Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • areazisi

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua
Pentru niste probleme cu o vectra A din 1992 ( c16nz ) cred ca vreo 240.000Km in bord are ( acum ...nu stiu daca e cifre reala, masina cand a ajuns la mine avea 224.000 km ..asta acum un an jumatate)
Aseara 13/14 dec 2010 in jurul orei 01.00 am ( afara erau cca -2/-4'C ) am pornit masina ... a pornit la prima cheie ..mai lunga ( aprox 2 sec. ) pana atunci nu a facut asa.
Apoi, in mers ..dupa vreo 2 km ... s-a oprit motorul ca sim cum l-as fi oprit in cheie si apoi as fi pus contactul.
Becurile in bord erau aprins ( se sting doar dupa pornirea motorului ) fara a fi aprins vreun alt bec in afara de cele obisnuite ... vreo ..3 la numar. Am incercat sa o pornesc .. i-am dat cheie .... pare ca pe parte electrica merge ... si atat. parca nu as avea benzina. --- am pus de curand cca 45 L benzina ..acum vreo saptamana si nu am mers cu masina. acum, ori ma minte indicatorul care imi arata peste 30L de benzina ... ori a fugit toata ceea ce e greu de crezut )
La punerea contactului se aude pompa de benzina cum porneste ( sunetul ala in surdina pe la rezervor ) fara a face vreun sunet deosebit de cum facea si cand pornea fara probleme.
Un amic a verificat sa vada daca ajunge benzina pe unde prin fata la motor ..acolo la niste furtunase...a zis ca ajunge..ceea ce e bine... nu e poma de benzina.
bateria invarta ca nebuna, e foarte buna bateria ...... ( sunt total pe din afara la problemele auto )
Nu am incercat sa o pornesc trasa ..am inteles ca nu e recomandat deoarace e posibil ..." sa sara de pe punct" la distributie(asta daca am retinut bine )
Momentan masinaa)...
daca aveti idee cam ce anume ar fi ...sau ce ar trebuie cumparat, ma intereseaza daca gasesc la dumneavoastra piesele si..un cost estimativ ar fi minunat daca puteti oferi.
...solutii/recomandari?
....

Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
posibil modulul de aprindere.cost 1 mil si il montezi singur.il gasesti in delco.mai inatai fa proba cu altul.
  • areazisi

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2009

  • Mesaj Privat
nu cred ca e aia, desi urmeaza sa il schimb si pe ala. la delcou ma refer si la modulul de aprindere. cand nu ai ce face ....asa se intampla.
oricum, pana una alta s-a procedat asa:
m-am dus cu un mecanic a 2-a zi la masina si am facut proba pe rand, scanteie este cum trebuie ..culoare si volum .. a ;probat la masa ..cu o surubelnita.
s-a uitat pe la delcou sa nu fie umezeala ..atunci am vazut ca prezinta semne vizibile de rugina modulul ala d aprindere, de aici si dorinta de a-l schimba.
apoi a verificat daca ajunge benzina acolo ....la carburator sau cum naiba se numeste ..acolo unde este injectorul ( este monopunct ) ...si ajungea foarte foarte foarte putina. am presupus ca este filtrul de benzina infundat asa ca l-am dat jos, verificat ..nu era infundat dar o sa il schimb ca sa fiu sigur . fara filtru .. am dat o cheie ca sa vedem cum e cu benzina ... daca baga si ..surpriza ... curge foarte putin. pompa se aude ca si cum ar lucra dar nu iese benzina. am lasat masina la garaj la el ..ramananc sa verifice ce se intampla pe acolo pe la pompa de benzina sau sa identifice unde e problema.
FARA nicio legatura, am mai vazut ca trebuie schimbate cateva burdufuri pe la [planetare ...la roti si la cutie, tamburii de la motor.... a naibii..cum te iei de una si dai in altele. Dupa rezolvarea problemei ..o sa postez pentru viitorii nefericiti care vor trece prin asta.
  • areazisi

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2009

  • Mesaj Privat
pompa functioneaza, urmeaza sa se verifice " sorbul" sau cum se numeste. intre timp se schimba bucsraia la masina ... pivoti ... burdufuri, ambreiajul, tampoane motor, farurile si capota s-au schimbat deja.
  • larik76

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema am cu o astra f 1,4 benzina.O pornesc dimineata,porneste bine si apoi dupa vreo 20 sec se opreste si apoi dau la cheie de 10 ori si porneste ca si cum ar porni in 2 bujii,asta daca o tin accelerata binenteles ca altfel nu porneste, si apoi toata ziua PORNESTE BINE si nu se mai opreste.Sunt disperat, ma mananca toti de bani, co fi aia ca e ailalta,nu mai stiu ce sa i fac.Acum ma duc sa i tai catalizatorul ca asta spune unu ca e ultima solutie.Va rog sa ma ajutati.
  • areazisi

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2009

  • Mesaj Privat
cred ca cel mai bine este sa pastrezi un singur mecanic si o singura sursa ptr piese. daca le tot schimbi ..iesi mereu in dezavantaj.
cat despre problema ta, facea la fel si cand era cald afara ?/ sau face asa doar de cand a dat frigul?
  • elcodelau

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 1993 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
parerea mea daca ai dat jos filtrul de benzina este ca pompa ta nu mai baga suficienta presiune sau ai gunoaie in pompa. vezi pe dedesubt sa nu fie conducta de tur intepata ,cutata sau rupta ,se mai intimpla . si incearca sub bancheta din spate rabatezi scaunul ,ai un capc negru rotund . tragi de el in sus si ai acces la pompa de benzina. scoti mufa si masori in pini ei cin pui contactul 5 sec trebuie sa ai 12v succes
  • areazisi

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Oho, multumesc. asta o sa fac maine...sau zilele astea.
  • alexey

  • Mesaje scrise: 851
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2007

  • Mesaj Privat
electromotorul invarte cand dai la automat?
la cum zici tu ar putea fi dusa si distributia...sau nu ai masa buna la motor...

releul la pompa de benzina l-ai verficat ? e in partea dreapta sub torpedou, pe stalpul ce sustine portiera...
  • areazisi

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2009

  • Mesaj Privat
releul la pompa de benzina ? nope ..n-am verificat. oricum masina a pornit..am mers cu ea dar ... iarasi s-a oprit si a pornit foarte greu... si ..CAM DISPARE BENZINA DIN EA ... nu am vazut nicio balta sub ea ... poate in mers este dusa vreo conducta undeva ..... ca am bagat de 50 ron duminica, am mers cca 20 km ... apoi luni dimineata nu a pornit pana nu am bagat alti 10 L benzina ...
puii mei ..o sa ma uit dupa sarbatori.
si da, electromotorul invarte, distributia e noua ( schimbata in vara ) ..masa buna la motor Confused asta cum se verifica ?
  • alexey

  • Mesaje scrise: 851
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2007

  • Mesaj Privat
daca nu ai benzina in rezervor nu are rost sa le mai verifici pe restul... masa e firul ala negru care e legat intre alternator si motor...

balta de la benzina nu vei avea nici cand...se evapora f repede...
gaura in rezervor...sau pierzi undeva pe traseu , furtun crapat sau pe la imbinarile furtunului.... trebuie neaparat sa stai pe sub ea Smile
  • elcodelau

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 1993 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
[ca sa fii tu sigur desfa pompa cum tiam spus scoate-o afara si vezi sorbulsar ptea sa fie infundat sau paletii de la pompa sa se fi intepenit ,dar cel mai sigur nu ai benzina suficienta si au venit gunoaie in sorb .cind mai pui benzina se mai imprastie din eloe si poate trage si pompa benzina ca lumea. spor. Poti sa o probezi daca o scoti afara o alimentezi cu 12v are doua fire rosu si negru ,rosu e plusul . o introduci intr-un bidon de 6 l de plastic (sint bidoane de apa ) dupa ce l-ai taiat la gura sa intre pompa si pui benzina in el apoi alimentezi cu 12 v pompa .trebuie sa iasa jet gros cu presiun pe tusmucul ala fier . daca nu ai presiune schimba pompa nu te mai complica ca 80 lei second aici pe forum . BAFTA
  • areazisi

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2009

  • Mesaj Privat
BENZINA ESTE... imi indica 30 L ..dar nu mai am incredere in ce imi arata plutitorul ..poate e blocat ..naiba stie .. ca siguranta am 5 L in permanenta intr=o canistra de rezerva.

ca dracu... de pornit porneste ..dar se opreste uneori in mers ca si cum s-ar termina benzina. dupa ce o las cateva minute ( si cateva incercari nereusite ) ii dauc cheie si o ia fara nicio problema. puii mei ... cred ca ma pun sa schimb tot ce inseamna conducte de alimentare ..tur-retur ... ...aaa filtre ... verific poma dupa indicatiile de mai sus ..si sorbul ..spar rezervorul ...si ....incerc din nou .. si asa ca sunt in concediu si nu am ce face.
tinem legatura.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
cand scoti busonul de benzina face fass tare? e posibil sa fie aerisirea infundata si face vid.verifica si chestia asta, eventual mergi o perioada cu busonul scos.
  • areazisi

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2009

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:cand scoti busonul de benzina face fass tare? e posibil sa fie aerisirea infundata si face vid.verifica si chestia asta, eventual mergi o perioada cu busonul scos.

bai daaaa... am uitat de asta. deci uneori parca este vid inauntru. nu tot timpul ..dar uneori cand scot busonul parca e ventuza. aerisirea infundata zici.... cum mai pot verifica asta in afara de fasaitul ala .. care DA se aude foarte tare ..cand scot busonul?!?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
pe langa furtunul gros de umplere ai 1 sau 2 furtunele subtiri.alea is de aerisire.
  • areazisi

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2009

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:pe langa furtunul gros de umplere ai 1 sau 2 furtunele subtiri.alea is de aerisire.

am notat ..dar zilele astea nu mai fac nimic ..poate anul viitor ... Smile
  • dodo7

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
chiar daca pare dubios inainte sa cumperi si sa schimbi ceva roaga pe cineva daca are sa-ti imprumute un calculator pentru mototr ca al tau. eu asa am patit cu astra mea din 93 C16SE pornea cand vrea ea, mergea cat vroia ea dupa care care se oprea brusc, am puso pe tester nici nu a putut accesa calculatorul noroc cu un baiat de acolo care mi-a spus ca la fel a patit si el cu o vectra. am schimbat calculatorul si de atunci nici o problema!
  • areazisi

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2009

  • Mesaj Privat
pai, hai sa incep cu inceputul:
1. am facut plinulde la Lukoil ... iar in momentul in care am pus la loc ..pistolul ala de la pompa .. a oprit pe partea cealalta a pompei a masina condusa de o domnisoara care atragea atentia. eu cum trageam de timp cu pompa de benzina .... a aparut "mesterul" de la benzinarie care ii zice don`soarei : " Duceti-va la cealalta pompca ca aia e cu super oferta!". Sa mor, atunci mi-am zis ca o sa am probleme cu benzina.
2. Pompa de benzina s-a ars intr-un final. am gasit in ea cateva mizerii care nu aveau ce cauta pe acolo+ ca nu trecea deloc aer prin ea cand am scos-o, dar a 2-a zi trecea. drept ptr care am presupus ca avea si un dop de gheata.
3. am schimbat pompa ... am pus una nou si totul e OK.
4. pompa veche nu mai avea sorbul, cand mi-a fost schimbat rezzervorul la SHER galati, desteptii de acolo nu au mai pus sorbul la pompa, aceasta tragand benzina direct prin furtunul ala al ei.
5. si mufa de la alimentare pompa, cea de sub scaun de acolo, avea papucii slabiti si facea contact ..preferential ... cand da .. cand nu ..
concluzii:
Mufa alimentare electric pompa de benzina slabita - rezolvat
pompa de benzina arsa in urma incercarilor repetate de a porni masina - inlocuit pompa
pompa veche nu avea sorb - cea noua a fost montata cu sorb cu tot
benzina proasta de la lukoil - schimbat punctul de alimentare

aaaa... si mi se cam afuma bujiile, stiti cumva de ce ?

Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos

  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,374
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Patit fix ca tine in mers mi se oprea si nu mai pornea numai dupa 5-10min.(c14nz) problema era ca sub throtle body este o garnitura,ce s-a ros si tragea acolo aer fals.Si pana mi-am dat seama am inlocuit jumatate de masina(modul,delcou,baterie,sonda lambda etc)...deci iti sugerez sa-l desfaci si sa verifici garnitura!Salutare
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR