agent07
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2013
- Mesaj Privat
- mishu_b
- ****
- 1,669 mesaje
- din 16 Jul 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
mishu_b
- Mesaje scrise: 1,669
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat
agent07
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2013
- Mesaj Privat
agent07
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2013
- Mesaj Privat
- mishu_b
- ****
- 1,669 mesaje
- din 16 Jul 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
mishu_b
- Mesaje scrise: 1,669
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat
agent07 a scris:furtunasul care intra in supapa aia de la egr este astupat, l-am schimbat dar inchide de tot clapeta pana se opreste masina, acum merg cu acel furtun scos? ce sa fie?
probabil ai supapa sparta de EGR, si de la cine ai luat masina nu s-a obosit sa modifice si softul pentru a fi EGR_off 100%.
Cel putin asta intleg eu prin faptul ca tu ai astupat furtunasul de vacuum de la EGR.
Incearca sa gasesti pe cineva cu o masina similara sa-ti imprumute pentru test EGR_ul lui.
Altfel poti prin monitorizarea valorilor reale de la EGR si compararea lor cu valori "ideale".
spor
agent07
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2013
- Mesaj Privat
agent07
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2013
- Mesaj Privat