Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • ktgorik

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Salutare,
Pana ieri masina pornea la sfert de cheie. Aseara cand sa plec de la servici, pun cheia in contact si motorul se invartea dar nici vorba sa porneasca ca si cum nu i-ar veni deloc motorina nici un rateu macar nimic. Azi dimineazta am scos apa din filtru asa cum am citit in cartea de utilizare a masinii, dar degeaba tot nu porneste. Trebuie cumva schimbat filtru de motorina cu totul. Il pot schimba eu? ca in carte scrie ca trebuie apelat un service specializat. Poate fi si altceva defect de nu mai porneste motorul? Unde si ce sa mai verific?
Va multumesc pt orice raspuns
Skip ads

  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Daca vrei sa verifici tu... iti pot da niste sfaturi sa vezi ce are dar nu iti va placea... Incearca in primul rand sa o tractezi. Ia-o de nas si trage-o in a 2-a (contactul pus bine inteles) pe la 30-40 Km/h si ar trebui sa porneasca. Trage-o mai mult timp ca sa fi sigur ca ai incercat. Daca asa nu porneste ai de ales:
1) Ori o duci la service
2) Ori incerci sa vezi ce are:
- Daca masina nu porneste din cauza ca pompa de injectie e dezamorsata atunci poti sa verifici traseul motorinei... Daca insa nu asta este cauza, mai rau ii faci daca bagi aer in sistem...
Eu am "reusit" o data sa o dezamorsez pe a mea si am incercat multe sa vad ce are... Eu sunt din Ploiesti si nu prea imi ardea sa o duc pana in bucuresti pe platforma intrucat in Ploiesti nu exista service-uri ca lumea... Tu daca ai niste bani si cum esti din bucuresti poti sa o duci la un service si scapi de durerile de cap. Daca nu vrei din diferite motive vezi ce iti spun aici:

1) Verifica daca furtunasele de retur de la injectoare sunt crapate sau nu. Desfaci capacul la motor, localizezi pompa de injectie, din ea ies 4 tevi metalice care duc la injectoare. Deasupra intrarilor tevilor in injectoare sunt 4 furtunase de cauciuc. Daca acestea sunt sparte, intra aer acolo si iti dezamorseaza pompa de injectie... Asta e cea mai intalnita cauza... daca asta era ai scapat usor..
2) Verifica traseul motorinei pentru fisuri... intrarea in filtru pana in pompa de injectie...
3) Asta e mai nasol... Desurubezi o teava din pompa de injectie la un injector sau direct de la iesirea din pompa, o lasi afara, dai putin de tot la cheie si pui pe cineva sa vada daca a tzasnit motorina pe-acolo... Daca nu, e clar ca pompa nu baga motorina... poate fi dezamorsata sau altceva ... Daca da ar trebui sa porneasca... caz in care trebuie sa o tragi...

Sfatul meu: Incearca sa o tragi mai intai. Daca nu porneste, te sfatuiesc sa o duci la un service serios sa vada ce are... Daca insa vrei tu sa te uiti la ea, incearca cu orice pret sa eviti intrarea aerului pe turul motorinei pentru ca mai rau ii faci (adica sa nu desfaci nici un furtun dintre rezervor si pompa de injectie...).
  • ktgorik

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2004

  • Mesaj Privat
@ Slick
Mersi mult de tot pt raspuns. Am tractat-o deja si in mai putin de 50 m a plecat. Am verificat si furtunasesle de la retur. Mi se pare ca furtunul de retur care duce in pompa e un pic crapat in capat. Intre timp pina sa o pornesc, am facut si kestia aia cu desurubat piulita de la injectorul 1, am dat la cheie si de pomana numai tractata a plecat. Acum ce sa zic astept pina diseara cind o sa plec acasa si daca face nazuri e klar ca ia aer pe undeva cel mai posibil dupa cum spui tu pe la furtunashele de la retur.
Mai scriu maine.

10x.
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Ma bucur ca am putut sa te ajut Smile dai o bere (fara alcool) cand ajung prin bucuresti Wink
  • ktgorik

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2004

  • Mesaj Privat
@Slick
Din pakate dupa o pauza de 4 ore nu a mai pornit Sad . Kiar nu stiu ce sa mai zic. Cred ca am s-o tractez sa o pornesc din nou maine si o duc in service. Pina atunci alte idei ce sa mai verific?
10x.
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Incearca sa schimbi O-ring-urile de la injectoare. Rolling Eyes
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Atunci e clar ca iti intra aer pe undeva... Incearca dupe ce o pornesti trasa, sa o opresti si peste 1 minut sa incerci iar... Daca porneste => Aer... Schimba furtunelul suspect...
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Senator a scris:Incearca sa schimbi O-ring-urile de la injectoare. Rolling Eyes


Ca sa ajungi la injectoare trebuie sa dai jos arborele cu came... Nu e prea dragut...
  • ktgorik

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2004

  • Mesaj Privat
@Slick
Am lasat-o mai mult de 1 minut...vreo 15 si a plecat perfect. N-am mai incercat decat dupa 4 ore si nu a mai plecat. Merita sa dau o fuga pina la DiBas sa-mi faca aia o constatare eventual reparatie...sau nu prea sunt de incredere?
10x
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
ti-a umblat cineva la motor in ultimul timp ? vezi pe unde ...
tu ai umblat la filtrul de motorina, l-ai inchis corect (etans) ?

e clar ca se dezamorseaza.
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Ca solutie temporara, incearca sa vezi pe unde intra aer. La locul suspect da-i vreo 2 straturi de banda adeziva si vezi daca se mai intampla. Oricum vezi sa fie rezistenta la temperatura motorului sa nu se topeasca. In caz contrar da-i cu banda, asteapta 4 ore si incearca iar si daca porneste opreste-l (sa nu se incalzeasca) si ai locul pe unde intra aer => inlocuiesti furtunul respectiv.
  • ktgorik

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Am fost ieri la Opel Erebus si mi-au schimbat furtunele de la retur. Tot setul a fost 33 de Euro+TVA+Manopera = 2.000.000 lei. Intradevar cele vechi erau imbatranite si crapate la capete. Proba finala a fost azi dimineata cand dupa 14 ore a plecat ca de obicei la prima cheie. Setul nou de furtune l-au facut defapt dintr-un furtun mai lung din care au taiat bucati identice ca lungime cu cele veki si le-au inlocuit. In plus fata de cele veki care erau in 2 straturi (cauciuc panzat asta este in 3 straturi: cauciuc-panza-cauciuc). Am mai aflat faptul ca daca ar fi fost duse si oringurile de la injectoare, pe furtune la interior ar fi fost depuneri de ulei. N-a fost cazul...thx God. Multumesc tuturor celor ce mi-au raspuns. Putem considera subiectul inkis.
10x.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
scump rau de tot, eu le-am schimbat cu 100k, la negru.
acum nu stiu daca sunt cu 2 sau 3 straturi...
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Si mie mi se pare exagerat de scump 2 mil sa taie un furtun dar asta e treaba cu reprezentanta.
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Eu mi le-am schimbat singur cu 150K furtunul panzat made in germany Razz
  • nico3

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Slick, daca mai tii minte am avut si eu probleme la pornire si pana la urma cand am fost la DIBAS mi-a pus testerul nu arata nimic, si pe urma mi-a taiat dintr-un furtunel negru subtire capatul care era crapat un pic (imbatranit) si l-a bagat la loc intr-un stut sub capacul ala negru de pe motor. Acum nu stiu daca asta era cauza, pentru ca mergea bine si cu cateva zile inainte de treaba asta. Oricum de atunci n-am mai avut nici o problema. Porneste mereu la prima cheie si merge f. bine.
  • nico3

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Cum se baga tipul de masina la semnatura, ca de ex. la sandumbogdan "Opel Astra G 1.7DTI 2002 5u - vezi in garajul meu. Ex. Opel Vectra 1.8i '92."? ca nu dibuiesc deloc! la profil l-am bagat.
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
sus in meniu ai profil, dai pe el si jos la semnatura scrii ce vrei..
  • nico3

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Mersi! Dar treaba cu furtunul care este?
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
treaba cu furtunelele e urmatoarea. Furtunele alea sunt returul de la injectoare, adica ce e in + baga pe-acolo. Ele se unesc unul cu altul si ulterior duc pe turul motorinei, adica inainte de pompa de injectie... Daca acestea se crapa, intra aer pe-acolo si pompa de injectie in loc sa iaba motorina pe teava are aer... si se dezamorseaza => nu porneste... Treaba mi se pare stupida pentru ca returul la injectoare trebuia pus la returul motorinei si nu era nici un fel de problema...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR