jambonel
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2011
- Mesaj Privat
Am cautat pe site aceasta problema si va rog sa ma scuzati daca s-a mai discutat aceasta problema sa-mi dea un link unde ma pot elucida si eu.
Va salut am si eu o problema nu stiu cum o pot rezolva am o vectra A din 93 motor 1.6 monopunct.Treaba e in felul urmator,eu masina nu am mai pornito din toamna si acuma cand m-am dus sa-i dau o cheie am observat ca nu mai aveam antigel in butoias.Am completata pana la nivel dar am observat ca sub bujii partea de jos a blocului sub garnitura de chiuloasa adica vreau sa explic zona pe unde curge sunt niste gauri rotunde adanci de cam 1cm pe fiecare bujie am vazut ca e, deci sunt 4 gauri la una din ele imi curge tot antigelul,si chiar din abundenta.Intrebarea mea este in gaurile alea rotunde sunt niste semeringuri si sa-u spart, bine in cazul meu doar print-o parte imi curge,garnitura de chiuloasa e buna nu am probleme cu ea,as putea pune niste mastic de ala rosu siliconic pentru temperaturi ridicate si sa-l las sa se intareasca,daca nu cum as putea remedia situatia?Va multumesc.
Va salut am si eu o problema nu stiu cum o pot rezolva am o vectra A din 93 motor 1.6 monopunct.Treaba e in felul urmator,eu masina nu am mai pornito din toamna si acuma cand m-am dus sa-i dau o cheie am observat ca nu mai aveam antigel in butoias.Am completata pana la nivel dar am observat ca sub bujii partea de jos a blocului sub garnitura de chiuloasa adica vreau sa explic zona pe unde curge sunt niste gauri rotunde adanci de cam 1cm pe fiecare bujie am vazut ca e, deci sunt 4 gauri la una din ele imi curge tot antigelul,si chiar din abundenta.Intrebarea mea este in gaurile alea rotunde sunt niste semeringuri si sa-u spart, bine in cazul meu doar print-o parte imi curge,garnitura de chiuloasa e buna nu am probleme cu ea,as putea pune niste mastic de ala rosu siliconic pentru temperaturi ridicate si sa-l las sa se intareasca,daca nu cum as putea remedia situatia?Va multumesc.
- cangri
- *******
- 5,411 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,411
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
jambonel
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2011
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,411 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,411
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
jambonel
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2011
- Mesaj Privat
- ExpressVectra
- ***
- 590 mesaje
- din 16 Jun 2009
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
ExpressVectra
- Mesaje scrise: 590
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2009
- Mesaj Privat
Citez pe " BUNICU" de pe clubopel. " Acele "dopuri " sunt din tabla si special montate pentru protectie la inghet in cazul in care antigelul din motor are concentratie mai mica decat este necesar. In cazul inghetului, dopurile acelea sar, impinse de gheata si astfel blocul motor + chiuloasa scapa nesparte. In general, nu se pot scoate intacte, dupa ce l-ai scos nu mai etanseaza in veci. Solutia ar fi sa mergi cu masina la un strungar , sa ia el masura exacta si sa-ti faca alt dop putin mai gros dar DIN CUPRU astfel incat la un ger mai mare, sa se deformeze permitand apei sa-l impinga afara."
Se gasesc de cumparat...spor.
Data viitoare da un search , o sa gasesti sfaturi aproape pentru orice.
Am gasit aici : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=44030
Se gasesc de cumparat...spor.
Data viitoare da un search , o sa gasesti sfaturi aproape pentru orice.
Am gasit aici : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=44030
- classicfan
- **
- 55 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Meriva 2007 Z17DTH
- Dolj
classicfan
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Dolj
- Masina: Meriva 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Iti dau un sfat: sa nu repeti gresala de a nu pune antigel in instalatie indiferent de anotimp. Nefolosirea antigelului in concentratia corecta duce pe langa problema inghetului, care s-a intamplat in cazul tau, (ai avut noroc totusi ca au sarit numai dopurile), si la defectarea pompei de apa si a radiatorului. Mai mult ca sigur in viitorul apropiat, dupa ce remediezi problema dopurilor va trebui sa schimbi pompa de apa si poate chiar si radiatorul.
Giuly_sv
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1995 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2014
- Mesaj Privat
Salut. Am si eu un Vectra A 1.7 Diesel Isuzu cod TC4EE1; l-am luat recent de la cineva si nu am stiut ca are numai apa ca lichid de racire. Asa ca m-am trezit intr-o dimineata cu rezervorul de la lichidul de racire gol. Am cumparat 2 litri de antigel, le-am combinat in proportie de 1:1 cu apa distilata, am turnat amestecul in rezervor dar dupa 2 secunde am vazut ca se scurge tot amestecul pe undeva la mijlocul masinii in spatele motorului(a curs tot jos). Sa fie vorba despre cele doua dopuri din discutia de mai sus? Cum le pot gasi( am pus si niste poze cu motorul in cauza )? Sunt un sofer incepator in tainele mesteritului si cel mai apropiat service e la vreo 12 km distanta. Ma puteti ajuta cu un sfat? Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
- [cj]sharky
- **
- 275 mesaje
- din 08 Jun 2009
- Vectra 1992 c16nz
- Cluj
[cj]sharky
- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2009
- Mesaj Privat