cyipy
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2013
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
Eu am vazut ceva pe Ebay.uk conversie la volanta cu masa simpla dar sigur nu era Valeo ...nu stiu ce sa spun,da si tu jos ambreiajul (ca nu ai nimic de pierdut) si vezi daca se potriveste si tine-ne si pe noi la curent cu informatiile ca suntem multi cu volante cu masa dubla care la un anumit nr. de km trebuie schimbata.Multumesc.
- teoboss
- **
- 186 mesaje
- din 28 Apr 2011
- Vectra 2003 Y20DTH
- Dolj
teoboss
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2011
- Mesaj Privat
Salutare nu mai necesita nimic schimbat sau adaptat vine totu la pachet volanta placa disc iar rulmentul se cumpara separat si eu sunt interesat de asa ceva este undeva la 23 de mil tot kitul fara rulment .Volanta masa simpla=(la pret )volanta masa dubla e vorba doar ca scapi de volanta cu masa dubla si nu mai pica asa des
- teoboss
- **
- 186 mesaje
- din 28 Apr 2011
- Vectra 2003 Y20DTH
- Dolj
teoboss
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2011
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Dar v-ati gandit prima data si DE CE a fost pusa volanta cu masa dubla la motorizarile Diesel ? Exista inclusiv pe masinile VW si Audi. Tocmai sa absoarba vibratiile motorului diesel si sa nu iti strice cutia. Motiv pentru care si fulia de la vibrochen pe care sta cureaua de accesorii are cauciuc turnat in ea si niste arcuri, acelasi sistem ca la volanta de masa dubla. Eu unul nu as pune asa ceva pe masina.
- teoboss
- **
- 186 mesaje
- din 28 Apr 2011
- Vectra 2003 Y20DTH
- Dolj
teoboss
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2011
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
ToX a scris:Dar v-ati gandit prima data si DE CE a fost pusa volanta cu masa dubla la motorizarile Diesel ? Exista inclusiv pe masinile VW si Audi. Tocmai sa absoarba vibratiile motorului diesel si sa nu iti strice cutia. Motiv pentru care si fulia de la vibrochen pe care sta cureaua de accesorii are cauciuc turnat in ea si niste arcuri, acelasi sistem ca la volanta de masa dubla. Eu unul nu as pune asa ceva pe masina.
Da-mi voie sa te contrazic in legatura cu fulia de vibrochen...are doar cauciuc (care in maxim 1,5 ani se duce ) nu are nici un arc ,am experienta celor 3 fulii schimbate in 3 ani de cind am masina,prima era originala si chiar nu avea arcuri care nu au nici un rost prinse in cauciuc.
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare!
Volanta cu masa dubla e foarte foarte marfa...in teorie. ) In practica, pe masinile cele mai comune nu e deloc fiabila. Personal si eu am studiat conversia la masa simpla pentru Z19DTH si am ajuns la concluzia ca merita (750E tot kitul, cu disc cu kevlar). Legat de vibratii, daca e bine facut kitul de conversie le vor absorbi arcurile din discul de ambreiaj. Cutia sigur nu se rupe, daca stam sa ne gandim, au fost motoare mult mai spartane care foloseau masa simpla si nu au mai rupt cutii.
Ce e cel mai important la o astfel de conversie, este ca volanta si discul de ambreiaj sa fie bine gandite pentru a putea absobrii vibratiile din motor, altfel o sa bata.
Adi G.
Volanta cu masa dubla e foarte foarte marfa...in teorie. ) In practica, pe masinile cele mai comune nu e deloc fiabila. Personal si eu am studiat conversia la masa simpla pentru Z19DTH si am ajuns la concluzia ca merita (750E tot kitul, cu disc cu kevlar). Legat de vibratii, daca e bine facut kitul de conversie le vor absorbi arcurile din discul de ambreiaj. Cutia sigur nu se rupe, daca stam sa ne gandim, au fost motoare mult mai spartane care foloseau masa simpla si nu au mai rupt cutii.
Ce e cel mai important la o astfel de conversie, este ca volanta si discul de ambreiaj sa fie bine gandite pentru a putea absobrii vibratiile din motor, altfel o sa bata.
Adi G.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
eu nu as pune volanta cu masa plina
si nu din cauza faptului ca s-ar duce cutia de viteze (care SH e mai ieftina decat un kit de amberiaj cu masa dubla) ci din cauza ca acele volante cu masa dubla au un rol mult mai important in atenuarea vibratiilor pe care le poate introduce motorul in toata caroseria...
practic volanta echilibreaza motorul si vibratiile aproape ca nu exista in caroserie...
acum fiecare face ce vrea cu masina lui...
eu am schimbat kit-ul cu unul de la LUK, exact cum a fost pe masina, tot cu masa dubla.
prefer ca odata la 60000 de km sa schimb doar volanta si eventual rulmentul daca da semne de oboseala...
placa de presiune si discul de amberiaj se duc foarte greu si oricum am o pereche de rezerva care arata impecabil...
si nu din cauza faptului ca s-ar duce cutia de viteze (care SH e mai ieftina decat un kit de amberiaj cu masa dubla) ci din cauza ca acele volante cu masa dubla au un rol mult mai important in atenuarea vibratiilor pe care le poate introduce motorul in toata caroseria...
practic volanta echilibreaza motorul si vibratiile aproape ca nu exista in caroserie...
acum fiecare face ce vrea cu masina lui...
eu am schimbat kit-ul cu unul de la LUK, exact cum a fost pe masina, tot cu masa dubla.
prefer ca odata la 60000 de km sa schimb doar volanta si eventual rulmentul daca da semne de oboseala...
placa de presiune si discul de amberiaj se duc foarte greu si oricum am o pereche de rezerva care arata impecabil...
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare!
Stiu octavia 1.9tdi cu kit de conversie facut custom, si nu bate deloc. E foarte important pentru motoarele diesel cum se face volanta si restul kitului de ambreiaj pentru conversia la single mass, pentru ca daca nu sunt produse corect vor aparea vibratii. Ca o idee generala pe motoarele diesel se evita folosirea unei volante foarte usoare din aluminiu tocmai din cauza asta. Discul de ambreiaj pentru volanta masa simpla in cazul unei conversii nu l-am studiat, dar presupun ca arcurile avand o cursa mai scurta decat cele din volanta sunt oarecum progresive din punct de vedere al rigiditatii.
Oricum, eu sunt 101% hotarat, cand o sa-mi pice ambreiajul, direct single mass pun, mai ales ca acest kit e garantat pana la 600nm.
Adi G.
Stiu octavia 1.9tdi cu kit de conversie facut custom, si nu bate deloc. E foarte important pentru motoarele diesel cum se face volanta si restul kitului de ambreiaj pentru conversia la single mass, pentru ca daca nu sunt produse corect vor aparea vibratii. Ca o idee generala pe motoarele diesel se evita folosirea unei volante foarte usoare din aluminiu tocmai din cauza asta. Discul de ambreiaj pentru volanta masa simpla in cazul unei conversii nu l-am studiat, dar presupun ca arcurile avand o cursa mai scurta decat cele din volanta sunt oarecum progresive din punct de vedere al rigiditatii.
Oricum, eu sunt 101% hotarat, cand o sa-mi pice ambreiajul, direct single mass pun, mai ales ca acest kit e garantat pana la 600nm.
Adi G.
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
jgyprime a scris:eu nu as pune volanta cu masa plina
si nu din cauza faptului ca s-ar duce cutia de viteze (care SH e mai ieftina decat un kit de amberiaj cu masa dubla) ci din cauza ca acele volante cu masa dubla au un rol mult mai important in atenuarea vibratiilor pe care le poate introduce motorul in toata caroseria...
practic volanta echilibreaza motorul si vibratiile aproape ca nu exista in caroserie...
acum fiecare face ce vrea cu masina lui...
eu am schimbat kit-ul cu unul de la LUK, exact cum a fost pe masina, tot cu masa dubla.
prefer ca odata la 60000 de km sa schimb doar volanta si eventual rulmentul daca da semne de oboseala...
placa de presiune si discul de amberiaj se duc foarte greu si oricum am o pereche de rezerva care arata impecabil...
Tu ai avut pe masina ...kit ..LUK ...?? Eu am avut o combinatie LUK SACHS....poate gresesc eu in ceea ce scriu!!
si nu din cauza faptului ca s-ar duce cutia de viteze (care SH e mai ieftina decat un kit de amberiaj cu masa dubla) ci din cauza ca acele volante cu masa dubla au un rol mult mai important in atenuarea vibratiilor pe care le poate introduce motorul in toata caroseria...
practic volanta echilibreaza motorul si vibratiile aproape ca nu exista in caroserie...
acum fiecare face ce vrea cu masina lui...
eu am schimbat kit-ul cu unul de la LUK, exact cum a fost pe masina, tot cu masa dubla.
prefer ca odata la 60000 de km sa schimb doar volanta si eventual rulmentul daca da semne de oboseala...
placa de presiune si discul de amberiaj se duc foarte greu si oricum am o pereche de rezerva care arata impecabil...
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
cyipy
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2013
- Mesaj Privat
- kaligula11
- *
- 1 mesaje
- din 13 Oct 2012
- Vectra 2005 z19dth
- Bihor
kaligula11
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2012
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- synergist
- **
- 126 mesaje
- din 17 Sep 2008
- Astra Z17DTH
- Bucuresti
synergist
- Mesaje scrise: 126
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2008
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- synergist
- **
- 126 mesaje
- din 17 Sep 2008
- Astra Z17DTH
- Bucuresti
synergist
- Mesaje scrise: 126
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2008
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Sincer nu mai stiu, era un baiat prin Timisoara care le aducea direct din Germania. M-a costat 2700 ron tot kitul prin 2010 parca l-am schimbat. Cred ca poti sa dai un search pe forum si sigur gasesti. Era un tip Horatiu, care nu se mai ocupa, si am mai gasit pe cineva dar nu mai stiu cum il cheama.
- synergist
- **
- 126 mesaje
- din 17 Sep 2008
- Astra Z17DTH
- Bucuresti
synergist
- Mesaje scrise: 126
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2008
- Mesaj Privat
pai ca bani nu stiu cat de mult mai renteaza conversia, in cazul acesta
http://www.autokarma.ro/set...848/10150/10151/0
= 1427 lei disc+rulment+placa
http://www.autokarma.ro/vol...848/10150/10157/0
= 1011 lei volanta
multumesc oricum
http://www.autokarma.ro/set...848/10150/10151/0
= 1427 lei disc+rulment+placa
http://www.autokarma.ro/vol...848/10150/10157/0
= 1011 lei volanta
multumesc oricum