- silviu galie
- OP
- 4 mesaje
- din 28 Jul 2013
- Insignia 2010
- Dambovita
silviu galie
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
In primul rand,cred ca este vorba de senzorul de presiune diferentiala,acesta masoara gradul de incarcare al filtrului de particule,iar daca iti afiseaza vreo eroare inseamna ca nu poate declansa procedura de regenerare sau aceasta procedura a fost intrerupta inainte de "finalizare".
Ai mare grija ca imediat dupa aceasta problema apar fisuri ale furtunului intercooler(cedeaza cel mai usor) datorita presiunii mari la care este supus, intrucat filtrul de particule este supraincarcat cu cenusa.
Mergi la cel care ti-a resetat eroarea sa verifice gradul de oncarcare al filtrului de particule si daca ai vreo regenerare nefinalizata.
P.S. Vezi ca aceasta problema a mai fost discutata in alte topicuri.Citeste si acolo.Spor.
Ai mare grija ca imediat dupa aceasta problema apar fisuri ale furtunului intercooler(cedeaza cel mai usor) datorita presiunii mari la care este supus, intrucat filtrul de particule este supraincarcat cu cenusa.
Mergi la cel care ti-a resetat eroarea sa verifice gradul de oncarcare al filtrului de particule si daca ai vreo regenerare nefinalizata.
P.S. Vezi ca aceasta problema a mai fost discutata in alte topicuri.Citeste si acolo.Spor.