CPcip
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2009
- Mesaj Privat
Am un Opel Astra h break 1.7cdti 110 cp 2009 echip cu o cut de vit 6 trepte mod m32 - Manuala.
In treapta 1 cand plec dupa loc mi se misca schimbatorul adica "da din cap" fata spate ai impresia ca vrea sa iti iasa din viteze.
Am fost pe la mai multe service uri inclusiv la Rep. Opel si am primit urmatorul verdict : culegatorul pt treapta 1 din cutia de viteze se misca singur de pe pozitie .
Nu am problema cu tampoanele sau cablul de la timonerie pt ca au fost verificate.
Nu imi sare din viteze - intra foarte usor in viteze - nu caraie - nu am nici o alta problema decat chestia asta cu plecatul din mana a manetei de viteze fata spate si doar in treapt 1.
Este adevarat ca fenomenul se manifesta si in treapta 5 si 6 dar foarte foarte usor.
Ce parere aveti a mai patit cineva ?
Ma puteti ajuta cum as putea sa o repar si la cine as putea apela ?
In treapta 1 cand plec dupa loc mi se misca schimbatorul adica "da din cap" fata spate ai impresia ca vrea sa iti iasa din viteze.
Am fost pe la mai multe service uri inclusiv la Rep. Opel si am primit urmatorul verdict : culegatorul pt treapta 1 din cutia de viteze se misca singur de pe pozitie .
Nu am problema cu tampoanele sau cablul de la timonerie pt ca au fost verificate.
Nu imi sare din viteze - intra foarte usor in viteze - nu caraie - nu am nici o alta problema decat chestia asta cu plecatul din mana a manetei de viteze fata spate si doar in treapt 1.
Este adevarat ca fenomenul se manifesta si in treapta 5 si 6 dar foarte foarte usor.
Ce parere aveti a mai patit cineva ?
Ma puteti ajuta cum as putea sa o repar si la cine as putea apela ?
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
Verifica totusi inca odata tamponul antibalans ala de pe cutie. Asta se verifica doar daca il dai jos... sau daca ai ochiu format cu frana de mana trasa pleci usor din ambreiaj cu ea , motorul ar trebui sa aiba o pendulatie peste limita.
La accelerare decelerare se simte vreun hop? Adica cand iei piciorul brusc de pe acceleratie ma refer.
La accelerare decelerare se simte vreun hop? Adica cand iei piciorul brusc de pe acceleratie ma refer.
CPcip
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2009
- Mesaj Privat
Buna ziua
Tamponul antibalans - l am schimbat - a fost primul pe care l au indicat mecanici ca fiind de vina .
Dupa inlocuirea acestuia nu se mai misca ("nu mai da din cap") maneta in marsarier pt ca inainte se misca la fel ca pe treapta 1 . Adica se misca si in treapta 1 si in marsarier.
Apoi au scos cablul de ma timonerie (l- au decuplat de selector) si au facut probe - adica masina in treapta 1 - frana de mana trasa - si cand ridici usor piciorul dupa ambreiaj si masina vrea sa plece se observa cum timoneria se misca fata spate "da din cap" impreuna cu selectorul din cutie si astfel am eliminat o alta posibila cauza si anume cablul de la timonerie.
Deci nu sunt de vina tampoanele si cablul de la timonerie.
Acum stiu sigur ca principal cauza este : ansamblul pentru furci si selector sau "cautator" cum ii mai zic mecanicii.
Tamponul antibalans - l am schimbat - a fost primul pe care l au indicat mecanici ca fiind de vina .
Dupa inlocuirea acestuia nu se mai misca ("nu mai da din cap") maneta in marsarier pt ca inainte se misca la fel ca pe treapta 1 . Adica se misca si in treapta 1 si in marsarier.
Apoi au scos cablul de ma timonerie (l- au decuplat de selector) si au facut probe - adica masina in treapta 1 - frana de mana trasa - si cand ridici usor piciorul dupa ambreiaj si masina vrea sa plece se observa cum timoneria se misca fata spate "da din cap" impreuna cu selectorul din cutie si astfel am eliminat o alta posibila cauza si anume cablul de la timonerie.
Deci nu sunt de vina tampoanele si cablul de la timonerie.
Acum stiu sigur ca principal cauza este : ansamblul pentru furci si selector sau "cautator" cum ii mai zic mecanicii.
CPcip
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2009
- Mesaj Privat
Buna ziua
La accelerare si decelerare brusca doar in trepata 5 se aude acel zgomot - parca se cupleaza brusc pinioanele spui ca parca merci cu autobuzul .
Bine zgomotul este mult mai mic dar DA se aude pocnetul ala "bang"
La accelerare si decelerare brusca doar in trepata 5 se aude acel zgomot - parca se cupleaza brusc pinioanele spui ca parca merci cu autobuzul .
Bine zgomotul este mult mai mic dar DA se aude pocnetul ala "bang"
XEP a scris:Verifica totusi inca odata tamponul antibalans ala de pe cutie. Asta se verifica doar daca il dai jos... sau daca ai ochiu format cu frana de mana trasa pleci usor din ambreiaj cu ea , motorul ar trebui sa aiba o pendulatie peste limita.
La accelerare decelerare se simte vreun hop? Adica cand iei piciorul brusc de pe acceleratie ma refer.
La accelerare decelerare se simte vreun hop? Adica cand iei piciorul brusc de pe acceleratie ma refer.
CPcip
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2009
- Mesaj Privat
Da culegatorul = selectorul ala se misca singur deci ese o problema de la ansamblul pentru furci si selector din cutie .
Am fost la un domn mecanic din Bucuresti pe care l-am gasit aici pe clubopel - si mi a spus asa din "ochi" cu piese de pe alte cutii de viteze adica de la SH ca face aprox 1800 - 2000 de lei . Masina imobilizata la el 4 - 5 zile - fara factura - fara garantie .
Am fost la un domn mecanic din Bucuresti pe care l-am gasit aici pe clubopel - si mi a spus asa din "ochi" cu piese de pe alte cutii de viteze adica de la SH ca face aprox 1800 - 2000 de lei . Masina imobilizata la el 4 - 5 zile - fara factura - fara garantie .
iulian1971 a scris:Salut.
Problema identica si la mine - cutie M20WR.
Diferenta e ca a mea e din 2005.
"Culegatorul" e totuna cu selectorul treptelor de viteza ?
Ti-au spus cat costa reparatia ?
Problema identica si la mine - cutie M20WR.
Diferenta e ca a mea e din 2005.
"Culegatorul" e totuna cu selectorul treptelor de viteza ?
Ti-au spus cat costa reparatia ?
- insignia
- ***
- 693 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 693
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
CPcip
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2009
- Mesaj Privat
CPcip
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2009
- Mesaj Privat
OK asa este ca imi pot lua o cutie la SH .
De unde ma sfatuiti sa ma duc sa cumpar una - pe la parcurile de dezmembrari ?
Si ce te faci daca mergi si cu aia 3 luni dupa care iti apar alte probleme sau poate aceeasi problema - stiu ca multa lume se plange de cutia asta M32 si masina mea are 106 000 km reali (pe bune) ceea de la SH pe care o cumperi cati KM reali are ? 250 000 km ?
Cum as putea sa cheltui niste bani si sa nu ma mai doar capul ?
Ma puteti ajuta ? Va rog !
De unde ma sfatuiti sa ma duc sa cumpar una - pe la parcurile de dezmembrari ?
Si ce te faci daca mergi si cu aia 3 luni dupa care iti apar alte probleme sau poate aceeasi problema - stiu ca multa lume se plange de cutia asta M32 si masina mea are 106 000 km reali (pe bune) ceea de la SH pe care o cumperi cati KM reali are ? 250 000 km ?
Cum as putea sa cheltui niste bani si sa nu ma mai doar capul ?
Ma puteti ajuta ? Va rog !
insignia a scris:cu 600-700 euro iti iei cutie sh cu garantie....decat sa dai 2000 lei pe reparatie
- insignia
- ***
- 693 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 693
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
stalinmih
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2006 Z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2013
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Dr|ver
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1994 14 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2009
- Mesaj Privat
- ludi_f
- **
- 363 mesaje
- din 17 Jul 2007
- Astra 2007 Z13DTH
- Hunedoara
ludi_f
- Mesaje scrise: 363
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2007
- Mesaj Privat
- d_claudiuus
- **
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
Aruncati un ochi si aici!
www.clubopel.com/viewtopic.php?t=121212
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=117994
www.clubopel.com/viewtopic.php?t=121212
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=117994
- cornel_ionut
- **
- 107 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
cornel_ionut
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
salutare.
inainte sa postez aici,am cautat dar nu am gasit o problema asemanatoare si nici rezolvarea
asadar,astazi am stationat intr-un loc lasand masina in marsarier...dorind sa plec,am debraiat,am pornit motorul si am vrut sa schimb din R in 1,constatand ca "mestecam in mamaliga".unul din capetele de plastic ale timoneriei(la imbinarea cutiei de viteza) a iesit din bolt.ca sa ajung acasa,am cerut o sarma, am legat maciulia sa nu mai iasa si am intarit si cu un "soricel"(vezi poza atasata)
1-pe net am gasit cabluri cutie m32(GM) pt astra h la "doar" 590 lei.atata banet costa cablurile astea? se gaseste pe bucati sau doar intreg ansamblul?
2- se poate repara(sfaturi,cum), ca sa nu merg cu carpeala improvizata?
astra h z17dth,cutie M32
inainte sa postez aici,am cautat dar nu am gasit o problema asemanatoare si nici rezolvarea
asadar,astazi am stationat intr-un loc lasand masina in marsarier...dorind sa plec,am debraiat,am pornit motorul si am vrut sa schimb din R in 1,constatand ca "mestecam in mamaliga".unul din capetele de plastic ale timoneriei(la imbinarea cutiei de viteza) a iesit din bolt.ca sa ajung acasa,am cerut o sarma, am legat maciulia sa nu mai iasa si am intarit si cu un "soricel"(vezi poza atasata)
1-pe net am gasit cabluri cutie m32(GM) pt astra h la "doar" 590 lei.atata banet costa cablurile astea? se gaseste pe bucati sau doar intreg ansamblul?
2- se poate repara(sfaturi,cum), ca sa nu merg cu carpeala improvizata?
astra h z17dth,cutie M32
- cornel_ionut
- **
- 107 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
cornel_ionut
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
- cornel_ionut
- **
- 107 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
cornel_ionut
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
m-am mai documentat putin in ceea ce priveste problema mea...se pare ca probabilitatea ca boltul furcii selectoare sa fie rupt este foarte mica.asadar, mie mi-a iesit cuplajul ,cel care se baga de jos in sus, din boltul furcii selectoare(cele 2 poze de mai sus)
cum este prins cuplajul de boltul furcii? exista o siguranta? unde este amplasata?
m-am uitat la celalalt cuplaj si nu am reusit sa identific cum este prins...
cablurile nu sunt rupte,dupa ce am legat cu sarma intra frumos in viteze
cum este prins cuplajul de boltul furcii? exista o siguranta? unde este amplasata?
m-am uitat la celalalt cuplaj si nu am reusit sa identific cum este prins...
cablurile nu sunt rupte,dupa ce am legat cu sarma intra frumos in viteze