Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • nipon91

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salutare, am si eu o mica mare problema cu masina si anume un opel astra g din 98, motor x16xel, smuceste in toate treptele, are acceleratie intrerupta chiar si pe liber cand o iau tare, se accelereaza in trepte nu lin cum ar trebui. In urma cu vreo 2 zile am mers cu ea la tester ce a aparut a fost traductor pedala acceleratie, sonda lambda senzor 1 banc 1, si egr. EGR-ul si sinda lambda au fost verificate ele functioneaza normal, am schimbat toate filtrele, inlocuit ulei, pompa benzina, bujii, ceva idei? Multumesc anticipat.
Skip ads

  • lodias

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2013

  • Mesaj Privat
daca merge intrerupt incearca sa verifici bobina (fisele de la bujii)
  • nipon91

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2012

  • Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
am facut un filmuletz, cam asa face cand ii dau cheie, merge foarte slab nu is multumit deloc de ea.. cel putin cand urc o panta ceva ma rog de ea sa traga.
  • nipon91

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2012

  • Mesaj Privat
da, acuma sa fac rost de niste banutzi ca am avut ghinionul de mi-au ridicato astia... o sa incerc sa verific fisele si bobina de inductie
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
desfa pedaua de acceleratie si curatai contactele din interior,mare atentie la pozitionarea corecta a capacului care acopera contactele interne,(il pui pe vechile urme)daca-i modifici pozitia poti avea relantii mic sau mare
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Folosind un aparat de masura(ohmetru),vei demonta traductorul(senzorul),doar daca trebuie... Inauntru sunt doua potentiometre(rezistente variabile),nu-i mare lucru!
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
La X 16 XEL acceleratia este pe cablu deci sugestiile voastre nu se aplica in cazul de fata.
Curata temeinic EGR-ul si inlocuieste sonda lambda. Sterge-i erorile si vezi daca se schimba ceva in mersul motorului.
Bafta
  • nipon91

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2012

  • Mesaj Privat
EGR-ul a fost curatat si testat electric, pistonasul din interior lucreaza aveti idee pe la ce turatie se activeaza EGR-ul ? As putea sa imi dau seama daca e din cauza lui poate nu se deschide la turatia necesara..
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Sonda lambda are un rol destul de important in functionarea motorului. O sonda care nu functioneaza corect determina un consum de carburant mare si mers neregulat al motorului.
Deci schimba sonda si dupa mai vorbim.
Functionarea EGR o poti verifica cu un op-com facand testul de ventil EGR. Testarea se face cu motorul pornit in turatia de ralanti. Daca atunci cand dai start test ti se opreste motorul EGR-ul functioneaza.
  • XEP
  • Suspendat
  • 204 mesaje
  • din 19 Jun 2012
  • Astra 2005 Z16XEP
  • Buzau
  • XEP

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Nu se testeaza asa EGR-ul. Eu am Astra H Z16XEP cu EGR anulat (tabla) iar cand dau test se opreste motorul cu toate ca nu mai are de unde sa vina gaze din evacuare in admisie,deci fizic nu ar avea motiv sa se opreasca.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Una este o tabla pusa de tine care nu stiu de ce, tind sa cred ca e din aluminiu si mai mult ca sigur s-a topit si alta este sa-l anulezi din soft impreuna cu tablita de origine. Daca l-ai fi avut anulat si din soft, atunci cand scoteai mufa din EGR nu-ti dadea eroare in bord si masina functiona bine merci.
Din ce am citit soft original pentru anulare EGR exista doar pentru Z 16 SE.
  • XEP
  • Suspendat
  • 204 mesaje
  • din 19 Jun 2012
  • Astra 2005 Z16XEP
  • Buzau
  • XEP

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Tabla este inca intreaga dar tot se opreste la test din OP-COM plus ca la scoaterea mufei EGR-ului acelasi comportament il are si anume se opreste motorul. Daca incerc sa o chinui putin dau test din OP-COM si o tin turata la 2000 rpm iar masina se comporta ca si cum EGR-ul e deschis complet (merge in 2,3 pistoane) probabil ECU considera ca EGR-ul chiar este deschis dar in realitate in mod sigur nu este asa.
Am postat aici pentru ca si masina mea are aceleasi simptome si nu imi dau seama de unde acest mers in suturi.Oricum eu am realizat ca o masina diesel este mai simplu de diagnosticat decat una pe benzina.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
La masina mea si la inca un amic mecanic cu z 16 xep atunci cand fac acest test ni se opresc motaorele. La un z 16 se care venise la reparat directia la respectivul avea cod de defect prezent pe EGR. Cand i-am facut testul nu se intampla nimic.
In cazul tau nu stiu ce sa-ti zic. Eu din ce am mai citit si documenat am aflat ca daca nu dezactivezi din soft EGR si doar ii pui tablita mersul motorului v-a fi unul neregulat.
Incearca sa obtii pareri si de la altii mai avizati.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
masoara continuitatea rezistentelor in pedaua de acceleratie
si la mine tot asa mergea motoru,la turatie constanta avea o<smucitura>indiferent de trepta de viteza,am masurat bobina inductie=OK,EGR=ok,pe bobina lui plus rezistentele interne,senzor barometric,doar curatat,si cand am masurat rezistentele la pedaua deacceleratie pe pini 1-5 nimik,am demontat capacu ,are 5 surubele cu cap stea,am curatat rezistentele interne cu o carpa de bumbac,spalat cu spray curatitor,suflat cu aer,montat la loc,am pornit masina am lasato la relantii pana ajuns apa la 90*<pe tester>si am reglat relantiu din placuta unde sunt rezistentele la 820-850 tot tot cu testeru,la proba de drum motoru sa comportat excelent fara smucuturi si alte<nazuri> din partea lui,si acum porneste mai repede si la rece si la cald
scule--tubulara de 10 pentru demontat pedaua de pa masina-surubelnita in cruce-prosop bumbac-spray de curatat,sau de contacte electrice-tester-aparat de masura-tabelu cu datele de masurat si un vecin care sa te umple de nervi

  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
@nicunicu tu nu vrei sa pricepi ca X 16 XEL nu are acceleratie electronica. Pedala este una obisnuita ca si la dacie.
ACCELERATIA ESTE PE CABLU
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Tiaz datele leam pus pentru colegu XEP pentru ca am crezut ca el este cel cu probeleme
x16xel-ul am priceput este cu cablu
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Scuze Wink
  • nipon91

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2012

  • Mesaj Privat
o sa le iau pe rand, din ce ati zis mai sus dar cand fac rost de niste banuti, are o lipsa de putere motorul de nu e adevarat.. de ex daca urc o panta cu a 3-a stau cu acceleratia la podea si nu se accelereaza nu poate...
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
la colegu nipon91 poate fi si catalizatoru pe duca/partial infundat de ceramica care sa macinat sau vorba ta sonda de oxigen
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Daca catalizatorul este infundat iti de peste cap sonda de oxigen si EGR. Scoate sonda din lacasul ei si daca simti o imbunatatire in mersul motorului sti ce ai de facut.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR