Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salutare...

Am observat o chestie pe care acum un an n-am sesizat-o la masina....

In maxim 5 Km(15-16 grade afara) imi ajunge apa undeva intre 85-90 grade pe bord...si in plus imi creste nivelul la antigel....cand e motorul cald...

Am golit de 2 ori antigel din bidonas cu seringa...l-am lasat putin sub nivel si cand se incalzeste urca pana in dreptul primului furtunas de retur...

Deasemenea radiatorul cum ar trebui sa fie cand motorul e cald? Cald sau rece? La mine e rece? ( si mi se pare ca in partea de jos pare ud...sa fie cumva fisurat? dar nu se vede nimic sub el...doar ca partea de jos are alta culoare...)

Mentionez ca pe OP-COM am o eroare de la electroventilator ca nu mi porneste in treapta 1...sa fie asta cauza?
Skip ads

  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,987
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Dupa ce ajunge la 85-90 grade se "stabilizeaza"? Sau urca si mai mult? Daca ajunge la 85-90 grade trebuie sa se deschida termostatul si radiatorul se incalzeste. Daca ramane rece cred ca termostatul a ramas blocat pe inchis.
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Am alergat-o azi putin...si la deal si la vale....Apa ajunge la 92 grd maxim...si apoi coboara cam la 88 grd si acolo ramane...am oprit motorul...am lasat-o 5-10 min....in timp ce am verificat caloriferul si m-am uitat si la antigel...dupa 10 min...la pornire am 85...(e logic ca nu o sa coboare la 0grd...nici nu ma asteptam la asta)...

DAR radiatorul e rece...Am pus mana pe el...ma asteptam sa ma arda...nimic...RECE...

DACA ramanea termostatul pe inchis nu mai urca apa din cate stiu eu...ramanea pe 0...
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,987
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Daca termostatul ramane blocat pe "inchis" iti fierbe apa. Daca ramane blocat pe "deschis" temperatura nu urca mai mult de 40-50 grade. Daca temperatura se "stabilizeaza la 88 grade inseamna ca termostatul functioneaza ok. Sigur ai pus mana pe radiatorul de racire? Rolling Eyes
  • teoboss

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Da corect sa nu fi pus mana pe cel de clima sau intercooler.Cel de apa e intre ele
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Edwin a scris:Daca termostatul ramane blocat pe "inchis" iti fierbe apa. Daca ramane blocat pe "deschis" temperatura nu urca mai mult de 40-50 grade. Daca temperatura se "stabilizeaza la 88 grade inseamna ca termostatul functioneaza ok. Sigur ai pus mana pe radiatorul de racire? Rolling Eyes


Deci primul calorifer e de clima?si al doilea e cel cu pricina? Pai al doilea era caldut (cel din spate) deci sa inteleg ca e ok...o sa ma dic oricum zilele astea sa schimb si antigelul ca l luasem din toamna...poate si o mai fi pierdut din proprietati(chiar daca nu stiu daca are legatura cu asta)
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
[quote="teoboss"]Da corect sa nu fi pus mana pe cel de clima sau intercooler.Cel de apa e intre ele[/quote

Sunt 3 sau 2? Eu am pus mana pe primul din fata cum ridici capota...ala era rece...urmatorul dp el era caldut
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,987
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Primul este cel de clima...este mult mai subtire decat cel de racire, si normal ca acela era rece. Cel care era "caldut" este cel de racire. Mie mi se pare ca totul e ok Wink
  • florin38

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2011

  • Mesaj Privat
daca te referi la faptul ca, creste nivelul antigelului in vas 1-2cm este normal si la mine am observat asta de aceea nivelul antigelului la rece trebuie sa fie la jumatatea vasului , termostatul daca deschide la 92 este foarte bine , dar daca nivelul creste mai mult de 2cm te sfatuiesc sa schimbi termostatul. si inca ceva, termostatul intotdeauna a deschis la 92 grade?
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Edwin a scris:Primul este cel de clima...este mult mai subtire decat cel de racire, si normal ca acela era rece. Cel care era "caldut" este cel de racire. Mie mi se pare ca totul e ok Wink


Hmmm?! Embarassed si mie...dar totusi...cum imi dau seama daca fierbe apa in borcan ?
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
florin38 a scris:daca te referi la faptul ca, creste nivelul antigelului in vas 1-2cm este normal si la mine am observat asta de aceea nivelul antigelului la rece trebuie sa fie la jumatatea vasului , termostatul daca deschide la 92 este foarte bine , dar daca nivelul creste mai mult de 2cm te sfatuiesc sa schimbi termostatul. si inca ceva, termostatul intotdeauna a deschis la 92 grade?


Din cate stiu eu la dieselul asta(vectra c) termostatul deschide la 95...daca stie cineva mai bine...sa ma contrazica....
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,987
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Daca apa ajunge la temperatura maxima admisa se aprinde martorul rosu cu un termomemtru in bord. Pana cand acel martor nu se aprinde temperatura este sub limita de "pericol".
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
La temperatura de 92 de grade in bord inseamna 98-99 dupa care porneste ventilatorul. Am meniu ascuns si astea sunt valorile. Ceasul din bord nu mai afiseaza coresc dupa temperatura de 85, are o marja de eroare . Hiperul, stai linistit, am observat si eu la mine ca dimineata antigelul e sub nivel, si cand se incalzeste creste nivelul, este vorba de densitatea lichidului la temperatura (lectie de fizica). Chill pretenash Very Happy
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Stiu ca nivelul creste...DAR pana unde NU trebuie sa ajunga...la aia m-am referit cand am zis de nivel...
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
alex_paval a scris:La temperatura de 92 de grade in bord inseamna 98-99 dupa care porneste ventilatorul. Am meniu ascuns si astea sunt valorile. Ceasul din bord nu mai afiseaza coresc dupa temperatura de 85, are o marja de eroare . Hiperul, stai linistit, am observat si eu la mine ca dimineata antigelul e sub nivel, si cand se incalzeste creste nivelul, este vorba de densitatea lichidului la temperatura (lectie de fizica). Chill pretenash Very Happy


In liceu la fizica si chimie....eram cu gazeta sporturilor si cu pariloto...m-au pasionat cotele ...nu lichidele Smile)


Si eu am meniu ascuns si totusi n am vazut asta... Rolling Eyes

Unde arata in meniu temepratura apei?
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,987
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Daca tin bine minte in "ecranul" 4 gasesti temperatura lichidului de racire ( coolant temperature). Cand motorul este rece nivelul trebuie sa fie pana la indicatia "cold" de pe vasul de expansiune. Cand motorul este pornit nivelul lichidului de racire creste pana spre nivelul celor 2 conducte laterale ale vasului.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,291
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
intai e radiatorul de clima apoi intercoolerul apoi ala de apa, e cam logic, nu putea sa fie intre, altfel toata caldura suflata pentru racirea radiatorului de apa se ducea in intercooler , ceea ce era o prostie. ordinea asa e: clima, intercooler, apa
  • masty

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Asa e ..ai perfecta dreptate ..la mijloc e intercoolerul Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR