai mult 1200 1300 si imi scoate fum alb si acel mecanic mia explicat ca nu poate fi pompa de injectie si ca poate fi de la niste inele de pe injectoare. as vrea sa stiu daca poate fi aceasta problema sau e alta.
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca te referi la semeringurile de pe injectoare. Sigur ca pot sa fie acestea o problema mai ales daca nici nu porneste (asa cum ai scris in primul post). Poti sa faci un test de compresie ca sa-ti dai seama daca scapa pe la semeringuri (inele sau cum draq s-ar mai numi alea). Very Happy
  • georgecezar21

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1999 X20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema asemanatoare, adica atunci cand o pornesc la rece are aceleasi simptome, nu se tureaza mai mult de 1500-1600 si scoate fum alb. Mi-a spus un mecanic ca e partea mecanica a pompei(fara sa o puna pe tester) si nu mi-a cazut prea bine. Am fost in alta parte si am pus-o pe tester si mi-e dat aceeasi eroare P1220, dar mi-a spus ca e de la furtunasele sau pompa vacuum. Si in cele din urma mi-a sugerat ca ar fi turbina ca au verificat vacuumurile. Eu am observat ca face figura asta mai ales cand scade putin termperatura noaptea. Iar astazi mi-a spus cineva ca ar fi de la injectoare, ca nu baga motorina cum trebuie, doar ,,pisa". Acum nu stiu ce sa fac. Ce sa verific mai intai, injectoarele sau pompa? Se pricepe orice mecanic la un test de compresie?
  • georgecezar21

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1999 X20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Si inca ceva: dupa ce se incalzeste isi da drumul, se tureaza normal, parca ii sare un dop si totul e ok. Doar din cand in cand am mai observat ca nu se tureaza mai mult de 3000-3300 dupa ce o ,,incing" putin.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR