Manu82
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2013
- Mesaj Privat
Ultima modificare făcută de Manu82 la Sam 22 Jun, 2013 10:41 pm, modificat de 2 ori în total
- Brook
- ***
- 723 mesaje
- din 24 Feb 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Iasi
Brook
- Mesaje scrise: 723
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2010
- Mesaj Privat
Manu82
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2013
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,322 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,322
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Manu82
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2013
- Mesaj Privat
Manu82
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2013
- Mesaj Privat
P0202- Cilynder 2 injector circuit open
P0302- Cilynder 2 misfire detected
P0100- Mass air flow circuit malfunction
P0110- Intake air temperature circuit malfunction
P0443- Evaporative emission control system purge control valve circuit malfunction
P0135- Lambda probe heating open
P0130- O2 sensor circuit malfunction
Acum - P0202 si P0302 sunt explicate (cred) de bujia 2 care era aproape topita - le-am schimbat pe toate + bobina
- P0443 se explica cu gaura pe care o am in dracia aia de valva
- iar restul, tinand cont ca am scos pe rand mufele la debilmetru, la sonda lambda si tot ce mi-a cazut in maini ca sa le curat, e posibil sa fie de la asta, sau chiar nu functioneaza in parametri?
Cum pot sterge erorile, ca sa refac testul, pentru ca in mod normal daca am schimbat bujiile si bobina ar trebui sa se stinga macar eroarea asta, nu?
liviu2004- Suspendat
- 2,322 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,322
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Valva ar trebui sa aiba codul GM 9195667 (5807447).
La Z12XE valva are codul GM 9199149 (5807458), deci nu e la fel cu cea de la Z18XE.
le: si tacerea e un raspuns ....
Manu82
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2013
- Mesaj Privat
Deci imi dau si eu cu parerea in limitele cunostintelor si a parerilor citite pe acest forum.
Acum, ca sa fim constructivi in discutie, cum ajung la injector? Cum il probez? Cum sterg erorile ca sa refac testul dupa ce schimb injectorul cu altul?
Manu82
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2013
- Mesaj Privat
- cristi_bv
- **
- 344 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,322 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,322
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
P0202: scoate mufa de la injector, nu stiu cum se ajunge acolo dar te orientezi tu. Cu un ohmmetru, trebuie sa ai intre 13 si 19 ohmi.
Apoi, cu mufa scoasa, pune contactul, masoara pe voltmetru curent continuu, intre pinul 1 si masa trebuie sa ai intre 10-15V, cat mai aproape de tensiunea bateriei.
Mai poti verifica continuitatea pinului 2, se duce la ECU motor, pinul 61, vezi in poza numerotarea. Pui ohmmetrul si masori, in mufa ECU bagi un ac in pin, trebuie sa ai cat mai aproape de zero ohmi (are si aparatul o eroare mica, de 1,2 ohmi).
Pentru valva de control evaporare, masoara rezistenta, sa fie la fel cu ce vrei sa pui tu. Macar atat poti sa faci, daca o fi bine sau nu, nu stiu exact. Nici pentru stergerea erorilor nu sunt sigur, unii zic sa scoti bateria juma de ora.
Cam pe unde esti in Germania?

- viforel
- ***
- 882 mesaje
- din 06 Jan 2013
- Zafira 2002 Z18XE
- Bucuresti
viforel
- Mesaje scrise: 882
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2013
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,322 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,322
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Manu82
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2013
- Mesaj Privat
O sa incerc initial sa schimb injectoarele intre ele sa vad daca se muta eroarea pe alt piston, iar daca nu, e clar ca e de la mufe sau fire, nu?
Iar cu valva o sa o lipesc cu ceva provizoriu, macar sa anulez eroarea.
Sunt in Franta nu in Germania.
- viforel
- ***
- 882 mesaje
- din 06 Jan 2013
- Zafira 2002 Z18XE
- Bucuresti
viforel
- Mesaje scrise: 882
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2013
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,322 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,322
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,322 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,322
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Manu82
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2013
- Mesaj Privat
Am reusit deasemenea sa scot injectoarele (am curatat toata mizeria care era prin orificiile din motor, am curatat mufele si m-am uitat pe la fire) si am schimbat injectorul 2 cu 4 si daca tot erau toate afara, de "distractie" l-am schimbat si pe 1 cu 3.
I-am facut o mica proba pe loc vreo 15 min si merge ok, dar nu imi fac sperante, asa mergea si inainte putin si dupa aia facea figuri.
Ideea e ca am refacut testul si imi da fix aceleasi erori ca inainte deci nu cred ca problema e injectorul 2.
Bateria e deconectata de vreo 4-5 zile, deci erorile nu se sterg asa.
O sa mai caut daca e vreo metoda de stergere a erorilor, daca mai aveti idei, le astept...
Maine m-as apuca sa demontez ECU sa ma uit pe la pini si ce mai e pe acolo, dar am inteles ca sunt multe chestii microscopice prin el si nu am nici macar o lupa, deci cred ca il desfac degeaba, dar ma dispera, nu stiu ce sa-i mai fac.
Manu82
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2013
- Mesaj Privat
Am desfacut ECU degeaba, nu are nimic intrerupt, am verificat si toate firele de la injectoare catre ECU, nimic. Adaug cateva poze cu ECU.
Dupa ce am explicat problema mea unui specialist in Opel-uri, m-a lamurit: supapele pistonului 2 trebuie schimbate, sunt arse (una sau mai multe) si de aia se arde si bujia 2.
Am comandat toate piesele necesare (supape evacuare+admisie, simeringuri supape, garnitura chiulasa, suruburi chiulasa), ajung saptamana viitoare si sper sa si rezolv in week-end. Ramane de vazut daca intr-adevar asta e problema.
Voi reveni cu detalii.


