Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • IonutDaniel

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salutari! Pentru cei care aveti sau cunoasteti mai bine modelul Y20DTH , va rog sa mi relatati si mie impresiile voastre despre aceasta masina si anume ce parere aveti despre ea, ce probleme v a creat, care sunt cele mai uzuale probleme, sfaturi practice de intretinere etc. Multumesc, bft! Smile
Skip ads

  • mariano

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Cam lapidara cererea ta - este ca si cum ne-ai intreba: Bai, astia insurati cu blonde, cum este ma? Adica se merita sau nu? Sunt sexoase, apetisante.... sa stiu la ce ma bag.
Acum, intorcand-ne la subiect - date despre modelul acesta le gasesti sapand putin pe net. La fel si hibele acestei masini - Opel Vectra C
Dar un lucru sa iti fie clar!
Este deja o masina care la varianta C - are deja 10 ani vechime. Ma refer la prima generatie. Acum daca te intereseaza sa achizitionezi acest model - pregateste-te si inarmeaza-te cu rabdare si perseverenta. Vei gasi multe ragalii la preturi mici, putine masini la preturi acesibile si ceeea ce eu consider imposibil - masini intretinute la preturi convenabile.

Cat despre probleme ? Arunca un ochi in lista de probleme/belele - la modelul Vectra C si nu te vei plictisi in urmatoarea ora.
Sfatul meu?
Daca nu sti cat de putina mecanica si nu ai practica - uita de acest tip de motor. Este un motor fiabil, dar pretentios in exploatare. Are hibele lui, dar ce este intr-adevar grav, este ca nu gasesti specialisti scoliti pe acest motor. Toti stiu, toti inteleg, dar nici unul nu pune concret degetul pe buba. Problemem sunt in genere de proiectare ( ma refere la motor) - si din aceasta cauza multe din problemele legate de acest motor isi gasesc destul degreu rezolvarea. Specialisti in pompele de injectie care echipeaza acest motor gasesti destul de greu si la preturi exorbitante ( acesta este monopolul acestor escroci) - ii denumesc asa pentru ca eu cel putin consider inadmisibil ca pentru o reparatie de pompa sa ceri cu demontat si montat, verificat, schimbat - sume cuprinse intre 4000 si 6000 lei. Pai o masina la vechimea asta, exploatata civilizat cu un nr decent de km o cumperi din Germania cu 10.000 lei. Verifica daca vrei Mobile.de si ai sa te lamuresti. Anglia sta si mai bine la capitolul asta - pe E-bay poti avea norocul sa agati la sfarsit de saptamana masina cu Y2,0 DTH - Vectra B si la 350 de lire.
Revin la subiect
Alta problema legata de cutia de viteze la care ambreiajul are volanta cu masa dubla, tinde sa iti scoata si banii din buzunar dar si par alb, daca nu ai deja.... Laughing
  • alexx_adrian

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Eu detin un y20dth, mi s-a stricat pompa servo in cateva luni de la cumparare, am gasit un service care mi-a dat-o jos trimis-o la reparat si montat inapoi totul la suma de 550 ron, asta in cazul in care o pompa servo noua sare de 2100 ron, mentionez ca mi s-a oferit garantie 1 an. In rest e o masina mare, puturoasa dar cu consum foarte mic, sub 5 extraurban si 8-9 in oras, depinde de distante si stil de condus. E o masina foarte buna dar recomand vectra c de dupa 2005 ptr dotari si ptr ca e full can.
  • eremiaiulian

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2011

  • Mesaj Privat
motor mic petru cele 1350kg
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Poate astra H sa aiba 1350 kile, vectra are undeva la 1500.
  • eremiaiulian

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2011

  • Mesaj Privat
la mine in talon scrie 1355 motor de 2.2 dti
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
la mine la 1.9 cdti scrie fix 1503 kg...
restul masinii fiind cam acelasi, ar insemna ca motorulde 2.2 e mai usor decat cel de 1.9 cu 150 kg?
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 697
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Ionut Daniel asa cum a spus Mariano trebuie sa te inarmezi cu rabdare si sa studiezi bine topicurile de aici.
Motorul y20DTH este un motor pretentios in sensul ca are nevoie de compresie optima, de o etansare perfecta a circuitului de alimentare, a circuitului de vacuum si cel al recicularii presiunii turbo.
Partea buna este ca acest motor este rezistent si usor de intretinut daca stii ce sa-i faci atunci cand intampini o problema.
Nu face greseala sa te apuci tu sa il repari fara sa te documentezi aici sau sa mergi prin reprezentante unde oamenii de acolo verifica dupa ureche.
Vei gasi aici service-uri care chiar o sa-ti rezolve problema. Tu trebuie doar sa cauti aic pe forum datele de contact ale acestora.
In rest ce sa-ti spun sa te bucuri de masina si sa ai cat mai putine probleme sau chiar deloc daca se poate.
  • IonutDaniel

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2012

  • Mesaj Privat
@ MaxDDM. Ok , am inteles ideea. Iti multumesc frumos pt sfaturi! Very Happy
  • msv_64

  • Mesaje scrise: 756
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Eu ii contrazic pe toti colegii.am de 7 ani vectra c cu motorul asta si nu a cazut nimic.pretentios nu este deloc....poti merge cu el cum doresti..subturat,in ture,fara probleme...din cand in cand are nevoie de putina forja,dar in comparatie cu cdti-urile nu este pretentios deloc.si se lucreaza la el mult mai usor decat la oricare alt motor diesel de pe vectra.si o spun din experienta...la 1.9 decat sa schimb galeria si ambreiajul pe masina prefer sa il dau jos de pe caroserie.
  • IonutDaniel

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Adevarat, si eu sunt foarte multumti de el, il vad ca este puternic si rezistent!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR