Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salutari!
Azi am facut schimbul de ulei + filtre la cazanul meu cu motor Z1.3DTH. Bineinteles ca am avut probleme la desfacut carcasa filtrului de motorina si am reusit sa o fisurez... Sad Intrebarea este daca a incercat cineva sa o lipeasca si daca a reusit ceva palpabil? Eu am incercat cu un ledcon si un pistol de lipit plastic dar nu a tinut decat vreo 12 km... Astept pareri...
Skip ads

  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,752
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Prin metoda incercata de tine nu ai sanse de reusita. Incerca cu o rasina epoxy de la Bison dupa ce cureti foarte-foarte bine cu smirghel si acetona zona in care o sa aplici rasina. Probabil si asta va fi o solutie temporara. (depinde si zona in care s-a fisurat)
Cred ca cel mai bine cauti pe la dezmembrari o carcasa. Vezi ca motoarele de 1.9 au acelasi sistem de filtrare si ai mai multe sanse sa gasesti una.
  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
merci alex, am gasit deja una de pe un Vectra C 1.9 CDTI, bineinteles dupa confirmarea ta. nu stiam ca 1.9 are aceeasi instalatie de filtrare cu 1.3. Dumnezeu sa iti dea sanatate! Smile
  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Am montat carcasa de pe o Vectra C 1.9 CDTI. Se potriveste perfect! Am pus filtru nou (cel dinauntru era parafinat, nu am vazut niciodata un filtru asa imbaxit) si am pornit. Am data o tura, merge bine! Spre surprinderea mea am rezolvat 2 probleme: Cool
1) inlocuirea carcasei sparte;
2) pornirea greoaie la cald a disparut. se pare ca sistemul se dezamorsa pe la partea de filtrare.

Imi pare rau ca nu am spalat un pic caracasa cu motorina pe dinauntru inainte de a o monta. Sper sa nu am probleme.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Incearca macar filtrul ce combstibil sa-l pui GM(UFI). Are permisivitatea mai mica decat a celor after-market.
Bafta
  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
@Tiaz
Am facut schimbul de ulei (inainte am avut gm 5w30) la 13.000 pt ca incepuse sa imi palpaie becul de la presiune ulei. Acum parca si motorul suna mai bine si dupa 20 de km facuti de proba, nu s-a mai aprins acel martor. Inainte dupa 6-7 km (dupa ce se incalzea motorul) incepea sa palpaie (se aprindea scurt din cand in cand). Sa isi fi pierdut uleiul din proprietati?
Ce ulei folosesti si la cat il schimbi? Question
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
GM 5 W 30 si schimbul il fac numai la 15k. Eu din experienta iti spun ca e un ulei bun. Posibil sa fi nimerit tu vreo facatura. Incearaca sa-l cumperi din surse cunoscute gen autoa sau revizie opel.
Legat de aprinderea intermitenta amartorului de presiune verifica sa nu ai probleme pe partea de ungere. Poate ai doar sonda de presiune defecta si atunci nu mai trebuie sa te framante ce tip de ulei ai pus in motor.

Bafta
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR