Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • dragos100

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2007 h 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salut!
Sa fac o mica introducere, poate este de ajutor: am o astra h1,7 101 cai, masina are 220 000km, 100 000in conditii de taxi.
Acum 2 luni a ramas fara ulei, nu de tot ca mi am dat seama la timp, au zis mecanicii ca s a dus turbina, scotea fum, nu mai tragea.
Zilele astea a cedat, a inceput sa scada puterea pana nu a mai tras deloc, am pus o pe tester, au zis egr si turbina.
Am curata tot sistemu, era negru, am schimbat chitu' turbinei si a fost verificata pe stand, 2 zile a mers si a disparut si fumu'.
Astazi am fost la B eu fiind din BZ, si la intoarcere s a oprit iarasi, am adus o remorcata.
Inainte de a se opri.. fum si a pierdut puterea.
Ma poate ajuta cineva?
Skip ads

  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Eu din cate stiu pentru turbinele Mitubschi care sunt puse pe 1.7 101 cp nu prea exista kit de reparatie pe original, doar chinezarii care nu prea rezista. Sper sa nu fie cazul la tine. Revenind la problema ta, chiar daca s-ar fi stricat din nou turbina n-ar trebui sa se opreasca motorul. Verifica daca ai coduri de eroare stocate prin metoda pseudo-agrafa, posteaza-le aici si poate reusesc sa-ti dau o idee.

Bafta
  • dragos100

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2007 h 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
mda..
vin de la service acum, am lasat o acolo, nu are compresie..
am lasat o sa o desfaca, insa nu imi pot da seama cum asa cv, injectoarele sunt bune, a fost alergata dar in limita bunului simt si sa pice asa deodata..
nu stiu ce sa mai spun
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pai tu ai zis ca ai ramas aproape fara ulei. Cat ai mers cu ulei putin? Probabil mult. Lipsa ulei= segmenti pa.
D-aia nu are compresie.
  • dragos100

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2007 h 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Nu am mers fara ulei, s a aprins becu si am verificat max 50 km, eram plecat din judet.
A fost un cumul de evenimente neplacute si trecerea de la 5 x40 la 10 x40 este un lucru rau, pe care l am facut si care a accentuat defectiunea, indiferent de nr km, daca masina nu este alergata merge fara probleme 5 x40.
Da, alre, segmenti pa.
  • dragos100

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2007 h 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Dar mai am o intrebare.
Este posibil ca uleiul 10 x40 fiind mai dens sa nu mai faca ungere atat de buna si poate asa a picat si turbina, asa s au stricat si segmentii?
  • Theo P

  • Mesaje scrise: 422
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Posibil, cred. A mea are 229.000 si folosesc 5w40 si nu are nici o problema , mai vede si limitare aproape zilnic. Nu inteleg de ce ai ales sa pui 10w40...
  • dragos100

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2007 h 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Asta suspectez si eu theo, macar sa fie o idee pentru cei ce intra si citesc aici.
Masina pe care eu o conduc si o ingrijesc este megane, tata are astra dar o mai iau si eu si nu am stiut cand a facut lucru asta.
Cand am aflat a fost prea tarziu, reviziile la mecanic dar un destept i a sugerat ca dc are peste 200 000 sa treaca pe 10x40 si de aici a fost un pas pana la a scoate fum , infundat egr, reparat turbina si acum maine o segmentam.
Toate astea s au petrecut in timp scurt, fumul si tras mai greu o luna, acum o saptamana schimbat turbina, maine segmentata.
Nu vreau sa spun de costuri, care sunt f mari comparand cu salariul mediu din Romania.
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,074
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Le place la "mecanici" sa vina cu prostia asta ca daca masina a trecut de 200K, trebuie trecut la alt ulei ! De unde naiba le scoate ? Nu mai sunt masini din 78' ! Si cel mai rau, ca si soferi incep sa se gandeasca la alt ulei cand trec de 200K cu masina lor. Daca scrie 5w30 , atunci ala trebuie bagat in ea, si la 100km si la 500.000 km.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Sfatul meu bazat tot pe experiente cu fiare d-astea. Musai verifica pompa de ulei daca tot ai facut motorul bucati. Chiar si cu uleiul ala nu prea se duce turbina asa cu una cu doua. Ma gandesc sa nu fie o problema de presiune a uleiului chiar daca nu s-a aprins becul. Deci verifica in ce stare e pompa de ulei. Dcaa service-ul are ar trebui dupa refacerea motorului sa puna manometrul pe motor si sa verifice presiunea pe care o da pompa in sistem.

P.s. vezi cum stai si cu cuzinetii.
  • dragos100

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2007 h 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc!
Maine masina o sa fie gata, nu am sugerat sa verifice pompa de ulei, maine dim merg sa o iau si o sa intreb.
Am schimbat si cuzinetii, nu erau foarte uzati, dar nici ok, acum dc tot am desfacut..aa si am schimbat si supapa de retur.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR