- cocosai
- OP
- 288 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Zafira 2006 Z19DT
- Alba
cocosai
- Mesaje scrise: 288
- Locatie: Alba
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
- cocosai
- OP
- 288 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Zafira 2006 Z19DT
- Alba
cocosai
- Mesaje scrise: 288
- Locatie: Alba
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
doro708
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Maramures
- Masina: Agila 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2008
- Mesaj Privat
- cocosai
- OP
- 288 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Zafira 2006 Z19DT
- Alba
cocosai
- Mesaje scrise: 288
- Locatie: Alba
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
Nu e vorba de nelamuriri - ci de discutii pur si simplu
Ai avut probleme? - esti multumit de ea?
Ce pot eu sa spun despre ea ar fi :
- este destul de zgomotoasa si nu datorita motorului ci proastei izolari impotriva zgomotului (ceva gen Logan) - aceste motoare echipeaza si Corsa si Fiat cu rezultate mult mai bune din pct de vedere al zgomotului interior - oricum este doar o concluzie pentru ca mie imi place sa aud motorul
- dimineata daca este frig afara scoate un fum de iti e rusine sa stai langa ea - pana se incalzeste, apoi nici gram de fum - am fost la reprezentanta la Sibiu, am facut toate testele posibile = totul in parametrii - Am facut totusi o curatare chimica a injectiei si intradevar pe langa faptul ca raspunde mai bine la accelerari s-a redus simtitor si fumul de dimineata - Acum meseriasul de la Opel zice ca mi-a resetat si ECU dar nu bag mana in foc , cert este ca a durat vreo 3 ore cu totul
Ai avut probleme? - esti multumit de ea?
Ce pot eu sa spun despre ea ar fi :
- este destul de zgomotoasa si nu datorita motorului ci proastei izolari impotriva zgomotului (ceva gen Logan) - aceste motoare echipeaza si Corsa si Fiat cu rezultate mult mai bune din pct de vedere al zgomotului interior - oricum este doar o concluzie pentru ca mie imi place sa aud motorul
- dimineata daca este frig afara scoate un fum de iti e rusine sa stai langa ea - pana se incalzeste, apoi nici gram de fum - am fost la reprezentanta la Sibiu, am facut toate testele posibile = totul in parametrii - Am facut totusi o curatare chimica a injectiei si intradevar pe langa faptul ca raspunde mai bine la accelerari s-a redus simtitor si fumul de dimineata - Acum meseriasul de la Opel zice ca mi-a resetat si ECU dar nu bag mana in foc , cert este ca a durat vreo 3 ore cu totul
- cocosai
- OP
- 288 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Zafira 2006 Z19DT
- Alba
cocosai
- Mesaje scrise: 288
- Locatie: Alba
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
doro708
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Maramures
- Masina: Agila 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2008
- Mesaj Privat
Masina asa a fost in 2 culori de cand am luat-o deoarece e modelul Njoy design edition!Probleme nu am avut cu ea decat schimbatul consumabilelor si faptul ca am dus-o la opel sa imi aschimbe bug=jiile si mi-au rupt doua bujii in chiuloasa!Zgomotoasa e si a mea iar in privinta fumului eu nu am absolut nici o problema,scoate fum la fel ca orice alta masina dimineata!
doro708
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Maramures
- Masina: Agila 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2008
- Mesaj Privat
- cocosai
- OP
- 288 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Zafira 2006 Z19DT
- Alba
cocosai
- Mesaje scrise: 288
- Locatie: Alba
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
Da acum dupa curatarea injectiei e totul ok si la mine - eu am impresia ca spaniolul circula pe drumuri scurte. Referitor la consum - in exterior intre 4-5 in fct de viteza in interior in jur de 6 -6,5 - acum ce sa zic Blajul e un oras mic si nu foarte aglomerat, probabil ca intr-un oras ca Clujul undeva la 6,5-7
Referitor la Rprezentanta Opel din Sibiu numai de bine - sau cel putin cel care a lucrat la mine -fiecare padure cu uscaturile ei
Referitor la Rprezentanta Opel din Sibiu numai de bine - sau cel putin cel care a lucrat la mine -fiecare padure cu uscaturile ei
doro708
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Maramures
- Masina: Agila 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2008
- Mesaj Privat
Magnumutz
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2009
- Mesaj Privat
- cocosai
- OP
- 288 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Zafira 2006 Z19DT
- Alba
cocosai
- Mesaje scrise: 288
- Locatie: Alba
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
Crede-ma ca nici nu am comparat - hai sa socotim - dupa cum am scris mai sus media vine undeva intre 5-5,7 - uite cum da cartea 6,6 int - 4,4 ext - 5,2mixt. La benzina 1,2: 8,0 int - 5,7 ext - 6,5 mixt Si dupa cat stiu eu de la cea veche pe benzina cam aici se incadreaza.Deci nici nu poate fi vorba . A! daca 1 litru(pe putin) iti pare o diferenta mica atunci e ok .
Doro - e vorba de conectarea alimentarii(tur - retur) la un aparat special in care in prealabil se introduc niste solutii speciale de curatat - dupa aceea aparatul face tot nu trebuie decat sa pornesti masina
Doro - e vorba de conectarea alimentarii(tur - retur) la un aparat special in care in prealabil se introduc niste solutii speciale de curatat - dupa aceea aparatul face tot nu trebuie decat sa pornesti masina
Magnumutz
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2009
- Mesaj Privat
doro708
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Maramures
- Masina: Agila 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2008
- Mesaj Privat
Ar cam trebuii sa imi fac si eu o curatare a injectiei!Dimineata porneste putin greu desii am schimbat bujiile,la relantii m-i se pare ca ,cam oscileaza si uneori are mici intreruperi cand apas pedala sub 2000 iar la relanti daca o tin la 1500 se cam simt niste trepidatii,toate astea de cand am fost la opel cu ea pentru schimbarea bujiilor!Cam cat ar costa curatarea injectiei?
- cocosai
- OP
- 288 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Zafira 2006 Z19DT
- Alba
cocosai
- Mesaje scrise: 288
- Locatie: Alba
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
MISTERTHX
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Dambovita
- Masina: Agila 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2010
- Mesaj Privat
- iulianbarbu
- *
- 33 mesaje
- din 16 Feb 2013
- Agila 2005 Z13DT
- Arges
iulianbarbu
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2013
- Mesaj Privat
Posed si eu o agila 1.3 cdti de cateva saptamani, an 2005 si ceva peste 125.000 de km. Consumul se situeaza in jurul valorii de 5,5 l/100 de km... si asta prepoderent in oras. I-am facut intreaga revizie, mai am de umblat la cutia de viteza. Am inteles ca modelul de cutie este F17, in afara schimbului de ulei, a mai facut cineva operatiuni de intretinere la ea (curatare, degresare etc.)?
@cocosai: fumul de dimineata... sunt aburi de fapt. A mea nu scoate foarte rau si dureaza 2-3 minute. de ce ai facut curatarea injectoarelor chimic?
@doro708: balbaiala (trepidatiile) de la 1500 de rot/min. o au toate si se simt cand motorul este rece. problema se intalneste si la modelele fiat cu acest motor. cred ca este ceva din setare sau constructie/proiectare.
@cocosai: fumul de dimineata... sunt aburi de fapt. A mea nu scoate foarte rau si dureaza 2-3 minute. de ce ai facut curatarea injectoarelor chimic?
@doro708: balbaiala (trepidatiile) de la 1500 de rot/min. o au toate si se simt cand motorul este rece. problema se intalneste si la modelele fiat cu acest motor. cred ca este ceva din setare sau constructie/proiectare.
- iulianbarbu
- *
- 33 mesaje
- din 16 Feb 2013
- Agila 2005 Z13DT
- Arges
iulianbarbu
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2013
- Mesaj Privat
Maine sunt programat la curatarea EGR-ului si a galeriei de admisie. Nu sunt probleme, doar o masura "profilactica" (cum spune d-ul Dan intr-un alt topic). M-am inarmat cu antigel (se mai pierde), perie pentru curatat sticle si sa vad pe unde gasesc o solutie de curatat (cine stie ce au cei de la service). Am cautat CARBUSOLV sa Decarburol de la POLICOLOR... nu mai exista. Vreo recomandare?
Si daca tot desfac... vreo idee la ce sa ma mai uit? Ce sa mai verific?
Voi face poze... poate iese un tutorial.
Si daca tot desfac... vreo idee la ce sa ma mai uit? Ce sa mai verific?
Voi face poze... poate iese un tutorial.
- iulianbarbu
- *
- 33 mesaje
- din 16 Feb 2013
- Agila 2005 Z13DT
- Arges
iulianbarbu
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2013
- Mesaj Privat
Nu este o noutate curatarea galeriei de admisie si a EGR-ului la Z13DT, dar voi incerca sa surprind particularitati a acestei operatii la modelul Agila:
- dureaza minim 8 ore si daca nu exista elevator sau canal, nu se poate realiza. Data viitoare dau jos ansamblul motor-cutie si curat/verific tot. Altfel e nevoie de un motorist priceput si foarte rabdator.
- pentru a avea acces la cele doua componente, trebuie demontat: filtru aer, baterie, suport baterie, suport rezervor lichid de racire, electromotor si alternator. Galeria de admisie are 9 surupuri de prindere.
- va trebui recuperat lichidul de racire sau inlocuit.
- sunt multe mufe si furtunele... asa ca atentie la coliere si... la montaj sa fie toate la locul lor. Altfel, daca se uita ceva, se vor pierde cateva ore numai pentru a avea din nou acces la zona respectiva.
- cea mai murdara este galeria de admisie. Pentru curatarea ei se pierde cam o ora. Multa mizerie cleioasa/uleioasa si trebuie curatata mecanic in prima faza, apoi spalata. La mine EGR-ul a fost suficient sa fie suflat.
- atentie la garnituri! se sterg cu carpa, alta solutie de curatare (benzina, motorina) le umfla.
- pe galerie se afla senzorul MAP... se desface si se curata separat.
- este nevoie de zeci de chei si combinatii... asa ca nu recomand operatiunea decat intr-un service, iar ca cost aprox. 350 lei (manopera si antigelul nou... intra 3L)
Dupa operatiune motorul mai prinde ceva viata (nu a fost atat de rau pe cat ma asteptam, deci nu sunt diferente notabile), dar este bine ca operatiunea sa fie realizata la interval de 3-5 ani, protejezi piese de minim 1000 lei (galerie+EGR+senzor MAP), iar manopera de inlocuire estea aceeasi.
- dureaza minim 8 ore si daca nu exista elevator sau canal, nu se poate realiza. Data viitoare dau jos ansamblul motor-cutie si curat/verific tot. Altfel e nevoie de un motorist priceput si foarte rabdator.
- pentru a avea acces la cele doua componente, trebuie demontat: filtru aer, baterie, suport baterie, suport rezervor lichid de racire, electromotor si alternator. Galeria de admisie are 9 surupuri de prindere.
- va trebui recuperat lichidul de racire sau inlocuit.
- sunt multe mufe si furtunele... asa ca atentie la coliere si... la montaj sa fie toate la locul lor. Altfel, daca se uita ceva, se vor pierde cateva ore numai pentru a avea din nou acces la zona respectiva.
- cea mai murdara este galeria de admisie. Pentru curatarea ei se pierde cam o ora. Multa mizerie cleioasa/uleioasa si trebuie curatata mecanic in prima faza, apoi spalata. La mine EGR-ul a fost suficient sa fie suflat.
- atentie la garnituri! se sterg cu carpa, alta solutie de curatare (benzina, motorina) le umfla.
- pe galerie se afla senzorul MAP... se desface si se curata separat.
- este nevoie de zeci de chei si combinatii... asa ca nu recomand operatiunea decat intr-un service, iar ca cost aprox. 350 lei (manopera si antigelul nou... intra 3L)
Dupa operatiune motorul mai prinde ceva viata (nu a fost atat de rau pe cat ma asteptam, deci nu sunt diferente notabile), dar este bine ca operatiunea sa fie realizata la interval de 3-5 ani, protejezi piese de minim 1000 lei (galerie+EGR+senzor MAP), iar manopera de inlocuire estea aceeasi.