- vectra caravan
- OP
- 6 mesaje
- din 29 Oct 2007
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
vectra caravan
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2007
- Mesaj Privat
Bunã dimineața.
Am deschis acest topic in speranța cã îi pot ajuta pe ceilalți fericiți posesori de motoare diesel care întâmpinã aceiași problema.
Concret din luna octombrie a anului trecut nu a binevoit sa mai porneasca. Dupã epuizarea tuturor variantelor (omorât baterii, tras pe distanțe kilometrice), la sugestia unui prieten am demontat conducta de retur si am amorsat pompa tragand motorina cu gura, operatiune care a avut efect, mașina pornind dupa câțiva metri.
Concluzia: circuit dezamorsat.
Potentiale cauze indicate de ,, specialiști":
- furtune retur sparte : înlocuit furtune rezulta zero;
- capac filtru motorina neetans: înlocuit capac filtru motorina rezultat zero;
- simeringuri injectoare deteriorate: înlocuit simeringuri acelasi rezultat.
Ultima soluție POMPA DE INJECȚIE.
Specialisti de cartier nu repara modelul asta de pompa singura soluție find o reprezentanta BOSH. Preț reparatie la Bosh 2.500 RON. Așa ca am preferat ca timp de 4 luni sa imi incep ziua cu spalandu-ma pe dinți cu motorina.
Ieri un prieten mi-a recomandat sa merg pe bulevardul Preciziei la ,, Nea Gica Pompagiu" cã e ,,tatãl lor"
Am zis sa risc 5 minute si sa ii cer omului o parere.
Dupa o discuție de 5 minute in care i-am explicat ce model de masina am, raspunsul MESERIASULUI a fost: ,, o rezolv dar dureazã ... 10 minute"
CAUZA: oringul dopului de calare de la pompa de transfer deteriorat.
Durata reparatiei: 10 minute
PRET: ,, Cât credeti dumneavoastrã" (i.am dat 100 de RON)
Rezultat: dimineațã la -9 grade masina a pornit ,, la sfert", asa cum nu am mai facut.o de foarte mult timp.
In speranța ca experinta mea vã va fi de ajutor, atașez o fotografie cu piesa buclucașa.
Am deschis acest topic in speranța cã îi pot ajuta pe ceilalți fericiți posesori de motoare diesel care întâmpinã aceiași problema.
Concret din luna octombrie a anului trecut nu a binevoit sa mai porneasca. Dupã epuizarea tuturor variantelor (omorât baterii, tras pe distanțe kilometrice), la sugestia unui prieten am demontat conducta de retur si am amorsat pompa tragand motorina cu gura, operatiune care a avut efect, mașina pornind dupa câțiva metri.
Concluzia: circuit dezamorsat.
Potentiale cauze indicate de ,, specialiști":
- furtune retur sparte : înlocuit furtune rezulta zero;
- capac filtru motorina neetans: înlocuit capac filtru motorina rezultat zero;
- simeringuri injectoare deteriorate: înlocuit simeringuri acelasi rezultat.
Ultima soluție POMPA DE INJECȚIE.
Specialisti de cartier nu repara modelul asta de pompa singura soluție find o reprezentanta BOSH. Preț reparatie la Bosh 2.500 RON. Așa ca am preferat ca timp de 4 luni sa imi incep ziua cu spalandu-ma pe dinți cu motorina.
Ieri un prieten mi-a recomandat sa merg pe bulevardul Preciziei la ,, Nea Gica Pompagiu" cã e ,,tatãl lor"
Am zis sa risc 5 minute si sa ii cer omului o parere.
Dupa o discuție de 5 minute in care i-am explicat ce model de masina am, raspunsul MESERIASULUI a fost: ,, o rezolv dar dureazã ... 10 minute"
CAUZA: oringul dopului de calare de la pompa de transfer deteriorat.
Durata reparatiei: 10 minute
PRET: ,, Cât credeti dumneavoastrã" (i.am dat 100 de RON)
Rezultat: dimineațã la -9 grade masina a pornit ,, la sfert", asa cum nu am mai facut.o de foarte mult timp.
In speranța ca experinta mea vã va fi de ajutor, atașez o fotografie cu piesa buclucașa.
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
- popmari
- **
- 160 mesaje
- din 05 Sep 2010
- Astra 2000 y20dth
- Dolj
popmari
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2010
- Mesaj Privat
- vectra caravan
- OP
- 6 mesaje
- din 29 Oct 2007
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
vectra caravan
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2007
- Mesaj Privat
Surubul e pozitionat undeva spre rezervorul pompei de servo. Cert este ca singura piesa demonta a fost acest rezervor. Nu a desfscut furtune nu am pierdut lichid de racire, in schimb a torsionat conducta de suport a jojei de ulei. Din pacate nu am reusit sa fotografiez poziția surubului pe pompa intrucat operatiunea s-a desfãșurat pe trotuarul din fata atelierului si afara deja se intunecase. Cert este ca a folosit un crichet modificat de el si un torx.
- Purice1111
- *
- 34 mesaje
- din 28 Jan 2015
- Vectra 2004 y20dth
- Braila
Purice1111
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2015
- Mesaj Privat
- vectra caravan
- OP
- 6 mesaje
- din 29 Oct 2007
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
vectra caravan
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2007
- Mesaj Privat
raduchu03
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2009
- Mesaj Privat