Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • marius333

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am un opel corsa C: y17dt si imi da 3 erori pe tester.

P0482 - Circuit releu 3 pentru ventilator - semnal prea mic/circuit deschis
(04) - Prezent

P0400 - Tensiune supapa EGR - prea mica;
(04) - Prezent

P1125 - Electroventil presiune turbo - tensiune mica;
(04) - Prezent

Imi puteti spune cum pot rezolva erorile p0400 si p1125 ?
Este pompa de cvacum problema?

Si care este : Circuit releu 3 pentru ventilator? Ventilatorul pt motor sau de AC?
Skip ads

  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0

...studiaza ....si foloseste functia ,,cauta,,
Ca optiuni .... verifica debitmetru , curata EGR-ul, (0400) ......verifica furtunasele de vacum , tija westgate, coliere, furtune, electrovalve ...(1125) ...... gasesti pe forum tot ce te intereseaza , cu explicatii, poze si indrumari.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cel mai probabil ai ECU defect !
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La siguranta f33 te-ai uitat?
  • cristykyf

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2010

  • Mesaj Privat
dar la definitia defectului te-ai uitat?ai verificat ce spune testerul ca nu merge?tensiunea pe electrovalva si semnalul ei pe osciloscop?noi schimbam repede ecu...bafta la schimbat...
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
...din acelasi motiv am sugerat verificarea a orice inainte de ECU ! Mi se pare normal sa se verifice ,,chestiile de fata blocului,, gen debitmetru, EGR, daca lucreaza electrovalvele, sistemul de furtunase vacum, etc .... si sa lase omul pe final ECU si lucrurile ,,grele,, si costisitoare.
Apropo, poti arunca un ochi si la mufele ECU sa vezi cum stai cu motorina infiltrata pe acolo ..... boala de y17dt ....

https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0

...de vreo 3 saptamani am si eu eroarea P1125 dar chiar n-am avut timp sa ma ocup de masina ....plus motorina in ECU. La sfarsitul saptamanii sper sa reusesc sa ma apuc de masina , nu de alta dar risc sa prapadesc calculatorul pompei de injectie ...... Oricum , voi reveni cu poze si concluzii.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR