- MadFrog
- OP
- 167 mesaje
- din 22 Apr 2012
- Astra 2008 z17dtj
- Bucuresti
MadFrog
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2012
- Mesaj Privat
- MadFrog
- OP
- 167 mesaje
- din 22 Apr 2012
- Astra 2008 z17dtj
- Bucuresti
MadFrog
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2012
- Mesaj Privat
- mantalutadoru
- **
- 145 mesaje
- din 01 Apr 2012
- Vectra 1994
- Botosani
mantalutadoru
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2012
- Mesaj Privat
- CapellaCt
- ****
- 1,592 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Deutschland
CapellaCt
- Mesaje scrise: 1,592
- Locatie: Deutschland
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
- MadFrog
- OP
- 167 mesaje
- din 22 Apr 2012
- Astra 2008 z17dtj
- Bucuresti
MadFrog
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2012
- Mesaj Privat
- macheta
- **
- 298 mesaje
- din 26 Feb 2009
- Vectra 1995 x16sz
- Alba
macheta
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1995 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
Solutie de curatat (carburol,decarbusolv...etc),carpe curate cat mai posibil fara scame,surubelnita in cruce sau in stea.
Eu am facut in modul urmator:-desfacut capacul de la admisie are (2 suruburi cu o cheie mare in cruce sau dreapta),se face evaluarea clapetei vizual,daca este multa mizerie trebuie sa demontezi corpul clapetei si asta este mai complicat.Daca nu este asa murdar iei o carpa ,o umezesti bine cu solutie de curatat si stergi energic dar cu grija tot ce se vede murdar (tragi un pic de cablul de acceleratie si o sa poti vedea inauntrul corpului clapetei,acolo este mizeria mare).Tii cu o mana clapeta in pozitia deschis si continui sa stergi,cat poti de adanc (ai grija sa nu scapi carpa inauntru).
Nu se foloseste nici un fel de scula de metal sau care sa zgarie ,pentru ca este foarte sensibil la actiune mecanica.
Oricum mai cauta pe forum trebuie sa fie un tutorial cu imagini sau daca nu pe net,daca o sa gasesc o sa postez eu adresa.
Eu am facut in modul urmator:-desfacut capacul de la admisie are (2 suruburi cu o cheie mare in cruce sau dreapta),se face evaluarea clapetei vizual,daca este multa mizerie trebuie sa demontezi corpul clapetei si asta este mai complicat.Daca nu este asa murdar iei o carpa ,o umezesti bine cu solutie de curatat si stergi energic dar cu grija tot ce se vede murdar (tragi un pic de cablul de acceleratie si o sa poti vedea inauntrul corpului clapetei,acolo este mizeria mare).Tii cu o mana clapeta in pozitia deschis si continui sa stergi,cat poti de adanc (ai grija sa nu scapi carpa inauntru).
Nu se foloseste nici un fel de scula de metal sau care sa zgarie ,pentru ca este foarte sensibil la actiune mecanica.
Oricum mai cauta pe forum trebuie sa fie un tutorial cu imagini sau daca nu pe net,daca o sa gasesc o sa postez eu adresa.
cocnicu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2013
- Mesaj Privat
Dupa demontarea corpului clapetei de acceleratie am sesizat urme de ulei si colmatarea singurului orificiu care face legatura intre cavitatea de sub clapeta si partea superioara a blocului motor conducand gazele catre admisia in motor. Din acest motiv aveam consum mare de benzina si imi aprindea la bord ''martorul motor''(ca un elicoper).(codurile de erori : P0120,P1120,P1550).iar la cutia de viteze P1890 . Dupa curatare si decolmatare becul de la bord se va stinge.si codurile de erori nu vor mai aparea.
Sper ca ti-am vost de ajtor!
Sper ca ti-am vost de ajtor!