- CRISTIOPEL VALO
- OP
- 2 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Vectra OPC 1996 1.6 16 valve
- Bucuresti
CRISTIOPEL VALO
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra OPC 1996 1.6 16 valve
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- CRISTIOPEL VALO
- OP
- 2 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Vectra OPC 1996 1.6 16 valve
- Bucuresti
CRISTIOPEL VALO
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra OPC 1996 1.6 16 valve
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
- elceanu nicolae
- *
- 22 mesaje
- din 27 Jan 2010
- Cluj
elceanu nicolae
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2010
- Mesaj Privat
ozy34
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
bursuk23
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1997 17
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
salut,care e treba cu firul ala de la casetofon ca si eu am aceeasi problema cu turometrul si eu am schimbat casetofonul la masina si acum l-am alimentat cu un plus direct de la baterie ca alimentarea care o avea initial cand dadeam tare mi se oprea casetofonul. ce legatura ar avea firele de la casetofon cu ceasurile din bord?