Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • vu33

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2002 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2012

  • Mesaj Privat
sint posesorul unei astre g din 2002 cu motor y17 dt,si dupa o gramada de investigatii tot nu reusesc sa determin care ar fi cauza relantiului instabil la mine.nu i mi apare nici un defect pe tester facut in 2 locuri diferite la opel victoria bv si radacini motor bv ,precum si la o alta persoana .Mentionez ca oscilatia apare de regula cind este motorul cald,si se accentueaza cu cit se incalzeste mai tare.Pina acuma am inlocuit toti senzorii motorului cu senzori noi originali si am curatat tija de la egr fara nici un rezultat,am inlocuit ambele calculatoare de la o alta masina care nu avea prb asta tot fara nici un rezultat,am inlocuit supapa de avans y33 noua,si acea spill valve care ce este drept am luat o de la second dar efectul a fost acelasi.masina porneste f usor atit la cald cit si la rece trage bine nu scoate fum deloc si nu consuma ulei .Antigelul in vas este curat si nu scade am deja 20000de km cu ea.Interesant este faptu ca uneori isi revine de la sine,si nu pot sa mi dau seama in ce conditii isi revine dar nu tine mult minunea asta cel mai mult m a tinut maxim 3 zile .Motorina bag numai de la omv si accidental de la petrom.si de regula fac plinul iar cind isi revine motorina de fapt este acceasi.Am inteles ca aceste injectoare delphi care ar fi pe masina ar avea 2 trepte de deschidere si ca ar fi posibil ca un injector sa fie infundat si sa nu deschida la treapta de jos .Stie cineva ceva mai mult despre asta sau s a confruntat cu asa ceva,cineva mi a sugerat sa masor incarcarea la alternator si este ok si avind motorul cald am dat jos cureaua de la accesorii evident fara nici un rezultat pozitiv.orice idee este bine venita intrucit la nici un sevice pe unde am fost cu ea fiecare si a dat doar cu presupusul propunindu mi sa schimb componente destul de costisitoare
Skip ads

  • dixanu86

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
umbla la injectoare,da-le jos si mergi cu ele la un pompagiu si vezi la ce presiuni deschid
  • opelastraalex

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2011

  • Mesaj Privat
curata sorbul la rezervor
  • vu33

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2002 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2012

  • Mesaj Privat
rezervorul l am curatat cind am schimbat supapa de avans y33 ,mersi oricum de sfat opelastraalex ,si de dat jos injectoarele le as da dar prin bv nu am gasit vreun nene care sa se priceapa la ele majoritatea nu stiau ca deschid in 2 trepte sau de care sint asa ca nu prea stiu ce sa fac. ,Pe de alta parte daca ar fi avut vre o problema injectoarele cineva mi a zis ca ar trebui sa,,bata,,sau sa scoata fum .oricum mare dilema
  • vu33

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2002 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2012

  • Mesaj Privat
ce este interesant ca in mers relantiul este ok problema apare cind ma opresc pe loc ,si daca accelerez numa un pic ar merge rotund
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Stai calm colegu, si la mine face la fel, cand e rece e ok, cand e fierbinte mai toarce un pic, am mai cerut pareri de pe la oamneni de incredere, si cum masina trage de rupe, fum nu scoate, decat ceva peste 4000rpm, e posibil ceva uzura la pompa de injectie! Dar nu se merita sa umbli aiurea la ea! Ce am mai observat la mine, posibil si la tine, poti incerca, la relantii, daca pornesc mai multi consumatori, gen ac, aeroterma, faruri, nu mi toarce, si dispare fluctuatia in proportie de 90%, iar daca un pic accelerez sa zicem 900rpm merge finut! La iarna o asteapta o revizie capitala la motor, daca dispare dupa, va informez! O seara placuta!
  • florin1402

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2011

  • Mesaj Privat
aceeasi problema o am si eu am schimbat si eu calculatoare si mai multe deci raman injectoarele ...
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Nu exclud nici injectoarele, cu prima ocazie am sa fac o rocada intre ele sa vedem daca afiseaza vre-un rezultat! Aste se pot curata, verifica calumea?
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
eu la o asemenea problema ( am avut si eu ) am dat pompa de injectie cu un dinte inainte ! masina 2 -3 zile statea la 1200 rpm dar usor a invatat si a coborat la 850 ! nu mai apar variatiile ...consumul la ralanti a crescut de la 4 mg.. la 6-8mg .
eu nu mai puteam rezista cu variatia aia de turatie....de exemplu : daca o aceleram la ralanti... dupa turatia scadea pana la 500 rpm ( masina facea parca era posedata ) si apoi cu greu isi revenea la 850 ! masina are de la modificare peste 100.000km
ai putea incerca macar de proba ! numai bine 1
  • vu33

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2002 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2012

  • Mesaj Privat
o sa incerc saptamina asta cu un spill valve de pe o masina care nu are problema asta ,sa pot sa bifez definitiv chestia asta,va tin la curent ,si cristyliviu din ce ma m interesat eu in bv e cam problema cu incercatul la ele adica tot ce pot sa mi faca este sa mi spuna daca pulverizeaza sau nu,cit despre curatat am inteles ca se pot schimba diuzele ca doar sint mecanice dar nimeni nu mi a indicat pe cineva care face.va tin la curent
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
la spill valve iti trebuie o cheie inelara modificata altfel nu poti desface ! spor la treaba
  • vu33

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2002 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2012

  • Mesaj Privat
la mine relantiul fluctueaza intre 750 si 950,asta la cald si fara nici un consumator am observat ca daca aprind farurile parca nu mai fluctueaza chiar asa tare dar oricum este enervant ,si daca ma opresc la semafor are o perioada de pina jumate de minut in care sta cum trebuie dupa care incepe.Toti mi au zis ca e de la spill valve dar mie imi vine greu sa cred ca amindoua sint identic defecte ,dar dupa cum spuneam am o promisiune sa iau de la cineva de pe o masina care nu are problema asta.Va anunt ce am facut imediat dupa ce fac proba.
CORBU daca esti dragut sa mi zici si mie de cit e hexagonul de la spill valve si daca ar merge cu o cheie de genul celor ce la folosesc soferii de camion la roti numita si ,,tiganeasca ,,daca nu ma insel.mersi


Ultima modificare făcută de vu33 la Sam 16 Mar, 2013 2:38 pm
  • vu33

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2002 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2012

  • Mesaj Privat
cristyliviu salutara ideea ta dar daca faci rocada intre ele nu stiu ce o sa rezolvi ,eu am incercat in mers cind fluctua sa slabesc fiecare conducta mai putin aia de sub calc si motorul schimba mersul in mai rau,iar cineva m a invatat sa ating conductele de la injectoare in timp ce motorul merge iar daca este infundat vreunul ar trebui sa se simta o vibratie puternica,si tot nenea ala mi a zis ca fiind injector mecanic daca ar avea probleme ar face mai tare la rece si efectul s ar diminua la cald,da nu stiu ce sa mai cred.Ma gindeam sa caut la un desmembrari un set de injectoare de la un motor ce nu are problema asta si sa l inlocuiesc,dar toate motoarele sint descomplectate si demontate de pe masina ,si nu prea imi mai vine sa i cred pe aia pe cuvint ca am patit de citeva ori
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Si pe mine ma bate gandu sa iau un set de injectoare, am gasit la cineva mult sub pretul pietei, si sa le incerc! La mine cand e rece, merge snur, nu oscileaza de nici un fel, cum se incalzese sa zicem 80 grade incepe sa imi scada, si nu are sa zicem un ciclu fix, ci mai degraba aleator! Daca o fortez mai tare sa zicem ii dau blana la deal cand o las is ceva mai puternice oscilatiile, si se simte o vibratie si in masina, se vede si pe turometru! Am slabit surubul la injectoare dar tremura tare! E enervant ca nu da nici o eroare! Inca ceva la mine, dim la prima cheie, daca nu o las 2-3 min sa mearga, imi da in nas, cand ajunge la 2000rpm incepe sa imi sacadeze!
  • vu33

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2002 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2012

  • Mesaj Privat
cristyliviu la ce mi povestesti tu cred ca ai ceva belele la vreunul din calculatoare inainte de orice incearca sa iei de la cineva de proba cele 2 calc si sa vezi,daca erai din bv te ajutam cu drag ca stiu cum e cind mergi la sevice si toti mecanicii se scarpina dupa cap si isi dau cu parerea pe banii tai.Incearca si sa mergi cu mufa de la debitmetru scoasa sa vezi face la fel
  • vu33

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2002 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2012

  • Mesaj Privat
am inteles de la cineva ca ar exista un senzor de turatie pe pompa de injectie ,stie cineva ceva de asta ,a patit cineva sa i pice ala ,si cum se manifesta
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Senzorul de pe pompa este o bobina cu miez, astea nu au de ce sa cada, in urma cu cativa ani am verificat si schimbat diuzele la injectoare si reglat cele 2 praguri de deschidere la Rune Bucuresti prin intermediul unei firme din Comarnic.Verificarea injectoarelor am facut-o din cauza ca masina cam fumega.Relantiul instabil posibil sa-l ai de la vre-o supapa care nu inchide corect, verifica presiunea pe fiecare cilindru si vezi ce si cum.Relantiul instabil il ai doare pe turometru sau se si aude?
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
La mine se aude si se vede pe turometrul , si uneori o mica vibratie!
  • vu33

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2002 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2012

  • Mesaj Privat
o sa incerc sa i fac si un test de compresie,dar daca o supapa nu ar functiona cum trebuie cred ca ar suna ceva ciudat pe acolo sau nu este obligatoriu,cit despre fluctuatie se vad si pe turometru si se si aude,o sa incerc sa postez un filmulet ,fum la mine nu scoate si porneste f usor si la cald si la rece,iar toti mecanicii pe la care am fost cu ea mi au spus ca la injectoare umblu degeaba,sincer ma gindeam zilele trecute sa inlocuiesc pompa de injectie cu totul,da trebuie sa vad inainte la cit ma ajunge distractia.
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Sa schimbi pompa numai sa scapi de o mica fluctuatie, nu stiu daca se merita!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR