Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • paulherteg

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua de cateva zile am achizitionat un opel insignia din 2009 cu xenon de fabrica si spalator de faruri in bara. Cum se activeaza functia ptr spalarea farurilor deoarece cand am farurile pe auto si actionez apa de la stergatoare de la parbriz nu se actioneaza si la faruri(asa procedam la audi).
Multumesc!
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
farurile trebuiesc in primul rand sa fie aprinse. Daca ai pe pozitia AUTO exista posibilitatea sa fii incercat pe timp de zi, iar acestea sa fii fost stinse. Apoi trebuie tinut mai mult de maneta de spalare geam ca sa intre in functiune pompita pentru spalatorul de far. Bafta
  • paulherteg

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc am sa incerc deseara cand sunt pornite
Cu distributia pana la urma la cat se schimba ca cei din Romania miau zis ca la 60.000 in Germania la 150.000
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Am vorbit cu cineva care lucreaza in reprezentanta Opel si a zis ca se poate merge lejer cu ea pana la 90.000 km facuti la noi in tara.

P.S.: Inainte de Insignia, am avut Astra H la 150 cp si l-am alergat de nu se vedea. Distributia am schimbat-o la 125.000 km si nu avea pic de uzura cureaua.
  • paulherteg

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos de sfaturi, masina este adusa din Germania cu 111.000 reali verificati la reprezentanta se pare ca in viitorul apropiat va trebui sa schimb cureaua
Persoana de la care am cumparat masina mi-a spus ca atunci cand activez butonul sport mai ai 20 de cp in plus?
La ce probleme sa ma astept ?
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Nici pe departe. Butonul SPORT doar schimba luminile la bord din alb in rosu, intareste directia, itareste amortizoarele(daca masina are flexride) si modifica(teoretic) timpul de raspuns al acceleratiei.

Fata de Astra H, "pachetul sport" de pe Insignia este mult inferior, nu iti ofera aceleasi senzatii.

Ca probleme la Insignia sunt ceva:
-motorul(se corodeaza, la schimbul de ulei, pe busonul de la baie se strange pilitura). NU este caz general valabil, dar probema a fost semnalata pentru anii 2008-2009
-furtunul de la intercooler cedeaza
-rezistenta de incalzire in scaun(de obicei cea de la sofer)
-EGR(cedeaza acel tub de racire daca nu se merge corespunzatoru mai ales in sezonul rece. Cu masina se urca constant in ture numai dupa ce motorul a ajuns la temperatura optima)
-caseta de directi(se pierde lichid)
-se aude un troncanit pe partea dreapta.(nu s-a descoperit sursa)
-intra cam greu in viteza
  • paulherteg

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc de sfaturi
Partea cu zgomotul am observat si eu la mine parca se aude in spate si mam uitat sub ea si nu am vazut ca avand ceva probleme si mam gandit ca se aude din cauza cauciucurilor de iarna runflat. Si la tine se aude tot asa?
Problema cu incalzirea in scaune am patit-o si la audi a4 b7 luat de nou dupa ce o iesit din garantie la 2-3 luni era frig intr-o dimineata cand am dat drumu la incalzire supriza nu a mai mers.
Partea cu intratu in viteza mai greu am simtito de cand am pornit cu ea. Ce am observat ca are momente cand nu imi trage oglinda din dreapta la maxim din buton. Pe timp de iarna nu sunt inconstient sa merg cu ea sportiv pana nu se incalzeste motorul.
Senzorii de parcare cand pornesc sunt activi dar in timpul mersului se dezactiveaza, asa e normal?(e prima masina cu senzori fata+spate care are buton)
M-ar mai interesa un set de roti de vara cu jante pe 18, daca stie cineva de pe forum sau daca are de vanzare.
  • nycman91

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2008 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2011

  • Mesaj Privat
intr-adevar si a mea troncane pe fata dreapta. la radacini in dr.taberei,mi-au spus ca era planetara slabita ,ca au strans-o si e ok,nu mai troncane. minciuni,bineinteles,tot troncane .la erebus nici nu s-au mai deranjat sa vada ce poate fi.mi-au spus ca jentile sunt cauza ,ca sunt pe 19. am constatat zgomotul inca de la 28000 km.acum la 40k e prezent in continuare ,mai ales la denivelari mai accentuate ale drumului. cred ca noi vrem sa facem din magar ,cal .un opel ramane tot un opel chiar daca e insignia. am coborat de la audi la opel si acum trebuie sa suport consecintele. urmatoarea masina nu va mai fi opel nici macar daca o voi primi cadou.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Am fost in reprezentante, diverse service-uri....nimic. Ca descriere: la viteza mica cand trec peste denivelari/gropi, se aude un troncanit. S-a verificat pe elevator, pe stand electronic de amortizoare si nimic. Bucsile la bara stabilizatoare nu prezinta urme de uzura, bieletele antirului le-am schimbat, amortizoarele au iesit 85%, insa zgomotul persista. Acum tind sa cred ca acel zgomot vine de la flansa/rulment amortizor.

Cum ti-au zis ei ca e de la roti....nicidecum...eu am pe 17 si tot face
  • nycman91

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2008 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2011

  • Mesaj Privat
asta le-am zis si eu la cascalaii aia de la erebus,ca banuiesc ca s-a dus flansa la amortizorul de pe dreapta,dar ei mi-au raspuns asa cu un aer superior(vezi doamne ,ce stiu eu ,un ciumpalac cu ciunga-n par) :- cum sa se duca flansa la 30k km ? - nu se poate ! probabil ca doar prin germania sau poate ungaria s-ar putea depista defectul ca aici in uganda nici o sansa.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Eu am si suspensie variabila flexride, dar cred ca o sa intreb cat ar costa un kit de amortizor(flansa+rulment) si am sa-l schimb. Sper sa nu fie ca in cazul bieletetlor pe care le-am schimbat degeaba. Daca si dupa ce sfac aceasta operatiune tot face, am sa incerc cu bucsile. Daca iar nu se schimba nimic....vand masina... Smile)
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR