stork- Suspendat
- 104 mesaje
- din 31 Jan 2013
- Bucuresti
stork- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2013
- Mesaj Privat
Va salut pe toti.Spuneti-mi si mie va rog care se pricepe ce model de interfata pt. diagnosticare Vectra A din 92 imi trebuie?Am gasit pe ebay diferite diagnose:
-can bus opcom OBD2
-can bus opcom OBD1 firmware 1.39 si respectiv 1.43
La acest obd1 ar spune ca suporta masini din 1990-2010 si saab 93-94,dar nu sunt sigur daca imi vede Vectra mea din 92
Vreau sa-mi cumpar o interfata din aceasta sa vad si eu ce erori am la masina ca imi consuma mult si vreau sa vad ce cod de eroare are.Am inteles ca aceste testere au posibilitatea de a sterge codurile de eroare din ECU,si asta e un lucru suyper tare.Ma tenteaza sa cumpar un tester din acesta,dar doresc sa cumpar unu care sa fie compatibil cu masinuta mea sa nu ma trezesc ca-l iau si nu suporta masina din 92.
-can bus opcom OBD2
-can bus opcom OBD1 firmware 1.39 si respectiv 1.43
La acest obd1 ar spune ca suporta masini din 1990-2010 si saab 93-94,dar nu sunt sigur daca imi vede Vectra mea din 92
Vreau sa-mi cumpar o interfata din aceasta sa vad si eu ce erori am la masina ca imi consuma mult si vreau sa vad ce cod de eroare are.Am inteles ca aceste testere au posibilitatea de a sterge codurile de eroare din ECU,si asta e un lucru suyper tare.Ma tenteaza sa cumpar un tester din acesta,dar doresc sa cumpar unu care sa fie compatibil cu masinuta mea sa nu ma trezesc ca-l iau si nu suporta masina din 92.
- MCL2k6
- **
- 172 mesaje
- din 04 Jul 2006
- Insignia 2018 Z18XE
- Brasov
MCL2k6
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2018 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2006
- Mesaj Privat
Salut,
la Vectra A inca se folosea OBD1. Era undeva pe internet o schema simpla de adaptor OBD1-> serial, si mai era si un softulet pt. el, pe care l-am incercat si eu, si citea bine datele de la ECU.
Insa, sa citesti codurile de eroare, cred ca ajunge si "testul cu agrafa".
Pt. sistemele Multec (C16NZ):
Adica legi cei doi pini intre ele cu o agrafa/fir, pui contactul, si numeri de cate ori palpaie becul de "check engine" - becul portocaliu. Prima oara va da de trei ori 12, dupa aceea va transmite toate codurile de eroare retinute, pe fiecare de trei ori.
Mai multe informatii: http://www.topbuzz.co.uk/in...s/fault_codes.htm
Codurile de eroare se vor sterge, daca deconectezi bateria pt. cca. 30 de minute.
La cat de simplu e partea de injectie la Vectra A, nu prea ar avea sens sa-ti cumperi toata sandramaua aia de aparat de diagnoza - numai daca ai nevoie expres si de alti parametri de functionare ai motorului (pt tuning de ex. ), pe care nu-ti poti lua cu agrafa.
la Vectra A inca se folosea OBD1. Era undeva pe internet o schema simpla de adaptor OBD1-> serial, si mai era si un softulet pt. el, pe care l-am incercat si eu, si citea bine datele de la ECU.
Insa, sa citesti codurile de eroare, cred ca ajunge si "testul cu agrafa".
Pt. sistemele Multec (C16NZ):
Adica legi cei doi pini intre ele cu o agrafa/fir, pui contactul, si numeri de cate ori palpaie becul de "check engine" - becul portocaliu. Prima oara va da de trei ori 12, dupa aceea va transmite toate codurile de eroare retinute, pe fiecare de trei ori.
Mai multe informatii: http://www.topbuzz.co.uk/in...s/fault_codes.htm
Codurile de eroare se vor sterge, daca deconectezi bateria pt. cca. 30 de minute.
La cat de simplu e partea de injectie la Vectra A, nu prea ar avea sens sa-ti cumperi toata sandramaua aia de aparat de diagnoza - numai daca ai nevoie expres si de alti parametri de functionare ai motorului (pt tuning de ex. ), pe care nu-ti poti lua cu agrafa.
- Adrian Cosma
- **
- 272 mesaje
- din 07 Aug 2012
- Astra 2003 Y17DT
- Constanta
Adrian Cosma
- Mesaje scrise: 272
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2012
- Mesaj Privat