- cont-sters-46991
- OP
- 51 mesaje
- din 23 Mar 2010
cont-sters-46991
- Mesaje scrise: 51
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
Salut!Am o problema,la opelul meu x16xel din 97,la care nu-i da nimeni de capat.Porneste impecabil,merge rotund,atat cat functioneaza compresorul de aer secundar,apoi scade in turatie,tremura si nu are vlaga.Afuma tare bujiile, are un mers in doua trei bujii pana se incalzeste,dupa care incepe sa prinda putere,are vana,dar ralaty-ul este scazut si tremurat.Am pus-o pe 3 testere(inclusiv cu mot rece)nu da nicio eroare.Am pus fise noi,bujii noi,senzor temp aer,senzor temp apa,nimic.Are momente cand revine la normal,dar dupa cateva zile icepe din nou sa faca.Daca o accelerez usor se tureaza bine,dar daca o accelerez brusc da un pic in nas si da rateuri usoare.
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- cont-sters-46991
- OP
- 51 mesaje
- din 23 Mar 2010
cont-sters-46991
- Mesaje scrise: 51
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
- szian
- ****
- 1,173 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Astra 2008 Z16XER
- Hunedoara
szian
- Mesaje scrise: 1,173
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salut. Am acelasi tip de motor ca a tau si din acelasi an masina. Am avut acelasi simptome ca la tine. Cum am rezolvat desigur la un mecanic foarte bun. Curatat egr, clapeta de acceleratie, fise bujii si schimbat garnitura galerie de admisie partea de sus. Pun o poza sa vezi cum arata clapeta de acceleratie.. acuma merge super trage bine si merge rotund motorul
- cont-sters-46991
- OP
- 51 mesaje
- din 23 Mar 2010
cont-sters-46991
- Mesaje scrise: 51
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
tyby_24
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
- cont-sters-46991
- OP
- 51 mesaje
- din 23 Mar 2010
cont-sters-46991
- Mesaje scrise: 51
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
dereck
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2009
- Mesaj Privat
buna ziua.am vazut anuntul tau si as vrea sa te intreb cum ai rezolvat problema.am si eu aceleasi simtome la opelul meu dar mai mari.porneste usor apoi dupa ce se opreste aerul secundar tremura toata masina si moare la relantiu.ma chinuie sa il incalzesc motorul mult timp.dupa ce se incalzeste merge relativ bine,dar consumul e mare.am fost in 2 service si nu au gasit nimic mecanic.deci daca ai rezolvat problema te rog spunemi si mie ce poate fi .ms mult
- szian
- ****
- 1,173 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Astra 2008 Z16XER
- Hunedoara
szian
- Mesaje scrise: 1,173
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
swsp3ktu
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2012
- Mesaj Privat
dereck
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2009
- Mesaj Privat
- cont-sters-46991
- OP
- 51 mesaje
- din 23 Mar 2010
cont-sters-46991
- Mesaje scrise: 51
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- cont-sters-46991
- OP
- 51 mesaje
- din 23 Mar 2010
cont-sters-46991
- Mesaje scrise: 51
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
Nu cred ca e sarita distributia,dar daca ar fi asa cred ca trebuia sa fie macar la 2 pistoane intarzierea(zic si eu)!Pe mine ma intereseaza valorile standard de reglaj(adica-amestec aer-carburannt-x%,pasi motor ralanti-xpasi etc,adicatilea cand ma uit pe tester si vad valorile mele sa am un termen de comparatie!Mie pe tester in afara de acea intarziere de 1 grad la pist 2 nu mai da nimic deosebit,toate functioneaza normal.Mai am o nelamurire,la amstec aer-carburant apare pe tester-sarac,! cand este normal ce trebuie sa scrie ,ca nu se poate schimba din tester?
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
uite aici niste valori comparative
Valori reale: Valori reale:
Tensiune baterie,14.2 V Tensiune baterie,14.1 V
Releu principal,Activ Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Activ Releu pompã combustibil,Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.96 V Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.96 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.47 V Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.47 V
Poziþie pedalã calculatã,0 % Poziþie pedalã calculatã,0 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.63 V Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.59 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.35 V Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.41 V
Poziþie clapetã - calculatã,8 % Poziþie clapetã - calculatã,7 %
Poziþie clapetã,Ralanti Poziþie clapetã,Ralanti
Turaþie motor,982 RPM Turaþie motor,813 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),1.17 V MAP( senzor presiune absolutã în admisie),1.48 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),32 kPa MAP( senzor presiune absolutã în admisie),38 kPa
Temperaturã lichid rãcire,1.25 V Temperaturã lichid rãcire,2.98 V
Temperaturã lichid rãcire,36 °C Temperaturã lichid rãcire,65 °C
Temperatura aer admisie,3.98 V Temperatura aer admisie,3.92 V
Temperatura aer admisie,14 °C Temperatura aer admisie,16 °C
Senzor rezervor,2.75 V Senzor rezervor,2.57 V
Senzor rezervor,43 L Senzor rezervor,45 L
Comutator info climã,Inactiv Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,220 kPa Presiune sistem climã,240 kPa
Contact 1 fârnã,Inactiv Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h Vitezã vehicul,0 km/h
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Ventil AGR,Inactiv Ventil AGR,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 % Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,1.08 V Poziþie actualã AGR,1.10 V
Ventil pentru aerisire rezervor,0 % Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Control detonaþie,Activ Control detonaþie,Inactiv
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Activ Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),130 mV Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),48 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Sãrac Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Sãrac
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Activ Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Activ
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),460 mV Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),30 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Buclã senzor O2,Închis Buclã senzor O2,Deschis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),-2 % Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),0 %
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),6 % Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),0 %
Releu climã,Inactiv Releu climã,Inactiv
Clima în regim blocat,Sistem OK Clima în regim blocat,Sistem OK
Indicator defecte(MI),Deconectat Indicator defecte(MI),Conectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat Indicator servisare(SVS),Deconectat
Turaþie motor,982 RPM Turaþie motor,813 RPM
Turaþie prescrisã,975 RPM Turaþie prescrisã,787 RPM
Deviaþie de ralanti,Pornire la rece Deviaþie de ralanti,Pornire la rece
Unghi Dwell,1.8 ms Unghi Dwell,1.9 ms
Timp de injecþie,3.2 ms Timp de injecþie,3.5 ms
Unghi de aprindere,5.2 grade Unghi de aprindere,3.7 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,0 grade Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade
Stare aprindere,Conectat 12V Stare aprindere,Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv
Defect total de aprindere,0 Defect total de aprindere,184
Decuplare carburant în frânã de motor,Activ Decuplare carburant în frânã de motor,Activ
Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv
Valori reale: Valori reale:
Tensiune baterie,14.2 V Tensiune baterie,14.1 V
Releu principal,Activ Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Activ Releu pompã combustibil,Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.96 V Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.96 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.47 V Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.47 V
Poziþie pedalã calculatã,0 % Poziþie pedalã calculatã,0 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.63 V Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.59 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.35 V Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.41 V
Poziþie clapetã - calculatã,8 % Poziþie clapetã - calculatã,7 %
Poziþie clapetã,Ralanti Poziþie clapetã,Ralanti
Turaþie motor,982 RPM Turaþie motor,813 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),1.17 V MAP( senzor presiune absolutã în admisie),1.48 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),32 kPa MAP( senzor presiune absolutã în admisie),38 kPa
Temperaturã lichid rãcire,1.25 V Temperaturã lichid rãcire,2.98 V
Temperaturã lichid rãcire,36 °C Temperaturã lichid rãcire,65 °C
Temperatura aer admisie,3.98 V Temperatura aer admisie,3.92 V
Temperatura aer admisie,14 °C Temperatura aer admisie,16 °C
Senzor rezervor,2.75 V Senzor rezervor,2.57 V
Senzor rezervor,43 L Senzor rezervor,45 L
Comutator info climã,Inactiv Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,220 kPa Presiune sistem climã,240 kPa
Contact 1 fârnã,Inactiv Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h Vitezã vehicul,0 km/h
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Ventil AGR,Inactiv Ventil AGR,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 % Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,1.08 V Poziþie actualã AGR,1.10 V
Ventil pentru aerisire rezervor,0 % Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Control detonaþie,Activ Control detonaþie,Inactiv
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Activ Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),130 mV Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),48 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Sãrac Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Sãrac
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Activ Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Activ
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),460 mV Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),30 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Buclã senzor O2,Închis Buclã senzor O2,Deschis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),-2 % Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),0 %
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),6 % Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),0 %
Releu climã,Inactiv Releu climã,Inactiv
Clima în regim blocat,Sistem OK Clima în regim blocat,Sistem OK
Indicator defecte(MI),Deconectat Indicator defecte(MI),Conectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat Indicator servisare(SVS),Deconectat
Turaþie motor,982 RPM Turaþie motor,813 RPM
Turaþie prescrisã,975 RPM Turaþie prescrisã,787 RPM
Deviaþie de ralanti,Pornire la rece Deviaþie de ralanti,Pornire la rece
Unghi Dwell,1.8 ms Unghi Dwell,1.9 ms
Timp de injecþie,3.2 ms Timp de injecþie,3.5 ms
Unghi de aprindere,5.2 grade Unghi de aprindere,3.7 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,0 grade Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade
Stare aprindere,Conectat 12V Stare aprindere,Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv
Defect total de aprindere,0 Defect total de aprindere,184
Decuplare carburant în frânã de motor,Activ Decuplare carburant în frânã de motor,Activ
Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv
- cont-sters-46991
- OP
- 51 mesaje
- din 23 Mar 2010
cont-sters-46991
- Mesaje scrise: 51
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
- ksper
- ****
- 1,708 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,708
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
Salutare. Din simptome motorul nu s-ar alimenta bine. Este doar o sugestie de luat in calcul deoarece m-am intalnit la un motor asemanator cu aceasta simptoma care nu avea eroarea pe tester si pompa nu asigura debitul suficient in rampa.
Verifica traseul de alimentare:
-sorb pompa curatat
-sita pe retur curatata
-supapa de presiune verificata
-filtru de benzina inlocuit
-traseele de tur-retur verificate pe dedesuptul masinii sa nu fie lovite/sertizate
-presiunea in rampa verificata 3.0-3.5bar
-debitul la pompa de benzina 100 l/h
Inlocuieste filtru de benzina si pune de proba o alta pompa de benzina de la un coleg.
Verifica si presiune de compresie in cilindri. Diferenta dintre cilindri nu trebuie sa fie mai mare de 1bar(ex: 15-15-16-15). Presiune de compresie trebuie sa fie cuprinsa intre 14-17bar.
REPET....Este doar o sugestie, avand in vedere simptomele descrise de tine. Posibil sa ai si un racord de vacuum deteriorat.
Numai bine.
Verifica traseul de alimentare:
-sorb pompa curatat
-sita pe retur curatata
-supapa de presiune verificata
-filtru de benzina inlocuit
-traseele de tur-retur verificate pe dedesuptul masinii sa nu fie lovite/sertizate
-presiunea in rampa verificata 3.0-3.5bar
-debitul la pompa de benzina 100 l/h
Inlocuieste filtru de benzina si pune de proba o alta pompa de benzina de la un coleg.
Verifica si presiune de compresie in cilindri. Diferenta dintre cilindri nu trebuie sa fie mai mare de 1bar(ex: 15-15-16-15). Presiune de compresie trebuie sa fie cuprinsa intre 14-17bar.
REPET....Este doar o sugestie, avand in vedere simptomele descrise de tine. Posibil sa ai si un racord de vacuum deteriorat.
Numai bine.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- cont-sters-46991
- OP
- 51 mesaje
- din 23 Mar 2010
cont-sters-46991
- Mesaje scrise: 51
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
- cont-sters-46991
- OP
- 51 mesaje
- din 23 Mar 2010
cont-sters-46991
- Mesaje scrise: 51
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
Daca acum ceva vreme motorul nu mergea decat daca baga aer secundar,acum s-a schimbat problema,cat merge compresorul de aer secundar se opreste motorul,Dupa ce se opreste pompa,relantiul tine,dar este instabil,scade-creste la normal si tot asa.Cand si cand se aprinde becul in bord.Am mai avut odata aceleasi simotome si am gasit un furtumas fisurat,dar acum toate sunt in regula si nu merge.Supapa ,de comutare aer secundar,daca suflu in stutul vertical iese aerul,iar in cel orizontal nu.Cum trebuie sa lucreze?Astept sfaturi si va multumesc!