Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare
  • andrei_mihail

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua!
Detin un opel astra g caravan 1.6 16v x16xel din 1999 si trebuie sa inlocuiesc etrierii deoarece raman blocati .Am zis sa iau unii cat mai noi....si am gasit de la un opel astra g sedan 2006 ,bine ca pot sa aleg din 98-2006 dar am zis sa ii iau pe cei mai noi !
Aici vin problemele:
1 cum stiu ca etrierii sunt buni (el spune ca sunt perfect functionali)
2 daca iau etrierul de pe masina aia din 2006-2007 se potrivesc cu ai mei ?
3 ce trebuie sa am in vedere ,sa stiu!


Multumesc!
Skip ads

  • andrei_mihail

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Chiar nu stie nimeni?
  • andrei_mihail

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Am pus o intrebare prea grea?....poate pare plictisitoare pentru unii dar pentru mine este importanta ca sa stiu ce cumpar
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
daca vizual sunt identici, eu zic ca este ok.
  • andrei_mihail

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
multumesc de raspuns:)....ai idee cum trebuie sa ii verific sa stiu ca sunt buni?
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
burduful de protectie sa nu fie rupt(ciupit), si sa nu prezinte uzura pe piston si sa culiseze, sa nu fie blocat.pasii filetului unde intra furtunul cu surub sa fie ok,urechile de prindere sa nu aiba fisuri,etc.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
cat de usor trebuie sa culiseze pistonul? Am un set la care a trebuit sa bat cu ciocanul sa intre pistonasul inapoi. Masina de pe care e luat a stat muult pe dreapta. Lichid a fost permanent in etrier.
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
daca garnitura e buna isi va reveni. cand e in presiune merge greu impins
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu se bate niciodata cu ciocanul in pistonul de frana... de aia exista prese de bagat pistonasul inapoi cand se monteaza pe masina.
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
eu l-am impins cu coada de ciocan... cam greu dar am insistat si a intrat suficient cat sa intre la locul lui si sa aiba loc si placutele.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR