SEF
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2009
- Mesaj Privat
- deleted-79463
- **
- 323 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79463
- Mesaje scrise: 323
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
stefan_sb
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2009 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
SEF
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2009
- Mesaj Privat
Pe mine distractia asta m-a costat 3500 de lei demontat cutie -schimbat rulmenti si ulei- montat cutie la loc. Din pacate asta este boala la Insignia si se repara greu si scump.
stefan_sb
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2009 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,336 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,336
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Problema nu e numai la Insignia, e la toate Opel-urile echipate cu cutie M32 si in special la cele cu motorizari diesel. Mai sunt topicuri dedicate acestei probleme, de ex:
https://www.clubopel.com/vie...27&highlight=
stefan_sb
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2009 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat