Ciupy
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Olt
- Masina: Vivaro 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2012
- Mesaj Privat
Salut, sunt nou pe forum, contul il am de ceva timp dar pana acum decat m-am uitat in diferite probleme.
Am o problema, tata detine de 4 ani un Opel Vivaro 1.9 DTI, anul de fabricatie este 2003(Decembrie parca), masina are in jur de 320 000km facuti(numai stiu exact, pentru ca acel kilometraj digital sa ii spun asa numai functioneaza)stiti vechea problema la Opel-uri, dupa un anumit timp cedeaza.
Ei bine in toti acesti ani(de la fabricatie si pana acum) nu cred ca a fost vreodata curatata valva EGR, debimetru etc.
Am vazut pe un alt forum undeva o poza unde se explica clar unde se afla valva EGR, atunci nu prea m-a interesat pentru ca inca eram in cautare, nu stiam exact ce are masina sau cel putin nu aveam nici o banuiala.
Acum, dupa ce sunt sigur in proportie de 75% sigur ce are masina am nevoie de ajutor: Unde se afla valva EGR si debimetrul, o poza m-ar ajuta, eventual celelalte piese, furtunase etc care trebuiesc curatate.
Va voi enumera si simptomele masinii, poate cineva a mai avut aceasta problema si a fost altceva inafara de EGR infundat, debimetru.
Intre 2800-3000 de rpm masina "da in gat" sau "se ingatuie" (sper ca a-ti inteles, nu imi vine nici un sinonim acum ca sa explic), dupa ce se depaseste aceasta valoare masina revine la normal, la fel si sub 2800 rpm, masina merge foarte ok.
La acceleratie are un anumit lag, nu accelereaza imediat, are ceva retineri.
Scoate fum negru tot intre aceste valori de 2800-3000 rpm, inainte scotea mai mereu, dar acum dupa ce tata a invatat sa mearga cu un motor diesel si l-a mai curatat numai scoate.
Porneste "la sfert de cheie", se intinde la drum, accelereaza normal dar intre acele valori sunt problemele.
Alta problema pe care am banuit-o a fost aceea ca injectoare sunt infundate s-au stricate, dar am inteles ca atunci cand un injector este stricat masina scoate fum alb sau albastru.
Se aprinde cateodata si acea spirala in bord iar masina numai urca in rotatii, dupa ce opresti motorul si il lasi cateva secunde iar apoi pornesti aceasta se stinge si totul revine la normal. Problema?
Astept parerile, eu cred ca EGR-ul este infundat, acum vreau sa vad si parerile voastre. De altfel mi-ati fi de ajutor daca mi-ati enumera supapele, piesele, furtunasele care trebuiesc curatate, cele care ar putea fi infundate si unde ar trebui sa fac aceasta operatie, acasa sau sa merg la un service specializat?
Am o problema, tata detine de 4 ani un Opel Vivaro 1.9 DTI, anul de fabricatie este 2003(Decembrie parca), masina are in jur de 320 000km facuti(numai stiu exact, pentru ca acel kilometraj digital sa ii spun asa numai functioneaza)stiti vechea problema la Opel-uri, dupa un anumit timp cedeaza.
Ei bine in toti acesti ani(de la fabricatie si pana acum) nu cred ca a fost vreodata curatata valva EGR, debimetru etc.
Am vazut pe un alt forum undeva o poza unde se explica clar unde se afla valva EGR, atunci nu prea m-a interesat pentru ca inca eram in cautare, nu stiam exact ce are masina sau cel putin nu aveam nici o banuiala.
Acum, dupa ce sunt sigur in proportie de 75% sigur ce are masina am nevoie de ajutor: Unde se afla valva EGR si debimetrul, o poza m-ar ajuta, eventual celelalte piese, furtunase etc care trebuiesc curatate.
Va voi enumera si simptomele masinii, poate cineva a mai avut aceasta problema si a fost altceva inafara de EGR infundat, debimetru.
Intre 2800-3000 de rpm masina "da in gat" sau "se ingatuie" (sper ca a-ti inteles, nu imi vine nici un sinonim acum ca sa explic), dupa ce se depaseste aceasta valoare masina revine la normal, la fel si sub 2800 rpm, masina merge foarte ok.
La acceleratie are un anumit lag, nu accelereaza imediat, are ceva retineri.
Scoate fum negru tot intre aceste valori de 2800-3000 rpm, inainte scotea mai mereu, dar acum dupa ce tata a invatat sa mearga cu un motor diesel si l-a mai curatat numai scoate.
Porneste "la sfert de cheie", se intinde la drum, accelereaza normal dar intre acele valori sunt problemele.
Alta problema pe care am banuit-o a fost aceea ca injectoare sunt infundate s-au stricate, dar am inteles ca atunci cand un injector este stricat masina scoate fum alb sau albastru.
Se aprinde cateodata si acea spirala in bord iar masina numai urca in rotatii, dupa ce opresti motorul si il lasi cateva secunde iar apoi pornesti aceasta se stinge si totul revine la normal. Problema?
Astept parerile, eu cred ca EGR-ul este infundat, acum vreau sa vad si parerile voastre. De altfel mi-ati fi de ajutor daca mi-ati enumera supapele, piesele, furtunasele care trebuiesc curatate, cele care ar putea fi infundate si unde ar trebui sa fac aceasta operatie, acasa sau sa merg la un service specializat?
- cosmin b
- **
- 173 mesaje
- din 16 Nov 2007
- Astra 2005 Z16XEP
- Covasna
cosmin b
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2007
- Mesaj Privat