- Jacky Madalina
- OP
- 6 mesaje
- din 01 Mai 2013
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Hunedoara
Jacky Madalina
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2013
- Mesaj Privat
am avut o problema cu egr-ul,s-a ars modulul electric..cand am mers sa inlocuiesc egr-ul punand apoi tester-ul mi-a dat ca am defectiune la debitmetrul de aer,regulator presiune combustibil si din cate am obeservat mai am si motorina in ulei! se pot strica asa multe dintr-o data?care sunt cauzele? imi pot comanda s-h debitmetrul si regulatoru,ele se pot repara?
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
- Jacky Madalina
- OP
- 6 mesaje
- din 01 Mai 2013
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Hunedoara
Jacky Madalina
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2013
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,606 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,606
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Jacky Madalina
- OP
- 6 mesaje
- din 01 Mai 2013
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Hunedoara
Jacky Madalina
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2013
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Jacky Madalina a scris:si motivul motorinei in ulei este posibil sa fie din cauza egr si a filtrului de particule?
MS!
MS!
Masina ta avand filtru de particule eu cred ca de multe ori nu ai last-o sa-si termine ciclul de regenerare si din acest motiv motorina in exces care este introdusa in cilindrii in timpul procesului nu a mai ajuns sa se arda si s-a scurs pe langa segmenti in motor.
Funinginea in execes are rolul sa strice mai de timpuriu EGR.
Deci reaspunsul mai condensat la intrebarea ta era un simplu DA.
Bafta
P.S Sfatul meu este renunti la porcaria de DPF si sa-l anulezi atat fizic cat si din soft. Sunt colegi pe forum care fac acest lucru si ii gasesti la sectiunea PUBLICITATE
- Jacky Madalina
- OP
- 6 mesaje
- din 01 Mai 2013
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Hunedoara
Jacky Madalina
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2013
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Sfatul meu are doua directii :
- o faci la mod curatat galerie admisie, anulare DPF si EGR din soft si implicit ceva modificari hard, costa ceva dar asta este, nu e masina pentru porniri dese, drumuri scurte subturat in oras mic.
- o vinzi sau o schimbi cu un D benzinara, mult mai putine probleme, costa mai mult carburantul dar daca tragi linie cat papa per total un diesel Z13 tot acelasi ban
Motorina in ulei este de la oprire regenerare dar si porniri dese pentru distante mici, Opel a trimis aceasta informare.
Z13 este un motor pacatos, pica aproape orice, deja mecanicii nu-l doresc la ei, peste ceva timp pica alta si alta si vinovat e mecanicul, asa multi spun pass, mai bine dorm linistit.
- o faci la mod curatat galerie admisie, anulare DPF si EGR din soft si implicit ceva modificari hard, costa ceva dar asta este, nu e masina pentru porniri dese, drumuri scurte subturat in oras mic.
- o vinzi sau o schimbi cu un D benzinara, mult mai putine probleme, costa mai mult carburantul dar daca tragi linie cat papa per total un diesel Z13 tot acelasi ban
Motorina in ulei este de la oprire regenerare dar si porniri dese pentru distante mici, Opel a trimis aceasta informare.
Z13 este un motor pacatos, pica aproape orice, deja mecanicii nu-l doresc la ei, peste ceva timp pica alta si alta si vinovat e mecanicul, asa multi spun pass, mai bine dorm linistit.
- Jacky Madalina
- OP
- 6 mesaje
- din 01 Mai 2013
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Hunedoara
Jacky Madalina
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2013
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
Jacky Madalina a scris:am avut o problema cu egr-ul,s-a ars modulul electric..cand am mers sa inlocuiesc egr-ul punand apoi tester-ul mi-a dat ca am defectiune la debitmetrul de aer,regulator presiune combustibil si din cate am obeservat mai am si motorina in ulei! se pot strica asa multe dintr-o data?care sunt cauzele? imi pot comanda s-h debitmetrul si regulatoru,ele se pot repara?
Se merge cu masina mai mult in oras? cu opriri si porniri dese ?
- Jacky Madalina
- OP
- 6 mesaje
- din 01 Mai 2013
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Hunedoara
Jacky Madalina
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2013
- Mesaj Privat