Estflobal
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2013
- Mesaj Privat
Buna ziua,
De curand am achizitionat un Corsa Cosmo Sport 1,7 cdti 125 CP 97000 km din Olanda. In principal masina functioneaza ok, este foarte iute si bine legata chiar si la atatia km parcursi. Totusi am observat ceva mai tarziu ca are o hiba: cand motorul e la relanti se aude ceva ca un frecat continuu (similar unui suierat metalic).zgomotul dispare cand decuplez ambreiajul si reapare cand iau piciorul dupa ambreiaj. Eu banuiesc ca ar fi rulmentul de presiune de vina, insa as dori o parere de specialist sau persoane care s-au mai lovit de aceasta problema. Din cate am inteles ar fi o problema comuna opelurilor si ca nu ar creea mari probleme, insa eu nu cred ca asa ceva trebuie sa te linisteasca. De asemenea as dori o recomandare pt.un service specializat pe aceste modele de corse si ce marca de piese imi recomandati pentru distributie si eventual kit complet ambreiaj.
Va multumesc
De curand am achizitionat un Corsa Cosmo Sport 1,7 cdti 125 CP 97000 km din Olanda. In principal masina functioneaza ok, este foarte iute si bine legata chiar si la atatia km parcursi. Totusi am observat ceva mai tarziu ca are o hiba: cand motorul e la relanti se aude ceva ca un frecat continuu (similar unui suierat metalic).zgomotul dispare cand decuplez ambreiajul si reapare cand iau piciorul dupa ambreiaj. Eu banuiesc ca ar fi rulmentul de presiune de vina, insa as dori o parere de specialist sau persoane care s-au mai lovit de aceasta problema. Din cate am inteles ar fi o problema comuna opelurilor si ca nu ar creea mari probleme, insa eu nu cred ca asa ceva trebuie sa te linisteasca. De asemenea as dori o recomandare pt.un service specializat pe aceste modele de corse si ce marca de piese imi recomandati pentru distributie si eventual kit complet ambreiaj.
Va multumesc
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Salut, ai o problema la ambreiaj, mai mult sau mai putin grava, ideea e ca in cateva zeci de mii de km, va trebui sa faci un schimb complet al kit-ului de ambreiaj! Spunand ca masina e din Olanda, si 2008 am vazut, in cel mai fericit caz are 197 000, iar in cel mai rau 297 000km! Oricum asta o sa vezi in momentul cand vei merge sa schimbi piesele, ar trebui sa nu se mai fii umblat acolo iar kitul sa fie cel original, daca s-a umblat, ai mult mai multi km!
Estflobal
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2013
- Mesaj Privat
Ok, e in regula,probabil ca esti specialist in asa ceva Nu intentionez sa te contrazic, dar ca sa te cred, ar trebui cumva si argumentat ceea ce spui. Daca masina are 300000 si merge asa de bine, inseamna ca opel corsa este cea mai fiabila masina din lume si sunt foarte bucuros sa o am. Ambreiajul este extraordinar daca a tinut 300000 km. Mai e ceva: cred ca au falsificat si cartea service unde sunt mentionati km la revizii de-a lungul anilor si eventual au falsificat si stampilele de la service-urile respective. Ai dracului de olandezi! Si cand te gandesti ca au facut totul doar pentru 4200 de euro cu cat a luat-o romanul de acolo...
Maine oricum ajung cu ea la service sa-i schimbe distrib. Probabil ca mecanicul va sti sa spuna daca s-a umblat la distrib.sau nu. In rest sa auzim de bine.
Maine oricum ajung cu ea la service sa-i schimbe distrib. Probabil ca mecanicul va sti sa spuna daca s-a umblat la distrib.sau nu. In rest sa auzim de bine.
Estflobal
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2013
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Eu doar imi spuneam parerea! Daca e intretinuta, rulata corespunzator, stai linistit ca merge si la 300 000 km, la fel ca una cu 100 000 km in Romania! Nu spuneam ca ambreiajul ar fi original, ci ca a mai fost schimbat, cum am spus, daca e cel original, masina are km reali! Din experienta probleme de genu nu apar la acest kilometraj, iar pretul de 4200 euro este unul extrem de bun pentru o Corsa cu acest motor si km, la o scurta cautare pe site-uri de profil nu exista corsa cu acest motor, km, 2008, la pretul de 4200 euro!
Estflobal
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2013
- Mesaj Privat
Salut.
Ideea era ca nu stiu ce mare interes ar avea un service care foloseste sigla opel (fie el si din Nl) sa falsifice cartea de service. Intelegeam daca era vorba de un service de cartier sau mai stiu eu ce alte interese, ori daca valoarea masinii era una considerabila in asa fel incat sa merite marsavia. Cine stie? probabil a fost lovita si reparata, habar nu am de ce au dat-o la 4200 si nici nu ar avea vreun rost sa fac acum pe detectivul. Presupunand ca a fost lovita, atunci inseamna ca au reparat-o destul de bine. Cat despre bani, mie nu mi se pare ca am dat prea putin pe ea. Daca mai aveam vreo 2000 pe langa cei 6000+600 luam poate ceva mai bun. Chiar daca am laudat-o anterior, sa nu uitam ca este totusi doar o Corsa . Chiar daca arata ca noua la interior, nu pot spune ca are un habitaclu foarte confortabil. Este intr-adevar iute (motor puternic-masina usoara) si mi se pare neasteptat de stabila pt marimea ei, insa la drept vorbind nu as vrea sa ma loveasca cineva, chiar daca imi pune cine 20 de airbaguri pe ea. De fapt, acum mai putin conteaza, important este ca am maine o planificare la Radacini pe Iuliu Maniu (nu stiu daca am facut alegerea cea mai buna, dar am inteles ca le au si cu opelul). Au zis ca imi schimba distributia, filtre, ulei, schimbare bujii (nu stiu de ce au insistat atata pe bujiile incandescente ca motorul merge ok) si sa ii faca o diagnoza la final. Au zis ca imi pun piese originale, dar nu stiu ce inseamna piese originale in intelesul lor (aici ma pot pacali) . Despre kit ambreiaj, am vazut ca este destul de scump, dar daca ar fi sa il schimb as vrea sa pun tot original (habar n-am de marca). Deocamdata nu am observat ca in afara ce acel asa zis suierat sa dea vreun semn de moliciune.
Apropo, am vazut ca are un sistem de navigatie rudimentar (cu cd) - ceva fara sa iti arate harta cu traseul pe ecranul com. de bord. Probabil ca dupa ce bagi adresa iti spune o voce sa o iei ba la stanga, ba la dreapta. Nu am decat un cd pentru benelux care probabil ca o fi si depasit. Nu aveti idee unde as putea gasi un asmenea cd compatibil pentru Romania si Europa ?
Mersi.
Ideea era ca nu stiu ce mare interes ar avea un service care foloseste sigla opel (fie el si din Nl) sa falsifice cartea de service. Intelegeam daca era vorba de un service de cartier sau mai stiu eu ce alte interese, ori daca valoarea masinii era una considerabila in asa fel incat sa merite marsavia. Cine stie? probabil a fost lovita si reparata, habar nu am de ce au dat-o la 4200 si nici nu ar avea vreun rost sa fac acum pe detectivul. Presupunand ca a fost lovita, atunci inseamna ca au reparat-o destul de bine. Cat despre bani, mie nu mi se pare ca am dat prea putin pe ea. Daca mai aveam vreo 2000 pe langa cei 6000+600 luam poate ceva mai bun. Chiar daca am laudat-o anterior, sa nu uitam ca este totusi doar o Corsa . Chiar daca arata ca noua la interior, nu pot spune ca are un habitaclu foarte confortabil. Este intr-adevar iute (motor puternic-masina usoara) si mi se pare neasteptat de stabila pt marimea ei, insa la drept vorbind nu as vrea sa ma loveasca cineva, chiar daca imi pune cine 20 de airbaguri pe ea. De fapt, acum mai putin conteaza, important este ca am maine o planificare la Radacini pe Iuliu Maniu (nu stiu daca am facut alegerea cea mai buna, dar am inteles ca le au si cu opelul). Au zis ca imi schimba distributia, filtre, ulei, schimbare bujii (nu stiu de ce au insistat atata pe bujiile incandescente ca motorul merge ok) si sa ii faca o diagnoza la final. Au zis ca imi pun piese originale, dar nu stiu ce inseamna piese originale in intelesul lor (aici ma pot pacali) . Despre kit ambreiaj, am vazut ca este destul de scump, dar daca ar fi sa il schimb as vrea sa pun tot original (habar n-am de marca). Deocamdata nu am observat ca in afara ce acel asa zis suierat sa dea vreun semn de moliciune.
Apropo, am vazut ca are un sistem de navigatie rudimentar (cu cd) - ceva fara sa iti arate harta cu traseul pe ecranul com. de bord. Probabil ca dupa ce bagi adresa iti spune o voce sa o iei ba la stanga, ba la dreapta. Nu am decat un cd pentru benelux care probabil ca o fi si depasit. Nu aveti idee unde as putea gasi un asmenea cd compatibil pentru Romania si Europa ?
Mersi.
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Nu trebuia sa te duci la reprezentanta, o sa te coste extrem de mult, dublu sau triplu fata de un service normal! Eu as lasa balta programarea la reprezentanta. Exista un service EDS, e specializat Opel, poti cauta si pe forum despre el, mai ales ca esti din bucuresti! Toti l-au laudat, oricum km ii poti verifica la orice reprezentanta Opel, garantia e de 5 ani sau 100 000 km!
Estflobal
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2013
- Mesaj Privat
Multumesc pentru recomandare. Am crezut ca e vorba chiar de EDS, dar observ ca m-am inselat. Mai jos aveti preturile pe care mi le-au trimis. Daca nu sunt ok, am sa renunt la ei. Iata :
Referitor solicitarii dumneavoastra legat de Opel Corsa, 1.7 CDTI, 2008, serie sasiu xxxxxxxxxxxxx, preturile pentru piese si manopera sunt urmatoarele:
- Filtru polen – 176 lei;
- Filtru ulei – 60 lei;
- Filtru aer – 123 lei;
- Filtru combustibil – 86 lei;
- Ulei motor – 279.60 lei (6l x 46.6 lei);
- Kit distributie – 950 lei;
- Bujii – 124 lei (4buc);
- Placute – 282 lei;
- Total piese – 2080.60 lei;
- Manopera distributie - 516.43 lei;
- Manopera revizie – 184.44;
- Manopera bujii – 36.89;
- Manopera placute frana fata – 98.37;
- Total manopera – 836.13;
- Total piese + manopera – 2916.73.
Referitor solicitarii dumneavoastra legat de Opel Corsa, 1.7 CDTI, 2008, serie sasiu xxxxxxxxxxxxx, preturile pentru piese si manopera sunt urmatoarele:
- Filtru polen – 176 lei;
- Filtru ulei – 60 lei;
- Filtru aer – 123 lei;
- Filtru combustibil – 86 lei;
- Ulei motor – 279.60 lei (6l x 46.6 lei);
- Kit distributie – 950 lei;
- Bujii – 124 lei (4buc);
- Placute – 282 lei;
- Total piese – 2080.60 lei;
- Manopera distributie - 516.43 lei;
- Manopera revizie – 184.44;
- Manopera bujii – 36.89;
- Manopera placute frana fata – 98.37;
- Total manopera – 836.13;
- Total piese + manopera – 2916.73.
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Wow! Astea sunt preturile de la reprezentanta? Am facut si eu revizia saptamana trecuta, ulei 5l, intra 4,3, nu stiu cum la tine intra 6, eu avand 1,9cdti! In fine, ulei 180 lei Castrol 5w30 dpf, filtru aer 55 lei, polen 80 lei, filtru motorina 60 lei, filtru ulei 40 lei, manopera 50 lei, toate cu factura pe firma! Asta e un exemplu
- costicimpy
- **
- 317 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Astra 2008 Z17DTJ
- Teleorman
costicimpy
- Mesaje scrise: 317
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
Estflobal
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2013
- Mesaj Privat
Stimati colegi de forum, azi am fost la Radacini cu Opelul Corsa 1,7cdti din 2008. Va inteleg perfect ca in alte parti ar fi fost mai ieftin, sau ceva mai ieftin, dar nu imi place sa mai intorc vorba, odata ce am apucat sa ma programez la ei. In sfarsit, iata despre ce este vorba : schimbat kit distributie fara pompa (nu a fost cazul sa schimbe pompa), schimbat toate filtrele + ulei. A avut dreptate Costicimpy, a intrat ulei la greu la motor. Mai am un Altea xl cu motor tdi 2000 cmc dar nu are baia asa de mare ca piticania asta. Intr-adevar au recunoscut ca nu era cazul sa schimbe bujiile (iar a avut dreptate Costicimpy : 124 lei /bucata nu cum mi-au spus ei initial}. Motorul este ok din toate punctele de vedere- diagnoza buna pentru km efect. Dupa revizie parca merge si mai bine, sau poate e doar o impresie. Nu a fost umblat la el (cel putin asa mi-au spus), in schimb la diagnosticarea ambreiajului au spus ca trebuie intr-adevar sa ma gandesc in curand la o schimbare de kit (nu stiu de ce dar au zis sa schimb si volanta?! ). Au zis ca pot sa mai merg cu el 500 km sau cateva zeci de mii. La drept vorbind mi se pare cam mare diferenta ca sa pot sa imi formez o parere despre cat mai pot merge cu ea in aceste conditii. Cert este ca masina nu da semne de oboseala, urca bordura fara probleme, am tras si frana de mana si am dat sa plec de pe loc si o ridica in sus imediat. Sincer nu stiu ce sa zic, dar parca nu as baga chiar acum in ea douamii si cateva sute ca sa-i schimb ceva ce inca nu imi creeaza probleme. Practic, este vorba deocamdata doar de acel "fasait" care se aude probabil de la rulment, dar numai daca e liniste langa ea si care pentru moment nu pot spune ca ma deranjeaza. Presupun ca in timp, inainte sa cada de tot, acesta ar trebui sa mai dea si alte semne progresive odata cu uzura (rontait, cloncanit, moliciunea motorului in mers, pedala slaba sau tare, habar n-am daca se poate rupe brusc fara sa dea vreun alt semn). Deocamdata funct fara probleme reale, concrete. Franele au iesit ok, au zis ca placutele pe fata sunt in regula, cele de pe spate nu incape discutie, au mai completat cu dram de antigel. In general operatiuni de rutina, cu exceptia distributiei. Acum pot sa zic ca m-am pacalit doar cu ambreiajul (cine dracu ti-ar fi dat o masina ca asta la 6000 de euro sa arate si sa functioneze ca noua, hai sa fim seriosi).
Concluzia : am decartat lejer 2500 lei la service. Daca o sa mai pun vreo 3000 la o schimbare de ambreiaj (daca nu cumva mai mult) ajung la cca 1200-1300 euro la servisare. Pret final ar ajunge pe undeva la : 6000 masina+1300 service+630 taxa de med+ aprox 100 inscriere, etc= aprox 8000-8100 euro. Cam la atat ajunge un Corsa Cojos benzinar 1,2 nou. Dupa ce am analizat toate aceste aspecte va pot spune la final ca tot la masina asta as ramane (cu toate cheltuielile aferente). Stiu ca am spus mai devreme ca daca as fi avut 8000 ma gandeam la o masina sh mai noua, dar trebuie sa fim realisti ca la cei 8000 sigur mai adaugam vreo 2000, s.a.s.m.d. Cam asta ar fi...
Cu respect
Concluzia : am decartat lejer 2500 lei la service. Daca o sa mai pun vreo 3000 la o schimbare de ambreiaj (daca nu cumva mai mult) ajung la cca 1200-1300 euro la servisare. Pret final ar ajunge pe undeva la : 6000 masina+1300 service+630 taxa de med+ aprox 100 inscriere, etc= aprox 8000-8100 euro. Cam la atat ajunge un Corsa Cojos benzinar 1,2 nou. Dupa ce am analizat toate aceste aspecte va pot spune la final ca tot la masina asta as ramane (cu toate cheltuielile aferente). Stiu ca am spus mai devreme ca daca as fi avut 8000 ma gandeam la o masina sh mai noua, dar trebuie sa fim realisti ca la cei 8000 sigur mai adaugam vreo 2000, s.a.s.m.d. Cam asta ar fi...
Cu respect
- alex.panciu
- **
- 197 mesaje
- din 11 Apr 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Bucuresti
alex.panciu
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
salut,sa o stapanesti sanatos...am avut 2 corsa d pana acum....
una luata de noua 0 km 1.2 benzina
una din 2008,1.3 cdti 90 cai sport edition....
f.f.f.bune masini si f.fiabile,iar motorizarea ta este foarte buna si consum si putere....
sincer si eu caut una cu 1.7 cdti pe ea,dar sincer la ce pret este + taxa,ajungi la pret de astra j cu dotari destul de multe.....
una luata de noua 0 km 1.2 benzina
una din 2008,1.3 cdti 90 cai sport edition....
f.f.f.bune masini si f.fiabile,iar motorizarea ta este foarte buna si consum si putere....
sincer si eu caut una cu 1.7 cdti pe ea,dar sincer la ce pret este + taxa,ajungi la pret de astra j cu dotari destul de multe.....
Estflobal
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2013
- Mesaj Privat
Multumesc la fel. Probabil ca ar fi fost mai bine, nu ma prea pricep la opeluri. Cred ca motorul e de astra, n-am avut curiozitatea sa intreb. Eu cautam de ceva vreme o masina mai mica si intamplarea a fost sa dau pste ea. Astra este o masina ceva mai mare si am deja una mai mare. Ca pret gasisem corse si pe la 5000 euro,de 1,3 d dar mi s-a parut ca asta ar avea ceva mai multe optionale (climat, 8sau 10 airb, esp, pilot aut.piele+text, navig, etc) Dezantaj probabil ar fi consumul in oras ceva mai mare fata de corsele 1,3, inca nu pot spune cu siguranta. Cert este un lucru: indif.de marca la masina sh trecuta de o suta de mii km trebuie bagati bani grei in ea,mai ales cand nu stii cine s condus-o. Si in afara sunt ciobani care isi baga picioarele in ele. Daca te apropii cu banii de una noua care coresp.cerintelor tale, fa un efort s-o iei. Mai devreme sau mai tarziu vei baga bani multi si in sh. Ia ex.meu. Cand va treb sa schimb ambr.complet am de scos din buzunar 6000 lei fara manopera! Deci...
Estflobal
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2013
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Estflobal
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2013
- Mesaj Privat
Nu ma plang seftaka, pur si simplu am mentionat cat cer cei de la radacini. Pe tema unde ar trebui reparata o masina probabil ca sunt discutii de lunga durata, nu aici vreau sa ajung. Problema e ca atunci cand vei vrea sa o vinzi, nu stiu cat de bine da o reparatie la un service oarecare chiar daca ai fost multumit. Exclud bineinteles Eds.
De acord cu DB77AAA, problema este ca stiu ca asta trebuie facut, ceea ce nu stiu este cat ma mai poate tine asa, in conditii de mers in oras. Simptomele nu par a fi deocamdata grave. Se aude decat acel"fasait" continuu la relanti, nesuparator si care dispare numai cand apesi ambreiajulreapara d dupa ce ridici piciorul. Nu mi se pare corect totusi ca o reprez.auto sa iti spuna ca mai poti merge 500 sau zeci de mii. Pai asta e raspuns de reprezentanta? Ori o spun ca sa iti ia banii, ori din nestiinta prefera sa iti dea o plaja cat mai mare ca sa scape de un raspuns cert. Intrebarea mea ar fi: ce se poate intampla daca merg in continuare cu ea. Ce simptome ar putea sa dea in urmatorii km? Am auzit pareri ca pot merge mult si bine fara sa survina alte modificari si ca nu treb sa imi fac mari probl.ca tipurile astea de ambr.asa fac de regula. Sincer, nu prea m-as inghesui sa-i schimb acum ambr. Credeti ca este chiar asa de grav?
Mersi
De acord cu DB77AAA, problema este ca stiu ca asta trebuie facut, ceea ce nu stiu este cat ma mai poate tine asa, in conditii de mers in oras. Simptomele nu par a fi deocamdata grave. Se aude decat acel"fasait" continuu la relanti, nesuparator si care dispare numai cand apesi ambreiajulreapara d dupa ce ridici piciorul. Nu mi se pare corect totusi ca o reprez.auto sa iti spuna ca mai poti merge 500 sau zeci de mii. Pai asta e raspuns de reprezentanta? Ori o spun ca sa iti ia banii, ori din nestiinta prefera sa iti dea o plaja cat mai mare ca sa scape de un raspuns cert. Intrebarea mea ar fi: ce se poate intampla daca merg in continuare cu ea. Ce simptome ar putea sa dea in urmatorii km? Am auzit pareri ca pot merge mult si bine fara sa survina alte modificari si ca nu treb sa imi fac mari probl.ca tipurile astea de ambr.asa fac de regula. Sincer, nu prea m-as inghesui sa-i schimb acum ambr. Credeti ca este chiar asa de grav?
Mersi
- kinderasu
- ****
- 1,606 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,606
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
Mai nene eu am un ambreiaj mai pacatos a al tau . De la 170k face galagie si am acum 210k si ma costa 1000 euro aprox si inca mai duce. Acuma nu cunosc exact motorul tau.
Dar ca si recomandare lasa-te de reprezentante. Cu bani dati in plus faci altceva .
Ps. Eu sunt tanar si fortez masina . Sper sa intelegi
Dar ca si recomandare lasa-te de reprezentante. Cu bani dati in plus faci altceva .
Ps. Eu sunt tanar si fortez masina . Sper sa intelegi
Estflobal
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2013
- Mesaj Privat
Estflobal
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2013
- Mesaj Privat